Khamul hemen karşısında Robert'ın öptüğü Lyana'yı görünce kendini tuttu . "O Elaine değil ." Diyerek kendini sakinleştirmeye çalıştı . Lakin bir işe yaramadı . Ellerindeki titremeyi Yok saymaya Ve bacaklarını onlardan uzağa doğru sürüklemeye çalıştı . Lakin bu da işe yaramadı . Neden böyle anlarda bedeni ona ihanet ediyordu ? Biraz hava almak için bahçeye çıkmıştı . Saray'ın şatafatlı bahçesinde Roberth ve Lyana çiftini görmeyi beklememişti . Zaten Rhaegar kafasını meşgul ediyorken birde bu görüntüyü görmek Khamul'un sabrını zorlamaya başladı . Kendi kendine mırıldandı hayalet "Birde En sabırsız hayaletin ben olduğumu söylerlerdi (!) " Kalbindeki acı Ve öfkeyi bilmemezlikten geldi . Eğer duyguları onu ele geçirirse birilerinin öleceği kesindi. Robert sonunda(!) Lyana'yı bıraktığında genç kız kıpkırmızı bir şekilde Robert'a bakıyordu . Ayaklarını hissedebildiğini fark ettiğinde hayalet hızlıca o bölgeden gitmeye çalıştı ama Robert Baratheon'un sesini duyduğunda yarı yolda kaldı " Khamul gel bize katıl ." Dediğinde Khamul şansına lanet etti . Bu adam canına mı susamıştı ? "Üzgünüm Lord Baratheon Kral Rheagar'ın yanına gitmem gerek ." Dediğinde Robert alaycılıkla "Wow ne zamandan beri Rheagar'ın köpeğisin ?!" Khamul ne ara kılıcını çıkardığını bilmiyordu . Sabrını kaybettiğinin farkına varmıştı . Robert Khamul'u kızdırmak için o lafı kullanmıştı ama adamın bu kadar hızlı olduğuna inanamamıştı. Khamul öylesine bir hızla gelmişti ki aralarında ki 7 metreyi kapatması Ve kılıcını Robert'ın boynuna dayaması 30 saniyeyi bile almamıştı . Robert konuşmadan cesaretle adamın altın rengi gözlerine bakmaya çalıştığında o altın rengi gözlerin alev toplarından farkları olmadığını fark etmişti . Gözlerindeki altın rengi ve irislerindeki alevler resmen birbirleriyle çatışıyor gibi görünüyordu. Robert Baratheon o an adamın içindeki savaşta duyguları kazanırsa öleceğinin farkına vardı . Ama gururu adamın özür dilemesine engeldi . Khamul'un gözlerindeki alevler savaşı kazandıkları sırada Lyana haykırdı "Khamul lütfen dur !" Ses tonundaki yalvarma hayaleti durdurdu . Soğuk bir tavırla kılıcını geri kınına koydu Ve son derece soğuk bir tavır takınarak "Beni kışkırtmaya devam ederseniz bir gün ölümünüz olurum Lord Baratheon." Hayaletin sakin tavırları Ve sessiz nefreti Robert'ı ürpertti . Robert Baratheon ilk defa bir adamdan bu kadar korkmuştu . Khamul'sa bu iri adamın korkusundan zevk alarak gülümsedi . Lyana mavi gözlerini hayaletin altın renkli gözlerine dikerek "Teşekkür ederim Khamul ." Hayalet yalan söyledi . "Sizin için yapmadım Leydi Stark... düzeltiyorum Leydi Baratheon " Lyana kırılmamaya çalıştı ama başarılı olamadı . Kadın dolu gözlerini yere dikti . Hayaletse kendi duygusuz maskesinin çatlamaya başladığını hisseti . Arkasına bile dönmeden bahçeyi terk etti . Sonuçta o Elaine değildi . Elaine kırmızı gözlerini eşine dikti . Sadece yüz hatlarındaki duygusuzluk bile aslında kırık parçalarını gizleyemiyordu . Elaine göz yaşlarının onu terk ettiğini hisseti . Kendi kendine "Daha onun canının yanmasına bile dayanamıyorken nasıl intikam alacağım? " acı dolu bir fısıltıyla bahçenin gölgeleri arasından fısıldamıştı.
