Sanoja on 246.
Varoitukset: Kirjailijan vittuilu koko maailmalle cliffhangerin avulla.
Ti 13.8.20XX klo 14:45
"Mitä sä teit Paulin kaa niissä vessoissa?" Amalia kysyi ja naamani kalpeni.
"Rasmus jätit sä nyt jotain kertomatta?" Usva kysyi samalla kun Vanamo tuijotti minua ilmeettömänä.
"En-siis kyllä, äh-"
"Onks sulla jotain juttua Paulin kaa?" Vanamo kysyi jäätävällä äänensävyllä.
"Rasmus, sillä on poikaystävä" Amalia sanoi kasvot haudanvakavina.
"Mä oon hetero, ei meillä ole mitään!" vakuutin ja Vanamo nosti kulmakarvaansa.
"Niinköhän" Vanamo sanoi jäätävällä äänensävyllä.
"En mä tässä se homo ole, Erik on!" huusin hermostuneena tajuamatta mitä juuri olin sanonut.
"MITÄH!?" Usva kysyi läimäyttäen kätensä pöytään.
"Tai siis Pauli- eikun siis mä ja Pauli epäillään sitä" sopersin ja Vanamon murhaava ilme suli.
"Eli siis siellä vessoissa-"
"Pauli veti mut sinne. Se oli löytänyt Aleksanderin Instagramin" kerroin ja Amalia päästi ulos omituisen äännähdyksen.
"Mitä siellä sitten oli?" Amalia kysyi ja koin parhaakseni vain näyttää kuvan.
"Damn toi on ihan varmasti Erikin rannekoru" Vanamo henkäisi.
"Mitä nyt?" Usva kysyi ja huokaisin.
"Se on Erikin asia miten ja milloin se aikoo tulla ulos kaapista" Amalia sanoi ja Vanamo nyökkäsi.
"Sen äiti on todella homofobinen" Usva muistutti kulmakarvat kurtussa.
"Shit meiän on pidettävä Erikistä huolta ettei käy niin kuin viime vuonna" sanoin ja Amalia ja Usva nyökkäsivät vakavina.
"Mitä viime vuonna tapahtu?" Vanamo kysyi. Hetken Amalian ja Usvan kanssa keskusteltuani päätimme kertoa Vanamolle koko tarinan.
"Erikillä on-
Hellouuu cliffhangeri jäi eikä se tule paljastumaan kun vasta suunnilleen tammikuussa tätä tarinaa.
*mielipuolista naurua
Tiiän oon ihastuttava.
Until the next chapter!
Xoxo, Lasityttö
ESTÁS LEYENDO
Ei sateenkaarta ilman sadetta
RomanceOlipa kerran sekava porukka sekavia ihmisiä, vähän niin kuin outcastia, jotka omistivat elämänsä erilaisina ja outoina pysymiselle. Jokaisella meistä on, tai pikemminkin oli, salaisuuksia. Tehtiin kaikenlaista vähän ja enemmän järkevää, rakastettiin...