2.16

83 15 1
                                    

Walka dalej się toczyła, ale to nie ninja walczyli czy też mistrz lodu tylko Jay. Jego walka z samym sobą była nie zwykle silna, a za razem przegrana. Niestety mistrzowi błyskawic brakowało już powoli sił, aby dalej walczyć. Wszystko wydawało się być jednym wielkim snem z, którego nie dało się obudzić. Nie miał on władzy nad swoim ciałem. Równie dobrze mógłby on tylko patrzeć jak ta dziwna siła stara się skrzywdzić kogoś jak i siebie. Jedyne co zachęcało go do walki to jego ukochane osoby czyli Jessie i Nya, które nadal w niego wierzą.

Jessie starała się zrobić wszystko co tylko mogła, aby pomóc jej ojcu. Dniami i nocami starała się włamać do czipa mistrza błyskawic, aby mogła  ona pomóc mu w odzyskaniu kontroli nad swoim ciałem. Choć jej starania były wielkie to i tak nie mogło to dać zbyt wiele. Z wielkim bólem patrzyła ona na swojego ojca, który miał potwornie zranione ręce oraz jak miał on wielkie rany w klatce piersiowej przez to, że starał się on wydostać po przez rozerwanie łańcuchów ale zamiast tego fragment ściany się zerwał raniąc go. Jessie starała się dawać mu wody i jedzenia, aby nue zmarł z głodu, ale jedyne co mogła to rzucić mu jedzenie i wodę z daleka, bo inaczej mogłoby się jej coś stać.

Lloyd i Jet nareszcie skończyli budować wyrzutnie dzięki czemu mogli oni zająć się szykowaniem do wojny, która wkrótce się zacznie. Wiedzieli oni, że bitwa nie będzie łatwa, ale jeżeli oni nie powstrzymają mistrza lodu na czas to wszyscy mieszkańcy ninjago skończą gorzej niż Jay.

Zane taż był prawie gotowy do wojny. Zamierzał on zaatakować stolicę, gdyż kiedy ludzie będą się go bali to nie będzie musiał długo czekać aż wszyscy padną mu do stóp. Jednakże czuł on jednocześnie strach przed tym co się wydarzy przez to, że jeden błąd i wszystko co stworzył przez te kilka miesięcy zbiknie w jednej chwili. Bez przerwy rozwijał on swoich żołnierzy, aby mogli oni obronić go w każdym momencie.

Wojna jest tylko kwestią czasu, a nikt się nie ociąga. Nie ważne czy to wojna ninja z mistrzem lodu, czy też wojna w głowie mistrza błyskawic, ponieważ i tak jeśli się nie uda to będzie ona niosła z sobą to samo czyli chaos i śmierć. Jednakże ninja zamierzają powstrzymać swoich wrogów bez zabijania ich. Losy całego kraju spoczywają na barkach ninja, którzy muszą stoczyć jedną z największych wojen w ich życiu.

Projekt ,,Następcy" 2 Odbudowa /NinjagoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz