Pov Jordan.
Mijn gedachtes gaan terug naar een paar dagen geleden. Ik schrik op en open het nachtkastje waar ik het dagboekje van mama in heb liggen. Zo stom dat ik dit helemaal vergeten ben. Ik open het dagboekje en blader naar de bladzijde die ik toen heb gelezen.
Lief dagboek,
Het is echt waar! Ik ben zwanger van mijn tweede kindje! Ik heb de test net gedaan en moet het nog aan Luke vertellen. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt! Hij wil namelijk heel graag nog een kindje.
Het is wel lastig, want ik weet niet of het wel van Luke is.. Ik heb zo iets stoms gedaan. Ik ben uit geweest met wat vriendinnen en daarna heb ik (volgens Liz) seks gehad met iemand! Het probleem is nu dat ík het zelf niet meer weet en ik weet niet wie die man was! Ik ben zo bang dat ik zwanger ben geworden van hem! Ik ga er vanuit dat het niet zo is, maar het is en blijft mogelijk!
Mam wist dus niet zeker of ik wel het kind van Luke ben.. Moet je je voorstellen, Jordan Hemmings is niet de dochter van Luke Hemmings. Het zou maar raar zijn. Ik blader verder en lees het door.
Lief dagboek,
Ik ben gisteren bevallen van een bloedmooie dochter. Haar naam is Jordan Hemmings en ze is zo'n schatje.
Ik glimlach en denk even aan Jackie. Ik noem haar ook altijd een schatje. Ik begin weer verder te lezen.
Toch zit me iets dwars. Mijn gevoel zegt dat ze niet de dochter is van Luke. Ik heb geen test gedaan, want hij weet hier niks vanaf. Gelukkig kan ik hem vertrouwen, want hij lees niet in mijn dagboek. Hij weet zelf ook al dat dit heel privé voor me is, maar ik dwaal weer eens af. Ik weet eigenlijk wel zeker dat Jordan niet de dochter van Luke is. Het doet me zoveel pijn, maar ik kan het hem niet vertellen. Onze relatie zal stuk gaan en hij is zo blij dat hij een dochter heeft gekregen.
Ik ben doodop en ga nu slapen.
Kusjes,
Nikki.Ik staar naar het boek en krijg tranen in mijn ogen.
Mam dacht al die tijd dat Luke niet mijn vader was. Misschien heeft ze ook wel gelijk. Pap en ik lijken nauwelijks op elkaar. Ik lijk heel erg op mam en Tyler op pap, maar dat kan ook gewoon normaal zijn.
Hoe kan ik erachter komen of Luke mijn vader is? Ik kan het wel vragen, maar dan weet ze dat ik haar dagboek heb gelezen en dat kan ik haar niet aandoen. Er moet toch wel een manier zijn hoe ik erachter kan komen. Ik schrik op van een klop op mijn deur en verstop het dagboekje snel in mijn nachtkastje. "Ja?" Vraag ik.
De deur gaat open en daar staat Thomas.
"Hey Thomas, ga zitten." Zeg ik en klop op het bed. Misschien moet ik het hem gaan vertellen..
Thomas gaat op mijn bed zitten. "Uh, sorry van vanochtend.." Zegt hij.
"Ook sorry van mij. Ik was degene die begon dus eigenlijk moet ik sorry zeggen." Zeg ik. "Ik wil je wat vertellen.."
Thomas knikt.
"I-ik.." Begin ik.
"Rustig maar.. Wat is er aan de hand?" Vraagt hij bezorgd.
"Misschien is Luke mijn vader niet.." Zeg ik zacht.
"Hoe bedoel je?!" Vraagt hij fronsend.
"Ik heb een oud dagboek van mam gelezen en daarin staat dat ze vreemd is gegaan, maar ze was dronken dus ze wist er niks meer van. Toen ik geboren was voelde ze al aan dat Luke niet mijn vader was." Zeg ik zacht.
"Heeft ze bewijs?" Vraagt hij.
Ik schud mijn hoofd. "En ik weet het antwoord dus ook niet. Ik kan toch niet zomaar vragen of hij mijn vader wel is." Zeg ik.
"Maar hoe weet je moeder dat ze vreemd is gegaan als ze het zelf niet meer weet?" Vraagt hij.
"Jouw moeder heeft het gezien en verteld." Mompel ik.
"We kunnen met mijn moeder praten." Stelt hij voor.
Ik haal mijn schouders op en leg mijn hoofd in mijn handen. Langzaam begin ik te snikken en meteen voel ik Thomas' armen om me heen.
"Stil maar.." Fluistert hij.
🌸🌸🌸
IK. HAAT. MUGGEN.
JE LEEST
Teenmom Life ✘ Deel 3
Teen FictionJordan Hemmings voedt haar dochtertje Jackie in haar eentje op, omdat de vader haar heeft verlaten, maar hij heeft spijt en wil helpen met het opvoeden van Jackie. Jordan moet gaan kiezen en als het lijkt dat het allemaal weer goed gaat, komt ze er...