Bölüm 3

194 23 0
                                    

Jaime yutkunarak "Khamul orada mısın ? " Ses tonunda hafif bir çekingenlik vardı . O şarkıyı dinlediğinde nedense çok Özel birşey dinlemiş gibi hissetmişti . Hala Khamul'un ince ve hoş ses tonu kulaklarında yankılandığı da bir gerçekti . Khamul her zamanki soğuk sesiyle "Bir şey mi isteyecektin ?" Jaime adamın ses tonunda acı duygusunu hissedebilmişti . "Konuşacak birine ihtiyaç duyacağını düşündüm ." Dediğinde Khamul'un soğuk Ve alaycı kahkahası Genç Lannister'i ürküttü . " Jaime gitmen benim için çok daha iyi olur ." Dediğinde Sarışın soylu adamın üstüne gitmemek için " Pekala . Görüşürüz ." Dediğinde oradan ayrıldı . Khamul'sa aklına dolan katliam görüntülerini kafasından atmaya çalıştı . Ama o kadar çoktular ki Nazgül zihnindeki acıya direnmekte zorlanmaya başladı . Tam o sırada birileri izinsiz çadıra girdi . Khamul çıplak olduğunu umursamadan hızla Morgul kılıcını yerden aldı ve yabancıya doğrulttu . Karşısında Şarışın Ve Jaime'nin kız versiyonu gibi görünen bir kadın beklememişti . Cersei Lannister Jaime'nin çadırına geldiğini zannetmişti ama karşısında Rhaegar'ı yenen adamın çırılçıplak bir biçimde kılıcını tehditkar bir havayla genç kıza doğrultmasını beklememişti . Kız adamın bedenine şaşkınlıkla baktı sonra da hafifçe kızararak gözlerini yere devirdi . Khamul kıza delici altın gözleriyle bakarak " Ne istiyorsun ? " sesi soğuktu . Cersei ürperdi ama cesurca adamın korkunç gözlerine baktı . O dişi aslandı . Ağzına gelen laflar o tehditkar altın gözlere gelince kızın boğazından çıkmadı . Khamul öfkenin onu ele geçirmesine izin vermedi. Kızın korktuğunu varsayarak " Yanlış çadırdaysan eğer çıkmanı tavsiye ederim . Yoksa olacaklardan sorumlu olmayacağım ." Dediğinde dişi aslan öfkeyle "Ben Kral'ın Eli'nin kızıyım ! Beni tehdit edemezsin !" Sıradan biri Kral'ın Eline ters gitmemek için yavlararak af dilerdi . Ama Khamul bir nazgül idi . Ölümden beter şeyleri tatmıştı . Böyle boş tehditler onu korkutamazdı . Elindeki kılıcı kızın boynuna dayadı . Cersei'nin mavi gözleri korkuyla açıldı . Sanki dişi aslan yavru bir kediye dönüşmüştü . "Sence korkuyor gibi mi görünüyorum ?" Ses tonundaki karanlık ton sanki tüm çadırı karanlığa boğmuş gibiydi . Kızın kalbi korkuyla atmaya başladı . Korkudan konuşamadı bile . Khamul kızın çaresizliğine güldü . Kılıcı boğazından çekti ve yatağa fırlattı. Alayla " Yabancı insanların çadırına girmemen gerektiğini öğrenmişsindir (!) " dediğinde kız korkuyla arkasına bile bakmadan çadırdan çıktı . Khamul güldü . İnsanların korkusundan zevk alıyorken nasıl iyi biri olacaktı acaba ? Khamul boş verdi . Ve kendini yatağına bıraktı . Uyku onu ele geçirmeye başlayınca istemsizce gülümsedi . Sonunda uyuyabilecekti . Yıllardır tadamadığı bir ödüldü .
...
Lyana yutkunarak abisine baktı . Ned o yabancıyı tanıyıp tanımadığını öğrenmeye çalışıyordu . Lyana mavi gözlerini abisine dikti " Abi onu hayatım boyunca ilk defa gördüm . " dediğinde o Altın rengi gözlerin bir yerden tanıdık geldiğini hissetmişti . Ama Bunu abisine söylemek büyük bir hata olurdu . Ned iç çekerek gri gözlerini kardeşine dikti. " Dışarıya gizlice çıkarken hangi ismi kullanıyordun ?" Dediğinde abisinin neden Bunu sorduğunu anlamadı . Ama boş verdi dürüstçe "Elaine ." Dediği vakit Ned'in gözleri şokla açıldı . " Lyana o senin ismini söyledi . Elaine dedi." Kız şokla abisine baktı . Ama tanıdık gelmesinin başka bir açıklaması olamazdı . Ama genç kız o adamı görmediğine emindi . O altın rengi gözleri ve sahibini unutamazdı . "Belki yanlış algıladın abi ? " dediğinde Ned gergin bir ifadeyle "Hayır Lyana ben doğru anladım ." Dediğinde "Babam ve Abime haber vermek zorundayız." Bu sözler Lyana'nın ağzından çıkmıştı . Ned şaşkınlıkla kız kardeşine baktı . Ondan böyle bir fikir çıkmasını beklememişti . Ned içinde kötü bir his hisseti . " Olabilir . Lyana onu tanımadığına gerçekten emin misin ? " Ned soruyu son kez sormuştu .Emin olmak istiyordu . Kız kardeşini korumak zorundaydı . Lyana emin bir sesle "Hayır tanımıyorum ." Dediğinde Ned rahatça nefes aldı . Belki de sadece bir tesadüftü . Lyana'nın düşündüğü şey ise farklıydı " Onun kim olduğunu öğrenmeliyim!" Daha önce hiç bir insan kıza o kadar acı Ve özlem dolu bir şekilde bakmamıştı . Bunu çözecekti .

Altın ve Gümüş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin