2.1

217 21 2
                                    

Od tamtej walki minęły 3 miesiące. Od teraz następcy mieszkają w wiosce stworzonej specjalnie dla nich. Teraz mogłoby się wydawać, że skoro nie ma Amona to życie jest jak w bajce, ale niestety tak nie było. Jessie nadal nie odnalazła swojego ojca. Przez większość czasu bała się, że Lloyd przez przypadek go trafił, ale ninja negują tą teorię. Cole za to poszedł o kolejny krok do przodu i oświadczył się Alix. Ta bez wahanie się zgodziła, a teraz para zakochanych planuje ślub i ich przyszłe życie. Cole nadal zamierza być ninja, ale Alix pragnie zaznać trochę spokojniejszego życia.

Kai za to razem z Piorunkiem niezwykle się zaprzyjaźnił, a nawet nauczył go podkradać ciastka kupione przez mistrza ziemi. Trzeba przyznać, że Jessie bywała zazdrosna o ich kontakty. Jednakże Piorunek nadal od czasu do czasu zostawiał mistrzowi ognia małe niespodzianki w jego butach. Zwłaszcza gdy kai zapominał o kupieniu marchewki dla tej małej kuleczki.

Niestety Zane zaginął nie długo po tej wojnie. P.I.X.A.L cały czas martwi się o swojego ukochanego, bo chociaż zachowywał się niezwykle dziwnie i oschle to nadal był przecież jej ukochanym. Jedyne co wiadomo, że od kiedy Amon został pokonany to Zane też zniknął.

Jednakże nadal nie wiadomo co się stało z Jetem. Wszyscy myślą, że siedzi w więzieniu, albo chowa się w przedmieściach Ninjago City.

Jet

Właśnie pracuję na pełen etat w mojej dawnej pracowni. Jestem głodny i przemęczony, ale nie mogę przestać pracować nad projektem mojego nowego szefa. Boję się o swoje, życie gdyż jeśli on zobaczy moje zmęczenie to skończę jeszcze gorzej niż mistrz błyskawic. Pewnie się zastanawiacie kim jest mój nowy szef to jest *Zostaje ogłuszony przez tą osobę*

??? - Wszyscy dowiedzą się w swoim czasie, ale teraz lepiej się tobą zajmę Jet zanim komuś się wygadasz.

Projekt ,,Następcy" 2 Odbudowa /NinjagoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz