Jaime karşısındaki altın rengi gözlerin hüzünle kaplı olduğunu fark etmişti . Lyana Stark Ve Khamul arasında Ne olduğunu fazlasıyla merak etmişti . Biraz merakla "Lyana ile aranda Ne var ?" Khamul gözleri öfkeyle parladı "Ben sana ikizinle aranda Ne olduğunu soruyor muyum (!)" dediğinde Jaime'i ifadesiz bir yüzle durmaya çalıştı . Onun bilmesi imkansızdı . Khamul'un duyuları fazla kuvvetli idi . Hatta Karanlık Lord'un Av Köpeği olarakta bilindiği zamanlar olmuştu . Beden kokularını anlayabiliyordu . Ve o kokuların açıklamaları da her zaman basit oluyordu . Jaime kusuruz bir rol kabiliyeti ile " İkizimle aramda Ne olabilir ? " dediğinde "Rheagar'a olan hisleri sana olan hislerinden çok daha büyük ." Khamul'un ağzından çıkan lafla Jaime şokla baka kaldı . "imkansız ! " diye haykırdığında Khamul'un yüzünde oluşan alaycı sırıtışla Jaime'nin rengi soldu . Jaime gözlerini yere dikerek "Nasıl öğrendin ?" Dediğinde Khamul gülümseyerek "Aslında kolay oldu . Duyularım aşırı kuvvetlidir . Onun üzerinde senin kokunu almıştım . Ama yaydığı cinsel aurada aldığım sana ait koku beni bu düşünceye itti . " dediği vakit Jaime şokla ona baktı "Neysel aura ?" Khamul iç çekti . "Auralar üçte ayrılıyor , ilki bedensel aura denir . Duyularının keskinliğine göre insaların kime dost kime düşman olduğunu algılayabilirsin . İkinciside Ruhsal Aura... bir insanın büyük duyguları varsa eğer Bunu kolaylıkla anlayabilirsin lakin ruhsal aura sadece büyük duyguları yansıtmaz . Duyuların Ve kalbini tek bir elde birleştirebilirsen karşındakinin düşüncelerini bile okuyabilirsin . Son olarak ta Cinsel Aura bu içgüdüsel bir auradır . Biri çekim hissettiği zaman bu aura güçlenir . Eğer birleşme olmuşsa bu hissedilebilir hatta kokusunu bile alabilirsin . " dediğinde Jaime şokla "Ve sen bunların hepsini yapabiliyor Musun ?" Dediğinde Khamul güldü . O yüzüğü taktıktan sonra bir daha asla normal görüşe dönemezdiniz. O yüzükler sizi gözleriniz varken kör ederdi . Her hayalet Bunu yenemezdi. Bu yüzden Dokuzlar en büyük hayaletleri . "Evet yapabiliyorum . " Jaime'nin rengi doldu . "Bunu kimseye söylemezsin değil mi ?" Dediğinde Khamul iç çekerek "Ensest ilişki hoşuma giden bir kavram değil ama sırf böyle aptalca birşey için bir dost kaybetmeyeceğim ." Dediğinde Jaime şaşkınlıkla Khamul'a bakarak "Seninle dost muyuz ?" Dediğinde Khamul gülümseyerek "Elbette yoksa çoktan ölmüş olurdun ." Dediğinde Khamul şaka yapmıştı ama Jamie'i ciddiye almış gibi görünüyordu . Khamul Jaime'nin solgun tenine ve korkusuna güldü .
...
Ned üzüntüyle "Acı verici olmalı ." Dediği vakit Lyana sesini çıkarmadı . Ned devam etti . "Büyük bir tesadüf . Hatta Robert ile konuşup özür dilettirmeliyim . " dediğinde Lyana şokla "Abi bunu herkesin bilmesini istediğini zannetmiyorum ." Diye karşılık vermişti . Ned çenesini kaşıyarak "Haklısın. Robert sarhoşken tüm şehire Bunu yayabilir . " dediğinde Lyana içinin rahatladığını hisseti . Ned kız kardeşinin hala durgun olduğunu gördüğünde endişeyle "Lyana iyi misin ?" Dediğinde genç kadın yerinden sıçradı . "İ..i..iyiyim ." Diye kekelediğinde Ned'in kaşları endişeyle çatıldı ."Lyana bana herşeyi söyleyebileceğini biliyorsun değil mi ?" Lyana gözlerini kapadı ."B...ben sanki onu t...anıyor gibiyim . " dediğinde Ned anlamamış bir ifadeyle gri gözlerini kız kardeşine dikti ." Ne demek istiyorsun ?" Lyana yutkundu ."Bilmiyorum ... onu rüyalarımda görmeye başladım.... H...hepsinde bana Elaine diye sesleniyordu ." Dediğinde Ned şaşkınlıkla "Lyana bunlar sadece rüya ." Dediğinde Lyana öfkeyle " Değiller ! Bana dokunuşunu hissedebiliyordum ! Bana sarılışını hissetim ! Bana her aşkım dediğinde kalbim delicesine attı abi !" Dediğinde Ned şaşkınlıkla kız kardeşine baktı . Hiç bu kadar kırılgan görmemişti onu daha önce . Robert ile evleneceğini öğrendiğinde bile böyle olmamıştı . Ned kız kardeşine sarıldı . Lyana ağlayarak konuşmaya devam etti "B...ben ...ilk kız..ımı kuca...ğıma ..aldım..adı Silivia 'ydı." Ned kız kardeşinin neler söylediğine inanamadı . Ama o an kimse bilmiyordu. Elaine hayalet olan kocasından intikam almak için masum olan Lyana'yı kullanmaya çalışıyordu . Ama Elaine karşısındaki kızın tepkilerine korkarak bakıyordu . Aynı onun gibi tepki vermişti . Hayalet Elaine gölgelere karıştı . Bu kadında anlayamadığı bir şey vardı . Bunu çözmeliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın ve Gümüş
FanfictionŞaşkınlıkla ellerine baktı genç hayalet . Bir bedeni vardı Ve rüzgarın narince yüzünü okşayışını , güneşin sıcak hissini hissediyordu . Bir bedeni vardı ! Artık özgürdü ! Neredeyim ben diye düşündü hayalet . Bir ormandaydı , üstünde kara cüppeleri v...