...
Rhaegar Yorgun bir iç çekmeyle "Ben kimseyle evlenmek İstemiyorum." Khamul iç çekti . "Rhaegar müttefiğe ihtiyacın var . Evlilik en kolay müttefik kazanma yoludur." Dediğinde Rhaegar "Ben sevdiğim biriyle olmak istiyorum." Dediğinde hayalet iç çekti ." Pekala sen bilirsin ." Rhaegar şokla Khamul'a bakarak "Bu kadar mı ?" Dediğinde hayalet kahkaha atarak "Zorla güzellik olmaz." Dediğinde Rheagar'da gülümsedi . Khamul bir an eskiden oğlu Arieth ile yaptığı kavgaları anımsadı . Hüzünle gülümsedi hayalet . Baratheon ile yaptığı kavgadan sonra Tywin tarafından sıkıştırılan bir Kral görmüş Ve Rheagar'ı Kral'ın Elinden kurtarmıştı . Tywin Rheagar'ın kızı Cersei ile evlenmesini istiyordu . Rhaegar redd etmeye çalışmıştı . Ama Khamul yetişmese muhtemelen Cersei ile nişanlı bile olabilirdi. Tabi konunun evlilik olması doğaldı . Rhaegar Khamul'un hüzünlü gülümsemesine bakarak "Birşey mi oldu ?" Dediğinde hayalet yorgunca "Hayır sadece eski güzel günleri hatırladım ." Diye yanıt verdi . Rhaegar prensin üzerine gitmedi .
...
Jaime gözlerini kapayarak "Demek yaşlı Aslan Cersei ile genç ejderhayı evlendirmeye çalışıyordu ha ?" Dediğinde hayalet "Bunu bekliyordun yani ." Dediğinde Jaime gülümseyerek "Elbette . Babam güç için herşeyi yapar." Khamul kaşlarını çattı . Güçle takıntılı insanların sonu hiç iyi bitmiyordu . En büyük örnek Kendisiydi . Aslında kendisi de sayılmazdı . Halkını koruyacak güç istemişti . Tabi almıştı ama o güçle kendi halkının katili olmuştu . Cadı Kral çok daha iyi bir örnekti . "Güçle takıntılı insanların sonu iyi olmaz." Dediğinde Jaime gülümseyerek "Haklısın." Diye mırıldandı . Tam o sırada Cersei odaya girerek "Babam beni Rhaegar ile nişanlandırmak istiyor!" Dediğinde Jaime "Biliyorum . " diye yanıt verince Cersei yutkundu . Khamul Cersei'nin Rhaegar'a olan ilgisini biliyordu . Eğer onunla evlenirse hem Rhaegar'ın hemde Jaime'nin dünyası yıkılırdı . Hayalet derin bir nefes aldı . Bu ülkede herşey sır kokuyordu. Jaime ile Cersei muhabbet ederlerken Khamul gözlerini pencereden dışarıya dikti . Cersei bir anlığına Khamul'un yüzüne baktı . Cadının söylediği kehanet kadını endişelendirmişti .
Doğunun Gölgesi ya sana kıyamet getirecek yada en büyük isteğini verecek . Bundan sen sorumlusun kızım.
Cersei nedenini bilmesede Doğunun Gölgesinin bu adam olduğuna dair içinde körü bir his vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın ve Gümüş
FanfictionŞaşkınlıkla ellerine baktı genç hayalet . Bir bedeni vardı Ve rüzgarın narince yüzünü okşayışını , güneşin sıcak hissini hissediyordu . Bir bedeni vardı ! Artık özgürdü ! Neredeyim ben diye düşündü hayalet . Bir ormandaydı , üstünde kara cüppeleri v...