BÖLÜM 1/TOPLAMA GÜNÜ

2.4K 49 14
                                    

Bugün toplama günü gözerimi açtığımda anlamıştım bunu ,yine iğrenç trompet sesi vardı dışarıda.

Bir süre yatağın içinde oturup kendime gelmeye çalıştım.Yataktan kalktım ve banyoya gidip yüzümü yıkadım.Su bile beni kendime getiremedi.Korkuyorum.Ölümden korkuyorum.Mıntıkamızda herkes çok yetenekli.Bu yüzden neredeyse her sene kazanırız ben beceriksizin tekiyim bu yüzden ölümden korkuyorum.O arenaya gitmekten korkuyorum.Bu düşüncelerden biraz kurtulmalıyım.Odama gittim ve üstümü giydim.Salona gittim.Annem yemek yapıyordu.Babam hesap yapıyordu.Bugün toplama günü belki benim adım çıkıcak.Ailem hep meşgüldü hep öyle olurlar zaten her toplama günü yanlız olurum.Buna alıştım.Onlar sanki hayatımda yokmuş gibi yaşarım ben hiç konuşmayız sadece bir ihtiyacım olursa onlarla konuşurum.Annem

"Masa hazır.Hadi gelin."dedi.

Masaya oturdum kendime bir sandviç hazırladım.Onu yavaşça yedim.Daha çok vaktim var.Yemek sırasında ailemle her zamanki gibi konuşmadık.Ben sandviçimi bitirdim.Ayağa kalktım ve dışarı çıktım.Denny'nin yanına gitmeliydim.Dışarısı çok kalabalıktı.Sanki parti vardı.Buhün iki kişi ölüme gidecek diye kutlama yapıyorlar.Neresi güzelse?Buradan hızlıca gitmeliydim.Zaten Denny'nin evi bize çok yakındı.5 dk sonra evlerinin önüne geldim.Kapıyı çaldım.Kapıyı Denny'nin kardeşi.Clove açtı.Ben clovu çok severim o da beni sever.Beni görünce hemen bana sarıldı.

"Hoşgeldin Lucy.İçeri gelsene."dedi.

"Yok ben içeri girmiyim sen abini çağırır mısın?Hazırsa tabi."dedim.Clove içeri girdi ve Denny'e seslendi.Denny aşağoya indi annesine sarıldı

"Alanda görüşürüz.Seni seviyorum."dedi.Ben hep Denny ve annesini kıskanırım.Keşke benimde annem onun kadar iyi bir anne olabildeydi.Denny kapıya geldi.Beni görünce gülümsedi ben de ona güldüm ve ona sarıldım.Ayrıldıktan sonra onu öptüm.

"Sana süpriz yapıyım dedim."dedim.

"Aslında pek süpriz olmadı.Geliceğini biliyordum Lucy."dedi.

"Her sabah buraya gelirsem tabi bilirsin."dedim.Güldü.

"Dışarı çıkalım mı?Yürüyüş yapalım."dedi.

"Tamam biraz rahatlamış olurum.Clove görüşürüz."dedim.

"Görüşürüz Lucy.Şans daima senin yanında olsun."dedi.Gerçekten çok tatlı bir kız.Dennyle dışarı çıktık.Bizim onla özel bir yerimiz var.Oraya doğru yürümeye başladık.Denny biraz düşünceli görünüyordu.

"Denny senin kafana ne takıldı?"dedim.

"İkimizden birinin adı çıksa ne olur diye düşünüyorum.Senin adın çıksa ben nasıl dayanırım.Sensiz yapamam Lucy."dedi.

"Sen çıksan bende sensiz yapamam Denny.Kaç senedir kurtuluyoruz belki bu senede kurtuluruz?"dedim

"Belki ama."dedi ve bana sarıldı.Geri kalan bütün zamanımızı sarılarak geçirdik.Sonunda meşhur ses duyuldu artık alana gitmeliydik.

"Aalımda hiç demek istemezdim ama artık alana gitmeliyiz Denny."dedim.

"Hadi gidelim."dedi.İkimizde isteksiz bir şekilde ayağa kalktık.Biraz hızlı yürüdük ve alana hemen vardık.Clove ve Megan yani Dennynin annesini bulduk.Burada artık ayrılmalıydık.O Clove ve Megan'a sarıldı.Sonra bana.Çok sıkı sarıldık ve ayrılınca onu öptüm.

"Birazdan görüşürüz Lucy."dedi.

"Görüşürüz Denny."dedim ve Clovu da yanıma aldım ve kan vermek için sıraya geçtik.Sıra bana geldi elimi uzattım.Biraz can acıtıyordu.Kan verdim ve hemen kendi yaşıtlarımın olduğu sıraya geçtim.Kısa bir süre sonra sahneye başkan ve akıl hocaları çıktı.En sonunda da Rose.Rose 2.mıntıkanın eskortu. u sefer mavi bir elbise giymişti.Mavi bir peruk ve siyah ayakkabılar.Çol göz yorucu bir görüntüsü vardı.

"Hoşgeldiniz.72.Açlık Oyunları kutlu olsun ve şans her zaman sizinle olsun.Şimdi Capitol'ün tarihini anlatan filmimizi izliyeceğiz"dedi.Her zaman aynı film sıkıldım.Her kelimesini artık ezbere biliyorum.5 dk eziyet çektilten sora Rose.

"Her zamanki gibi önce bayanlar!"dedi ve fanusa doğru ilerledi.Biraz karıştırdı ve sonra bir kart çekti.Kalbim sanki göğüs kafesimden her an çıkacak gibiydi.Rose yerine geçti ve kartı açtı.İsmi okuduktan sonra kaskatı kesildim.Okuduğu isim:

LUCY CABOTT

İnşallah beğenmişsinizdir bu benim ilk çalışmam yorumlarınızı ve fikirlerinizi seve seve okurum ve onlara uyarım. :))Multimedia da Lucy var;)

72.Açlık OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin