29.

372 14 1
                                    

Pov Jordan.

"Heb ik al gezegd dat je er mooi uitziet?" Vraagt Thomas.

Ik voel mijn wangen rood kleuren en giechel zacht. "Al zo'n drie keer denk ik." Zeg ik.

Thomas glimlacht en stop met lopen.

"Waarom stop je?" Vraag ik verward.

"We gaan een rondje varen in dit bootje en daarna heb ik nog wat leuks." Zegt hij en hij stapt in het bootje. Daarna steekt hij zijn hand uit.

Ik pak zijn hand aan en stap er ook in. "Wat gaan we daarna doen?" Vraag ik benieuwd en ga zitten.

Thomas schud zijn hoofd glimlachend en gaat achter me zitten, bij de motor. Hij zet de motor aan en vaart zacht weg nadat hij het touw heeft losgemaakt.

"Het is hier zo mooi.." Zeg ik als we een tijdje aan het varen zijn. Het is een smal riviertje en erom heen zijn bloemetjes, bomen en af en toe varen we onder een schattige brug. Ik hoor een foto geluid en draai me meteen om.

Thomas glimlacht en laat de foto van mij zien. "Ga wat meer vooraan zitten." Zegt hij.

Ik ga vooraan de boot zitten en draai mijn rug naar hem. Ik hoor dat hij meer foto's maakt.

"Wat vind je van deze?" Vraagt hij, waardoor ik me omdraai en hij nog een foto van me maakt.

Ik begin te lachen en heb niet door dat hij nog meer foto's maakt. Ik ga naast hem zitten, pak zijn mobiel af en bekijk de foto's.

"Ik snap niet waarom je geen model bent." Mompelt hij.

"Omdat ik er niet zo uit zie en mijn lichaam al helemaal niet." Zeg ik en geef zijn mobiel terug.

"Ik snap echt niet dat de meeste modellen zo dun moeten zijn. Ik vind een meisje het mooist als ze gewoon normaal is." Zegt hij.

"Normaal? Wat voor lichaam vind jij normaal? Er is geen normaal lichaam of normaal figuur. Alle lichamen zijn anders, dus geen een is normaal. Dat is een belediging voor heel veel meisjes." Zeg ik.

"Ik bedoelde het niet zo.." Mompelt hij.

"Dat weet ik, maar kijk uit wat je zegt. Meisjes zijn nogal gevoelig als het om hun lichaam enzo gaat en vooral ik nu ik net bevallen ben. Wat je net noemt dan.." Mompel ik.

"Ben je onzeker over je lichaam?" Vraagt hij bezorgd.

Ik glimlach kleintjes en knikt voorzichtig. "Ik ben gewoon niet strak en mijn buik al helemaal niet. Het is eigenlijk alleen maar huid met striae." Mompel ik.

"Maar dat geeft toch niet. Je striae staat ergens voor. Zo kun je altijd zien dat je sterk bent geweest toen je nog zo jong was en een kind kreeg. Bekijk het positief." Zegt hij.

Ik glimlach kleintjes en druk een snelle kus op zijn wang.

"We moeten er hier uit." Zegt hij glimlachend met rode wangen. Hij zet het bootje aan de kant en maakt het touw vast. Hij stapt eruit en houdt zijn hand voor me die ik graag aanpak.

Ik stap uit het bootje en strijk mijn jurkje recht. "Het is hier zo mooi.." Zeg ik zacht.

"Net als jij." Zegt hij glimlachend en hij pakt mijn hand en loopt dan ergens naartoe. "Vind je dit een goed plekje?"

"Uhm ja, maar waarvoor?" Vraag ik zacht.

Thomas knikt en legt een kleedje neer op de grond.

"Sinds wanneer heb je die mand in je hand?" Vraag ik verward.

Thomas begint te lachen en gaat op het kleedje zitten en pakt het mandje uit. Het is vol met lekker eten en drinken.

Ik ga naast hem zitten en kijk hem glimlachend aan.

"Misschien vind je het niet romantisch, maar ik heb mijn best gedaan." Zegt hij verlegen.

"Niet romantisch? Thomas!" Zeg ik lachend. "Dit is echt heel romantisch en lief."

Hij verplaatst zich dichter naar me toe en kijkt me aan.

Ik voel mijn wangen weer gloeien en lik mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en voel zijn lippen op die van mij. Ik leg mijn hand op zijn borstkas en voel zijn hand in mijn hals.

Hij opent zijn mond en langzaam draaien onze tongen rondjes om elkaar. Na een tijdje trekt hij terug. "Dat was een fijne kus." Zegt hij zacht.

Ik knik en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. "Dat vond ik ook." Zeg ik zacht. "Thomas?"

"Ja?" Vraagt hij zacht.

"Wil je het langzaam aan weer proberen.. Een relatie?" Vraag ik zacht.

🌸🌸🌸

Joepie! