14. "Kuka on Sasha"

322 44 4
                                    

La 24.9.20XX klo 16:06

Okei pitäähän tätä 5K joteki juhlia :-)
Joten tässä saatte torstailuvun piristämään tätä karmeaa torstaita!

"Ootsä nyt ihan varma että tää on hyvä idea? Viimeks se kellari melkeen sortu päälle!"

"Vaaraa elämään" Vanamo totesi ja nyökkäsin. Erik tuijotti meitä kuin olisimme juuri sanoneet murhaavamme Suomen presidentin.

"Mun on pakko saada tietää mitä siellä on" Usva jatkoi ja Amalia nyökkäsi.

"No okei sitten mutta jos me kuollaan niin se on teiän vika" Erik tiuskaisi ja kääntyi puhelimensa puoleen. Mille lie se tekstaili, ehkäpä Aleksanderille? Meille ei ollut vieläkään kunnolla selvinnyt, että oliko poika oikeasti homo vai oltiinko me Paulin kanssa ylireagoitu. Eihän se meidän asiamme ollut, mutta uteliaisuus otti vallan. Kurkkasin Erikin selän takaa hänen puhelintaan ja yllätyksekseni tyyppi jolle poika lässytti, oli nimeltään Sasha. Keskustelussa oli jonkin verran venäjää, ja Sasha oli ilmeisesti aika romanttinen tyttö, kun se noin paljon kutsui Erikiä rakkaakseen.

"Mitä sä urkit?" Erik nauroi ja sulki nopeasti puhelimensa.

"Kuka on Sasha?" kysyin ja Erik punastui.

"Mikä Sasha" Amalia kysyi ja Usvan pää nytkähti salamannopeasti ylös.

"Erik tekstaa tässä jotain rakkausjuttuja jollekki Sashalle" ilmoitin ja Erik läimäisi minua.

"ONKS SULLA TYTTÖYSTÄVÄ?" Vanamo ja Usva kirkaisivat ja Erik säpsähti vähän.

"Niinkin vois sanoo..." Erik mutisi ja vaihtoi nopeasti puheenaihetta.

"Joten mennäänkö me sinne vai ei?"

"ETSÄ VOI VAAN VAIHTAA AIHETTA KERRO KAIKKIIIII" Amalia nitisi ja Erik mulkaisi tyttöä murhaavasti.

"Mä en haluu puhuu vielä ku ei olla oltu yhessä kauaa" Erik ilmoitti ja katkoi sitten:

"Koska mä tiedän että jos tulee ero nii lähette kirveiden kanssa kuulustelee sitä". Oikeassahan Erik oli, meillä meni vähän yli. Ehkä me oltiin vaan väärässä.

"Okei sori" Amalia tokaisi ja Usva yhtyi mukaan. Vanamo ja minä pyysimme myös anteeksi, mutta Erik vain heilautti kättään ja asia oli sillä selvä.

Ei sateenkaarta ilman sadettaWhere stories live. Discover now