כן, אני יודעת שזה עדכון שני היום אבל שחר צריך התייחסות מיוחדת אתם לא חושבים?? תגיבו ותצביעו כמובן, שאדע שאתם קוראים (-:
אלון נראה כמו עץ בקריסמס, כאשר מייק היה לידו, האהבה שלהם היתה בלתי ניתנת לערעור. הם החזיקו ידיים לא משנה מה מי נכנס לחדר, אחיות, רופאים, חברים מהקיבוץ. כאילו היה ברור לכולם שלא משנה מה קורה הם לא נפרדים.
מייק מדי פעם התכופף לנשק את אלון ועיניהם נוצצות. היתה לי תחושה שאם מישהו היה משאיר אותם לבד הם היו קופצים אחד על השני. אבל לצערם זה לא היה המקרה, בטח לו אצל אלון. היו מבקרים מסביב לשעון באים לראות. מהבסיס ומהקיבוץ.
בלילה הם נשארו יחסית. לבד, הם וצוות שלם של המחלקה.
"בלי שטויות הלילה, כן?" אמרה אחת מהאחיות שנכנסה לחדר וכולם התפוצצו מצחוק בחדר. היא רק חייכה, אני חושב שהיא אמרה את זה כי היא היתה חייבת ולא בגלל שהיא באמת רצתה.
האחיות כל הזמן כעסו עליהם הם ישנים ביחד במיטה בלילה. בכל ערב מייק היה הולך לישון על הכורסה ליד המיטה ומתעורר איתו במיטה... מעין קסם שכזה.
"בטח, מה שתגידי" ענה לה אלון מביא את היד של מייק לשפתיו לנשיקה. מייק התקרב אליו לנשיקה רצינית יותר.
"נו, דיי! אתם דביקים מידי" הקניטה אותן הפקידת ת"ש של הבסיס. זה היה דיי בלתי אפשרי לשבת לידם ולא להרגיש שאתם בסרט החדש של אדם סנדלר. "אתם יותר גרועים ממרתון סרטי ולנטיין"
"את פה רק כמה שעות, אנחנו צריכים לסבול את זה כל הזמן" אמרתי בקיטור מזוייף וכל הנוכחים בחדר צחקו והנידו בראשם.
ישבנו בחדר, אני, אבא שלי, ואמא שלי היתה אי שם בבית חולים הלכה להביא לכולם קפה, כמה צעירים מהקיבוץ שלא הכרתי ויוסי שהנוכחות שלא נשמע אך הורגשה.
מי שהיה חסר היה שרון, הוא לא חזר לבית חולים מאז מה שהיה, שאני אפילו לא יודע איך לקרוא לזה. הוא לא ענה להודעות למרות שראיתי שהוא ראה את ההודעות שלי בוואטסאפ. אפילו עזרתי את האומץ להתקשר אליו אבל הוא לא ענה. לא מפתיע.
"את יודעת מה קורה שמיים יוצא מהחדר? " שאלה אחת הבנות את הפקידת ת"ש, גם את השם שלה לא הצלחתי לקלוט, היו פה יותר מידי אנשים חדשים.
" מה?" שאלה אותה אותו בחורה
"אלון נובל" היא ענתה לה בחיוך רחב
"מה? " החיילת נראתה מבולבלת
"זה כאילו כל האור יוצא ממנו ואי אפשר לדבר איתו כי עסוק בלהסתכל על הדלת ולחכות עד שמייק חוזר לחדר"
"לא נכון " אלון צעק עליה
" בטח שכן" אמר ירון אחד הצעירים של הקיבוץ. הם הגיעו בתורות עם יוסי ברכב
YOU ARE READING
ביחד ולתמיד
Romanceזהו סיפור המשך ל"זה לא יכול להיות הסוף" אם לא קראתם לא תבינו.... מייק חזר לארצות הברית על מנת למצוא דרך לחיות בישראל עם אלון, מה שהוא לא לקח בחשבון זה שהפעם הבאה שהוא יחזור לארץ זה יהיה לבית החוליםי כי אלון נפצע באימון. אלון בבית חולים מייק יו...