Khamul iç çekerek karşısındaki kızın elini tuttu. Ellia bu ani tepkiye karşı yutkundu sadece. Hayalet narince elindeki yüzüğü kızın parmağına taktı. "Hangi Tanrılara inanıyorsanız ona yemin ederim. Bu kadın sonsuza dek Benim eşim olacak ." Yeminler bozulabilir diye düşündü hayalet evlilik yeminini ederken . Genç kızsa yutkunarak hayaletin altın rengi gözlerine baktı . Yakışıklı bulduğu bir gerçekti . Khamul'da gözlerine bakıyor gibi görünüyordu . Lakin bakmıyordu . Sadece düşünüyordu . O hayaleti bulmalıydı . Tam o anda Dorne soyluları çifti alkış yağmuruna tuttular . Hayalet alkışla düşüncelerinden çıktı . Şimdi kızı öpmesi gerekiyordu . Bir çocuğu öpme düşüncesi hayalette kusma isteği yaratsa da yapacağı birşey yoktu . Bunu yapmak zorundaydı . Yavaşça dudağını kızın dudaklarına yaklaştırdı. Kız hayaletin ona yaklaşmasıyla kalp atışlarının yükseldiğini hisseti. İlk öpücüğü olucaktı. Gözlerini kapadı kız. Hayalet içinden lanet okuyarak kızın dudaklarını narince öptü. Ve kendini geri çekti . Kendi kendine "Kendimden daha fazla Ne kadar nefret edebilirim acaba ?" Diye söylendi. Kızın siyah gözleri hayaletin altın rengi gözlerini buldu . Ani bir utançla gözlerini kaçırdı . Hayaletse bu duruma lanet okuyarak gözlerini devirdi . Onları alkışlayarak izleyen soyluları yok saydı. En azından nişan işini halletmişti . Şimdi Kral'ın Şehrine dönmeliydi .
...
Winddancer hayaletin duygusuz bakan altın rengi gözlerine gözlerini dikti . Önündeki kalabalığı umursamadan Khamul'un yanına ilerledi . Soylular gelen dişi hayaletin güzelliğine bakakalmıştı. Zümrüt yeşili hafif dekolteli uzun şade bir elbise giyiyordu . Gece gibi olan siyah saçları salınıktı. Beline kadar uzanıyordu . Zümrüt yeşili gözleri baştan çıkarıcı bir şekilde parlıyordu. Khamul dışında tüm soylular hayaletin güzelliğinden etkilenmişti. Nazgûlün altın gözleri Winddancer'da idi . Ama saf bir nefretle doluydu . Khamul nişanlısından izin istedi ve dişi hayalete yöneldi. Bu salondaki soyluların gözünden kaçmamıştı . Ama Khamul'un umrunda değildi . Sadece bu sürtüğün ne istediğini öğrenmeliydi . Khamul elini uzattı Ve samimiyet maskesini takınarak "Benimle dans eder miydiniz ?" Winddancer Khamul'un gözündeki nefretten ürkmüştü . Ama onunla konuşmak için baloya gelmişti. Elini tutttu ve gülümsedi. "Tabi ki de ..." diyerek teklifini kabuk etti . Hayalet müziğin sesini duyduğunda dişi hayaleti kendine çekti ve bir elini beline diğer elini de dişi hayaletin eline sabitledi . Kimsenin anlamaması için kara lisansla konuşmaya başladı . "Ne işin var Burda ? " Winddancer iç çekti. "Bilmiyorum ... Sauron'un yok oluşuyla gözlerimi burada açtım ." Khamul hafif bir sinirle kızın belini sıktı . Winddancer hafifçe inledi. Khamul derin bir nefes aldı . "Bu mantıksız ! Sen Sauron'a bağlı değilsin ." Dediğinde Winddancer hüzünle "Ama Cadı Krala bağlıydım. " Khamul soru işaretiyle kıza baktı. "Ne ?" Dişi hayalet sorduğunda Khamul kaşlarını çatarak "Cadı Kral Sauron'dan önce öldü ." Winddancer şaşkınlıkla Khamul'un altın rengi gözlerine baktı . Onun yok olduğunu bilmiyordu . "Kim öldürdü ?" Khamul iç çekerek "Rohanlı bir kız ... birde cücemsi birşey . " Winddancer'ın narin kaşları havaya kalkınca Khamul güldü . "Evet ... ne hazin bir son değil mi (!) " Winddancer'da güldüğünde insanlar gözlerini çifte dikti . Ellia hafif bir sinirle Khamul ve Winddancer'ı izliyordu. Abisi karşısına geçtiğinde onu bile fark etmemişti . "Hadi dans edelim ." Oberyn'in sesiyle Ellia yerinden zıpladı. Ve abisinin eline şaşkınlıkla baktı. Oberyn iç çekerek "Hadi ama ! Ne konuştuklarını merak ediyorum . Sende etmiyor Musun ? " Ellia abisine gülümsedi ve elini tuttu . İkiside dansa katıldıklarında dans daha da hızlandı. Ama hayalet çift için sorun değildi . Birbirlerine o kadar İyi uyum sağlamış Ve birbirlerine yakışmışlardı ki insanlar hayranlıkla bakıyordu. Khamul insanların ilgisinden rahatsız olarak konuşmayı kısa kesmeyi karar verdi . "Bir başka nazgülün de burada olduğunu düşünüyorum ." Winddancer yutkunarak "Kim ? " Khamul hafif bir gerginlikle "Adunaphell yada Akhôrahil ... buralardayken dikkatli ol . Eğer onlardan birinin izine denk gelirsen bana haber ver ... " Khamul hızlı konuşmuştu . Arkasında nişanlısının Ve Oberyn'in arkalarında olduğunu fark etmemişti . Ama kara lisanla konuştuğu için sorun olmamıştı . Winddancer başını salladı Ve hafif bir utançla "Üzgünüm... geçmiş için ..." Khamul iç çekti . Bu konuyu konuşmak istemiyordu . "Seni öylece kolay affedemem ... ama dost olabiliriz. " dediğinde Winddancer rahatlamayla gülümsedi . Tam o sırada da dans bitti . İki hayalette kibarca birbirini selamladılar Ve ayrıldılar . Khamul Ellia'yı aramaya başladığında onu bir soyluyla konuşurken gördü . Genç ve yakışıklı bir soyluydu. Khamul içinden "Şaşırtıcı derecede hızlı ." Diye söylendi . Ellia'nın yanına geldiğinde "Konuşabilir miyiz ?" Dedi. Ellia kaşlarını çatarak "Üzgünüm ... sonra ." Dediğinde Khamul dişlerini sıktı . "Bu gece Kral'ın Şehrine döneceğim . Sonra konuşmak için fırsatımız olmayacak . " Ellia şaşkınlıkla "Bu kadar çabuk mu ?!" Dediğinde Khamul iç çekti. "Maalesef ... " aklına Lyanna'nın yüzü gelince kalbinde birşeyin sızladığını hisseti hayalet . Gözlerini kapadı Ve onu aklından uzaklaştırdı . "Bugün için özür dilerim. " dedi ve hafifçe eğildi . Ellia şaşkınlıkla adama baktı . Sonra o da iç çekti . "Sorun değil... sadece birileriyle olacaksan en azından herkesin arasında olma ." Dedi sesi azarlar gibi çıkmıştı . Khamul gülerek "Üzgünüm ... eski bir arkadaşımı gördüğüm için ... heyecanlandım ." Dediğinde Ellia ofladı. Khamul ergen kızın haline güldü Ve balo salonundan çıktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın ve Gümüş
FanficŞaşkınlıkla ellerine baktı genç hayalet . Bir bedeni vardı Ve rüzgarın narince yüzünü okşayışını , güneşin sıcak hissini hissediyordu . Bir bedeni vardı ! Artık özgürdü ! Neredeyim ben diye düşündü hayalet . Bir ormandaydı , üstünde kara cüppeleri v...