Khamul çölün tanıdık havasını hissettiğinde gülümsemeden edemedi. Eskileri hatırlatmıştı . Karşısında duran Ve tam iki dağın arasına kuruşmuş şehire baktı. Kale girişine siyah atını sürdü . Etrafındaki tüccarlar Ve köle tacirleri Korkuyla zırhlı yabancıya bakıyorlardı . Khamul korkularından zevk almıştı . İlk hedefi Prens Oberyn Martell olacaktı. Sonra yaşlıları teker teker öldürecekti. Rhaegar'a yaptıkları saygısızlığın bedelini ödeyeceklerdi. Derin bir nefes alarak şehire girdi . Kalabalık Harad kentlerine benziyordu. Khamul burada daha rahat hissetmişti . Bu bölge Yronwood hanedanındaydı. Bunun bilincindeydi . Onları Rhaegar'ı desteklemeleri için bir şans verecekti . Eğer redd ederlerse Kara listeye onlar da eklenecekti . Şehrin saray bölümüne doğru ilerlerken önündeki kalabalık hayalete korkuyla yol açıyordu. Fazla dikkat çekmişti . Surlardaki muhafızların yaylarını ellerine almış olduklarını da fark etmişti . Belki şehirde ufak bir olay çıkarmalıydı. Hayır diye söylendi Khamul. Eğer olay çıkarsa Rhaegar'ın başı yanacaktı . İç çekerek Saray'ın önüne geldiğinde buradaki muhafızlar tehditkar bir ifadeyle mızraklarını kavradı . Khamul soğuk bir sesle "Lord Yronwood ile görüşmek istiyorum. " muhafızlar adamın ses tonundaki sertlikten ürktüler . Muhafızlardan biri "Kimsiniz ? Ne için görüşmeye geldiniz ?" Dediğinde Khamul alaycı bir ifadeyle gözlerini konuşan muhafıza dikti. "Ben Kral Rhaegar'ın yaverlerindenim . Geçici Kral Eliyim." Dediğinde muhafızlar bunun yalan olduğunu düşündüler . Ama yabancının korkunç zırhı Ve kana susamış havası kimseye laf ettirmedi. "Lord'a haber vereceğiz . Bekleyin." Dediğinde Khamul iç çekti .
...
Khamul kılıcını Ve gürzünü bir muhafıza emanet etmek zorunda bırakılmıştı . Tüm şehiri yıkmamasının tek sebebi Rhaegar'dı. Önündeki muhafızı takip ederek naif görünen taht salonuna girdi . Lord Edgar Yronwood ihtiyar ama güçlü bir adamdı . Saçları aklaşmıştı ama hala sarı renkte teller görülebiliyordu. Mavi gözleri karşısındaki korkutucu zırhı olan adamı buldu. Hayalet eğilmedi. Ama kendi halkını anımsatan adama şaşkınlıkla baktı . Lord Yronwood adamın altın rengi gözlerine de şaşkınlıkla baktı. Böyle gözleri hayatı boyunca ilk defa görmüştü ."Miğferinizi çıkartmak geldiğiniz yerde pek yaptığınız birşey değil herhalde ." Ses tonunda ki alay Altın rengi gözleri alevlendirdi . Derin bir nefes alarak kendini sakinleştirdi hayalet . Miğferini çıkardı . Edgar Yronwood adamın yakışıklı yüzüne bakakaldı . Genç görünüyordu . Altın rengi saçları Ve uyumlu altın rengi gözleri adamı yakışıklıdan çok güzel gösteriyordu . Khamul bakışlardan rahatsız olmuştu . Tam ağzını açacakken duyulan sesler ağzını geri kapamasını sağladı. 