Bölüm 17

132 12 2
                                    

Khamul siyah Morgul kılıcını beline geçirdiğinde hissettiği rahatsız hisle arkasını döndü . Saat gecenin bir yarısıydı . Kral'ın Şehrine doğru yola çıkmak üzereydi . Tam arkasında duran Oberyn Martell'in delici siyah bakışları alayla kısılmıştı . "Ne istiyorsun ?" Soğuk ve duygusuz bir ses tonuyla konuştu Khamul . Oberyn'se sırıttı . "Gitmeden önce seni uğurlayayım dedim ." Diyerek karşılık verdiğinde Nazgül öfkesini dizginledi . "İhtiyacı yok." Sesini yine aynı tonda tutarak konuşmuştu . Oberyn hayalettin altın rengi gözlerine her kızın baştan çıkarıcı bulduğu bir ifadeyle baktı . Nazgülse iğrenti dolu bir bakışla karşılık verdi . Oberyn iç çekti . "Tamam... gidiyorum." Dediğinde Hayalet rahatlamayla derin bir nefes verdi .
...
Nazgül karşısındaki iki hayalete baktı . Hoarmurath Kargı ve balta karışımı mızrağını tehditkarca savurdu . Dwar'sa uzun ince siyah mızrağını hayalete doğrulttu . Yapacağı birşey yoktu . Kılıcını çekti ve içinden mırıldandı "Karanlığın Yıldızı duy sesimi !" Kılıcı siyah bir ışıkla parladı . Diğer iki nazgül ürperdi . Numenor büyüleri onları korkutuyordu . Karşısındaki kişi Ateş Kralı Morgomir idi . Eskiden Cadı Kralın sağ koluydu. Kara büyüyü bizzat ondan öğrenmişti . Korkmakta haklıydılar . Hoarmurath uzun baltalı mızrağını savurdu . Morgomir saldırısından eğilerek kaçtı . Tam o anda Dwar mızrağını Morgomir'in kalbimi hedefli bir şekilde saplamaya çalıştı . Morgomir kılıcıyla mızrağı blokladı. Karanlığın Yıldızının etkisiyle Dwar üç metre geriledi . Morgomir konuştu . Sesi soğuk Ve nefret doluydu . "Artık özgürüz neden savaşıyoruz ?" Dediğinde Dwar bir kahkaha patlattı . Alaycı Ve kan donduran bir kahkahaydı . "Aptal ! Özgürüz elbette ama hizmet ettiğimiz kişi ölmenizi istiyor ." Dediğinde kaşlarını çattı Morgomir . Hoarmurath'ın gür Ve kalın sesi "Bir tahmin et kim olabilir ?" Morgomir aklına dolan düşünceyle dondu. "Hayır ... olamaz o ölü !" Öfkeyle parladı . Dwar güldü ." Tek Ölüm büyücüsü sen değilsin ." Dediğinde Morgomir lanet okudu . Akkorahil ! Lanet olasıca ! Khamul'a haber vermeliydi . Ama büyüsü bu dünyada zayıftı Ve onu güçlü yapan tek şey büyüsüydü. Kılıcını tekrar savunma pozisyonuna çekti . Ormanda sıkıştığı için o iki götten kaçamazdı . Onları yenmek zorundaydı ! Dwar uzun siyah mızrağını mükemmel bir hızla savurdu . Morgomir kılıcıyla tekrar blokladı tam o sırada Hoarmurath da baktalı kargısını savurdu . Kaçamazdı Bunun farkındaydı . Baltalı kargı tam beline saplandı . Hayalet ızdırap çığlıklarını tuttu . Ölecekti ! Hayır dedi . Ölmeyecekti ! Kara lisansla konuştu "Karanlığın Yıldızı Bu acizleri Yok etmemde yardım et ! Karanlığın Yıldızı Arındır bu aşağalıkları Karanlığın ışığıyla ! Sen yüce ve güçlü olansın !" Morgomir kara bir ışıkla parlamaya başladı . İki nazgülde gerilemeye çalıştı . Dwar geriledi . Ama Hoarmurath o kadar şanslı değildi . Kargısını Morgomir'in bedeninden çıkarmaya çalışıyordu. Tam o anda kara ışık kırmızı alevlere büründü. Morgomir haykırdı "Yanın Kara Yıldız'ın alevleriyle !" Alevler göğe yükseldiğinde Dwar kendini yere attı . Hoarmurath'sa kaçamadı . Alevler Morgomir'in çevresini çevirdi ve büyük bir patlamaya sebep oldu . Hoarmurath kül olmuştu o şanlı kargısıyla beraber . Dwar acıyla inleyerek kalktı . Alevler sırtını yakmıştı . Morgomir'i hala ayakta görünce kuyruğunu kıstırıp tüm gücüyle kaçtı . Morgomir mırıldandı . "Köpek !" Sonra yere devrildi . Bilinci karanlığa gömülmüştü.
...
Morgomir gözlerini açtığında ölmediğine şaşırmıştı . Belindeki yaraya elini koydu . Ama sargı bezleriyle sarılıydı . Morgomir çıplak olduğunu fark etti . Şaşırmıştı . En son Ne olmuştu ? Birden anımsadı . Dişlerini sıktı Ve öfkeyle haykırdı ! " O göt nasıl olurda tekrar dirilebilir !" Angmarın Cadı Kralı nasıl hala hayatta olabilirdi !? Elleriyle yüzünü kapadı hayalet . Khamul'u bulmalıydı . Sadece o Cadı Kralı yenebilirdi . Zorlanarak ayağa kalktı Ve giyecek birşey aradı . Bir kamp alanındaydı . Kim onu bulduysa kalabalık bir gruptu . Tam çadırları kontrol edecekken duyduğu sesle gerildi " Ah Uyanmışsın !" Hayalet arkasını döndü . Gördüğü kişi kahve rengi saçlara Ve kahve rengi gözlere olan yakışıklı bir gençti . "Kimsin ?" Sesi soğuktu . Genç adam alayla "Hayatını kurtaran birine böyle mi teşekkür ediyorsun ?" Dediğinde Morgomir dişlerini sıktı ." Kimsin ?" Sorusunu tekrarladı . Genç adam iç çekti . "Benim adım Renly Baratheon " dediğinde Morgomir iç çekti. Bir soy adı varsa muhtemelen soyluydu . "Ben Morgomir ... kurtardığın için teşekkürler ." Dedi . Renly merakla "Nerelisin ?" Dedi . Morgomir'in siyah kaşları havaya kalktı . "Pek seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum ." Açık bir soğuklukla söylemişti . "Arnor" dese birşeyi anlamayacağım biliyordu. Renly'nim kaşları çatıldı . "Seni kurtaran birine cevap vermelisin ." Dediğinde Morgomir can sıkıntısıyla iç çekti . "Khamul'u tanıyor Musun ?" Bu soruyu neden sorduğunu bilmiyordu . Sadece sormak istemişti. Renly'nin kaşları çatıldı . "Kral Elini mi diyorsun ?" Dediğinde Morgomir'in gözleri şokla açıldı . "Nerde ! Onu bulmak zorundayım !" Diye haykırdığında Renly şaşırdı . Adamı bulduğunda ormanın ufak bir bölümü kül olmuştu . Çırılçıplak Ve sadece yanında siyah işlemeli bir kılıç vardı . Belinde baya derin bir yara vardı. Renly adamın kendisiyle yaşıt olduğunu düşünüyordu . Çok genç ve çocuksu bir yüzü vardı . Ufak narin bir yüzü Ve deniz mavisi gözleri vardı . Teni bir hayalet gibi solgundu . Ama yakışıklı olduğu su götürmez bir gerçekti . Merak ettiği için ona yardım etmişti . Kral Elinin bir adamı olduğunu hiç düşünmemişti . "Kral'ın Şehrinde ." Dediğinde Morgomir öfkeyle "Oraya gitmeliyim !" Diye karşılık verdi . Renly iç çekti "Peki ... seni götürürüm ." Dediğinde Morgomir "Yalnız gitmeliyim ." Diye karşılık verdi . Renly adamın inadına sinirlenerek "Nereye gideceğini bilmiyorsun ?! Birde üstüne yaralısın ! Şu inadı bırak Ve beni dinle !" Diye haykırdığında hayalet lanet okudu . Talih zaten ona hiç yardımcı olan birşey olmamıştı ...

Altın ve Gümüş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin