Następne dni mijały względnie spokojnie. Jenny cały czas siedziała w domu, a z nią był Nicholas, który nie odstępował jej na krok. Odwiedzali ją jej Lety, Lucy, Bryan i Kevin. Raz nawet Fire się pojawił, ale tylko po to by dowiedzieć się jak ona się czuje i pytał o to Nicholasa.
Pewnego dnia Jenny została sama. Siedziała w pokoju, na łóżku i patrzyła przez okno. Śmierć Hanny była dla niej ogromnym ciosem. Wiedziała kto to zrobił. Myślała co zrobić. Wiedziała, że ON nie odpuści. Albo ON zabije ją albo ona jego. Jedno jest pewne. "Nie dam się zabić" pomyślała marszcząc determinująco brwi. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Spojrzała na zegarek. 11.30. Nocholas powinien wrócić za 3 godziny. Wstała z łóżka i poszła do drzwi. Chwilę się zastanawiała czy otworzyć. Ostatecznie postanowiła otworzyć.
Drzwi się otworzyły. Patrzy na korytarz. Nikogo nie ma. Już miała je zamknąć, gdy nagle ktoś zatkał jej usta, pchnął na ścianę i przyłożył broń do głowy. Jenny otworzyła szeroko oczy już tą twarz kiedyś widziała. To... O nie... Nieznajomy zabrał jej rękę z ust.
- Mówiłem, że cię dopadnie. A wiesz, że ja zawsze spełniam obietnice. - powiedział mrożącym krew w żyłach głosem.
- Czego chcesz? - zapytała, choć doskonale wiedziała czego chce. Zrobiła to by kupić sobie trochę czasu na wymyślenie czegoś sensownego. Mężczyzna zaśmiał się.
- Doskonale wiesz czego chce. - powiedział dziwnie cicho. - Zemsty. - krzyknął przerażającym głosem. Po jej plecach przebiegł dreszcz strachu. ON oszalał. Zawsze był szalony, ale teraz to już grubo ponad normę. Spojrzała w oczy swojego przyszłego oprawcy. W jego oczach tlił się ognik szaleństwa.
- Nie wiem o czym mówisz. - odrzekła hardo patrząc mu w twarz. Jej rozmówca uśmiechnął się uśmiechem psychopaty.
- Nie? To pozwól, że ci przypomnę. Los Angeles, wyścig Delorcas. Coś mówi? Nadal nie? Nissan GT-R kontra Ferarri Dino. Ferarri do kasacji. Szacunek i pozycja legły w gruzach. - dokładnie wiedziała, że o to chodzi. Nie sądziła tylko, że gość będzie ją ścigał.
- Ach to... Nie sądziłam, że masz taką dobrą pamięć. - odpowiedziała udając nagłe olśnienie.
- Twoja siostra zginęła w ramach mojej Zemsty. A to...
- Daruj sobie tą przemowę. - przerwała mu.
- Jak sobie życzysz. - odblokował broń. - Ostatnie życzenie... - milczała. Nagle broń wystrzeliła...
CZYTASZ
NIEUCHWYTNI ✔(ZAKOŃCZONE)
Romance"Nieuchwytni" to opowieść o życiu Jenny Cold. Wraz z rodzeństwem miała trudne dzieciństwo. Ich rodzice zginęli w katastrofie lotniczej w Tokio. Później tułała się od jednego wujostwa do drugiego. Teraz mieszka w Nowym Yorku. Nowa szkoła, nauczyciele...