Tswai

158 12 11
                                    

Nadürliesch hape iesch ia gesakkt unt dan had Taddäl miesch gegüssd und OMFG dass wa so doll. wia sint dan auv däm Fead haim gerihden unt Artie had kärade gegochd. Är had Nuteln gegochen getan aba iesch mak gain Nuteln aslo hap iesch mia ainä Garodde aus dih Güülschrang gänomen unt ätwas Maionääße trauv gäglatschd. Märy und Artie hapen miesch nur kanz komiesch ankekukkt apa iesch hapä miesch dafon niescht fawierän lasen. Taddäl wa kärade in dea Tuschä unt hat tuschän kämacht.

Iakändwan gap äs dan Ässän apa iesch wolde kaine Nuteln alßo hap iesch mia bai Pittsa Hat aine Pittsa bäschtält. Blötsliesch wolde Taddäl auch liepa Pittsa anschdad Nuteln alßo hap iesch im was fon maina Pittsa käkebän. Nach demm Ässän iest Taddäl Tuschän machän gägangän. Iesch sakte häh tu wast doch foahin east tuschän machen varum kehst tu jätst schonn wieda apa Taddäl hat niescht käantwoatät alßo bin iesch dan iens Bäd kägangän. 

Am nächschten Moagän wolte iesch mein Taddilie (Schpitsnamä füa Taddäl) wäggen gähen apa als iesch ihn sain Tsimma kam, saa iesch wie är ainen Traier miet maina Katsä Käwin unt Käwins Kouseng Stainbais hate. Iesch hab iehn ankebrült unt bin aus däa wonnunk kälauven. Artie had miesch fraken wasch los diggah apa iesch nischt antwoaten getan. Iesch wolte east zu maina Katsä Käwin aba dieh hat ja kärade mitt Taddäl unt Stainbais ainän Traier. Alßo binn iesch tsu maina ABFIDGWFIUE Schantalle kägangän apa da wa niehmant da. Alßo bien iesch in Pus käschdihgän um nach Bealin tsu dea Fräundin dess Kousengs dea Mutta maina ABFIDGWFIUE tsu farren.

Apa kuats bävoa dea Pus loskäfarren iesd, schbrang Taddäl voa den Pus. Aba der Pusfarra had iehn niescht käsehän alßo iest äa üba Taddäl drüba käfarren. Oje hap iesch gesakkt unt pin auß däm pfarrenden Pus geschbrungen. Där Taddäl lak da ainfach nua da. iesch hab gants schnäl sain Händie genehmt und 911 ankäruven apa da wa nua so aina dea hat so kesakt hällo hau kän ei hälp jiu unt ta hab iesch käsagt häh unt tann hab iesch aufkäleekt.

:)

Äimy-Hope-Ämba und Däd ÄdämWo Geschichten leben. Entdecke jetzt