6 muhafız on altılarında genç , esmer tenli , siyah saçlı , siyah gözlü son derece yakışıklı bir genci Lord'un önüne atmıştı . Genç adamın gözleri alayla doluydu . Lord Yronwood "Ne oluyor ?" Dediğinde muhafızlarından biri "Leydi Hera'nın yatağında yakladık lordum ." Dediğinde adamın mavi gözleri öfke ve şokla açıldı . "Oberyn Martell seni geberteceğim ! " diye haykırarak . Kendi mızrağını çekti ve Oberyn'e bir mızrak fırlattı . Oberyn onu yakaladı çapkın bir gülüş atarken . Altın gözlü genç adamı gördüğünde şokla ona baktı . Altın rengi gözler Oberyn'in aurasını inceledi ve şokla uğramış bir ifadeyle siyah gözlere baktı . Hayalet adamın kendisine ilgi duymasının şokunu kaldıramamıştı . Nasıl bir ülkeye gelmişti böyle ? Gözlerini kapadı hayalet ve Edgar Yronwood'un onu öldürmesini diledi . Zaten başında çok problem vardı Birde üstüne sapık bir genç adamla uğraşamazdı . Oberyn Lord Yronwood'a bakmadı bile gözlerini altın renkli gözleri olan adamdan alamadı . Son derece kusurusuz bir yüzü vardı . Oberyn adamın o soğuk yüzünde gülümsemenin nasıl olacağını hayal etti . Yakışıklı yüzünde istemsiz bir gülümseme oluştu . Edgar denen ihtiyarın işini hallettikten sonra bu adamı altında inletebilirdi . Khamul adamın düşünceleriyle beraber saf bir öfkeyle doldu . Bu herif cidden sinirini bozmuştu . Kafasını koparmak Ve o çarpık zihnindeki hayalleri ateşe vermemek için kendini zor tutuyordu . Cadı Kral yerinde olsaydı tüm Westeros'u ateşe verirdi . Dövüş başladığında Khamul izlemeye bile tenezzül etmedi.
...
Oberyn mükkemel bir hızla mızrağını karşısındaki ihtiyara doğru savurdu Ama adam tecrübeliydi . Saldırısından kaçtı Ve Oberyn'in ayağına doğru mızrağını savurdu . Oberyn bu hamlenin geleceğini tahmin etmişti . Kendi mızrağıyla adamın mızrağını bloklayıp onu itti . Edgar dengesini kaybetti . Tam o sırada da Oberyn adamın omzuna mızrağını geçirdi . Mızrağın küt tarafı gelmiş olmasına rağmen bir kesik bırakmıştı . Khamul Edgar'ın bedeninden gelen çürük kokuyu hisseti . Yarası iyileşmeyecekti . Ve bu gidişle Martell onu öldürecekti . Khamul yüksek sesle "Dövüş bitti . Sayın lordlar ... " Oberyn adamın sesini duyduğunda şaşırdı . Bu kadar melodik ve etkileyici bir ses beklememişti . Edgar öfkeyle "Senin dövüşü bitirecek yetkin Yok !" Khamul hızlı bir hareketle adamın mızrağını yakaladı altın rengi gözleri saf bir öfkeyle yanıyordu. "Siz Kral Rhaegar'a hizmet ediyorsunuz . Ben Kral Eli olarak onun adıyla konuşuyorum ." Dediğinde iki adam da şaşkınca Khamul'a baktı. Hayalet iç çekti . Nelerle uğraşıyordu böyle ?Selam beyler Oberyn Martel biseksüelmiş . Bunu öğrendiğimde eklesem fena olmaz diye düşündüm . Ve artık Oberyn sürgüne gitmeyecek . Eğer Martelciler varsa sevinebilir 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın ve Gümüş
FanfictionŞaşkınlıkla ellerine baktı genç hayalet . Bir bedeni vardı Ve rüzgarın narince yüzünü okşayışını , güneşin sıcak hissini hissediyordu . Bir bedeni vardı ! Artık özgürdü ! Neredeyim ben diye düşündü hayalet . Bir ormandaydı , üstünde kara cüppeleri v...