Derin bir nefes aldı Khamul . Şu ikizlerin işi bitmek bilmiyordu . Sinirle odanın kapısını tıklattı. "Jaime biraz daha beni kapıda bekletirsen hoş olmayacak şeyler olacağını garanti ediyorum." Dediğinde içeriden gelen birşeyin düşme sesi ardından kapı açıldı . Karşısında alaycılıkla sırıtan altın zırhlı bir Jaime Lannister vardı . " Çok bekletmedim umarım ." Dediğinde Khamul bastırılmış bir sinirle gülümsedi . "İkizinede haber ver. Odadan çıksın ." Dediğinde Jaime şaşkınlıkla "Nasıl ? " diye söylendi . Khamul iç çekerek "Leş gibi kokunuzu alabiliyorum ." Dediğinde Jaime iç çekti . Ve yüksek sesli "Cersei çıksan iyi olur." Dediğinde Cersei Lannister kırmızı elbisesi ve kırmızı bir yüzle kapıya çıktı . Khamul'a sessiz bir öfkeyle mavi gözlerini dikti . Khamul'sa her zaman ki gibi onu yok saydı . Jaime dişi aslanının böyle ters bir şekilde Khamul'a bakması hoşuna gitmedi . Şükürler olsun ki Khamul onu yok sayıyordu . Jaime "Birşey mi oldu Khamul ?" Dediğinde Khamul gülümseyerek " Mükkemel birşey ." Dediğinde bir muhafız koşarak önlerine geldi . "Deli Kral yatakta ölü bulundu ." Dediğinde Jaime şokla "Nasıl !? Öldürülmüş mü !?" Muhafız yutkunarak "Hayır doktorun söylediğine göre eceliyle ölmüş ." Jaime inanmayan gözlerle Khamul'a baktı . Nazgül sadece gülümsedi .
14 Saat Önce
Khamul hayalet formuyla Kral'ın odasına doğru ilerlemeye başladı . Bu forma istediği gibi geçebildiğini fark ettiğinde Bunu Deli Kral'ı öldürmek için kullanabileceğini düşünmüştü . Onu korkudan öldürecekti . Böylece suç Kral Muhafızlarına yüklenmeyecekti . Khamul gölge formuyla birkaç muhafızı atlattı . Sonra da Tam olarak Deli Kral'ın Yatak odasının önünde duran iki muhafıza baktı . İkiside altın renkli zırhlara sahiptiler. Hayalet bunları öldürmeden nasıl yoldan çekebileceğini düşündü . Deli Kral'ın korku dolu çığlıklarını duyup yardıma geleceklerdi elbette . Ama ya kara büyü kullanırsa ? Yok bu muhafızları uyutursa ters birşey olduğunu birileri sezinleyebilir. Rheagar aptal değildi. Khamul aklına gelen fikirle gülümsedi . Ama koskoca Doğunun Gölgesinin bir fahişe kılığına girmesi küçük düşürücü olacak diye söylendi . Derin bir nefes aldı ve kendine kısa kullanımlık bir kadın bedeni yarattı . Kadın etkileyiciydi . Altın rengi saçları , altın rengi gözleri ve esmer tenli bir afetti . İğrentiyle bedene girdi . Bunu yapmak onu zorlayacaktı . Saray Nedime'lerinin giydiği fazla açık elbisenin üstünde olduğunu fark ettiğinde Hayalet çekindi . Oflayarak muhafızların önüne çıktı . Nasıl bir bahane uyduracağını düşünmeye başladı ama hayatı boyunca ilk defa böyle birşey yapmıştı o yüzden ne yapacağı hakkında fikri yoktu . Tam ağzını açacakken iki muhafızda aç bir ifadeyle hayalete yaklaştılar . İri olan muhafız "Bu saatlerde burada gezmemelisin ." Sözleri ne kadar iyi olsada ses tonu Ve adamın Khamul'a olan bakışları niyetinin ne olduğunu gösteriyordu . Khamul kaşlarını çattı . Gerçekten Kral'ın Muhafızları bu kadar aptal mıydı ? Diğer muhafız elini Khamul'un belini koyarak "İstersen sana eşlik edelim ." Dediğinde Khamul midesinin bulandığını hisseti . Bir elini iri muhafızın yanağına diğer elini de ondan bir kaç santim daha kısa olan muhafızın yanağına koydu . Gülümsedi ve Kara Lisansla "İyi kabuslar " iki adamında birden rengi soldu Ve yere yığıldı . Khamul kadın bedeninden tekrar gölge bedenine geçti . Artık bir fahişe tarafından soyulduklarını zannedeceklerdi . İki muhafızın aklına girerek bir iki düzeltme yaptı . Böylece kendi gözlerini gördükleri zaman tanıdık hissetmeyeceklerdi . İki muhafızı gölge formuyla bir köşeye fırlattı Ve odaya girdi . Kral'ın uykusunu kara lisansıyla böldü "Ecel geldiğinde nereye kaçarsın ?" Kral korkunç sesi duyduğunda korkuyla yerinden zıpladı . Ve dağınık saçları Ve kıpkırmızı gözleri ile gölgeye bakakaldı . Khamul boynuzlu miğferi , karanlık cüppesi , devasa Topuz'u ve etrafındaki karanlıkla resmen Şeytan gibi görünüyordu . Kral tek bir kelime söyledi . "Ö...ölüm." Khamul kara lisansla devam etti . "Kargaşa getiren ölümün karşısında Ne yapabilir ?" Khamul her konuştuğunda Oda dahada karanlığa boğuluyor Ve Kral'ın ruhu yavaş yavaş ölümün nasıl birşey olduğunu anlamaya başlıyordu . Khamul titreyen acınası krala bakarak konuştu "Belki de sana o isimle hitap etmemeliyim . Acıması böcek !" Khamul Bunu öfkeyle söylemişti . Oda Khamul'un öfkesine uygun bir biçimde zifiri karanlığa gömüldü . Khamul artık son darbenin vaktinin geldiğini düşünerek yatakta top olarak kıvrılmış Kral'ın başına elini koydu . Onun nefesini kesecekken artık nefes almadığını fark etti . Şaşkınlıkla bu kadar basit mi ? Diye mırıldandı .
...
Jaime şüpheyle Khamul'a baktı . Khamul'sa hüzünlü bir ifadeyle babasının cenazesini yakan prensi izliyordu . Kral Eli Tywin Lannister'sa Babacan bir ifadeyle elini prensin omzuna koymuştu . Khamul Tywin'in aurasında hüzün yada endişe görmedi . Gördüğü şey büyük bir mutluluktu . Muhtemelen babası ölmüş bir Kral'ı son derece iyi bir şekilde kullanabileceğini düşünüyordu . Kendi kendine söylendi "kurnaz piç ." Gözlerini Rhaegar'ın arkasındaki iki çocuğa dikti . Büyük olan gözyaşlarıyla yanan büyük babasına bakıyordu .7-8 yaşlarında vardı . Diğeri ise iki yaşında bile değildi . Ufak tatlı bir kızdı . Khamul Silivia'nın hatırasıyla irkildi . Gözlerini kapadı Ve derin bir nefes aldı . Yavaşça Rhaegar'ın yanına yürüdü . Bazı muhafızlar Ve soylular hayalete ters ters baksada kısaca Yok saydı onları . Rhaegar'ın diğer omzuna elini koydu . Rhegar şaşkınlıkla Khamul'a baktı. Prens hüzünlü bir gülümsemeyle "Haklıydın. Geleceğin ne getireceğini bilemeyiz." Gülümsedi hayalet ve yorgunca "Ama iyi ve adaletli bir Kral olacaksın . Kimsenin seni kullanmasına izin verme ." Gözleri Tywin'in mavilerine dikildi . Tywin sert bir ifadeyle Khamul'a karşılık verdi . Bu hayaleti eğlendirdi . Böyle cesur insanlar bulmak zordu . Ama onları öldürmek çok eğlenceliydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın ve Gümüş
FanfictionŞaşkınlıkla ellerine baktı genç hayalet . Bir bedeni vardı Ve rüzgarın narince yüzünü okşayışını , güneşin sıcak hissini hissediyordu . Bir bedeni vardı ! Artık özgürdü ! Neredeyim ben diye düşündü hayalet . Bir ormandaydı , üstünde kara cüppeleri v...