2.11

79 13 3
                                    

Nareszcie widać jakiś postęp u ninja. Odkryli oni, że jeżeli powstrzymają Zane'a zanim zbuduje on armię to nic mu nie pomoże. Jeżeli oni na czas zatrzymają go to armia nie będzie potrafiła atakować bez rozkazu. Jednak nadal problem był w tym jak mają oni tego cudu dokonać Wszyscy się śmiali nawet, że równie dobrze można by było wynająć snajpera, który będzie mógł to szybko załatwić. Jednakże Alix wzięła to sobie zbyt dosłownie. Przygotowała ona specjalnie na taką misję nie typowe kule (od pistoletów) które były o wiele silniejsze i wytrzymalsze od zwykłych co umożliwia przebicia tytanu z, którego jest zbudowany mistrz lodu. Alix wiedziała o tym, że jak będzie ktoś musiał strzelać to na pewno ona przez to że została ona specjalnie po to stworzona. Dzięki temu, że ona posiada o wiele lepszy wzrok od ninja to będzie mogła zrobić to z o wiele dalszej odległości niż oni. Jednakże nawet jeśli będzie ona gotowa to ninja nie pozwolą jaj narażać swojego życia dla innych zwłaszcza, że niedawno pogodziła się ona z mistrzem ziemi.

Kai za to postanowił dla złagodzenia napiętej sytuacji wybrać się do jakiegoś klubu w stolicy. Cały lokal był czerwono-czarny, a do o koła tańczyli jego rówieśnicy. Wszystko wydawało się być w jak największym porządku zwłaszcza, że mistrz ognia wypił już drugą kolejkę drinków. Po chwili mistrz ognia słysząc swoją ulubioną piosenkę wybiegł na parkiet, aby zatańczyć. Nie minęło pięć minut a koło niego pojawiła się dziewczyna o białych włosach i jasnych oczach, która dołączyła do tańca.

 Nie minęło pięć minut a koło niego pojawiła się dziewczyna o białych włosach i jasnych oczach, która dołączyła do tańca

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po chwili dziewczyna zaciągnęła go na zaplecze. Kai nie sprzeciwiając się poszedł za nią. Gdy tylko byli na miejscu to Kai spróbował ją pocałować, ale to co się stało zaskoczyło go i to niezwykle. Dziewczyna złapała Kai'a za gardło, a z jednej z jej dłoni wysunął się sztylet. Dopiero teraz Kai zrozumiał, że tak na prawdę jest to jeden z nowych żołnierzy Zane'a. Po chwili Kai zaczął z nią walczyć, ale nie było to łatwe gdyż nadal był on pijany. A co najciekawsze ( Nawet dla mnie XD ) Kai gdy jest nie trzeźwy to walczy o wiele lepiej niż zazwyczaj. Cudem udało mu się pokonać to dziewczynę, ale gdy tylko mu się udało to niestety stracił przytomność.

Azula ( Pewnie wiecie o kogo chodzi )

Obolała dotarłam do mojego mistrza. Niestety jego plan się nie udał. Miała ona upić go, a potem porwać, aby można było go przerobić na kolejną bezduszną marionetkę. Niestety przez to, że był on pijany stał się nieprzewidywalny co uniemożliwiło mi obmyślenie strategi. Obawiam się, że to co mi zrobi mistrz za to nie będzie zbyt miłe. Niestety nie ważne czy mi się to podoba czy nie to i tak jestem na to skazana. Przecież nie mam wyboru, a może...

Projekt ,,Następcy" 2 Odbudowa /NinjagoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz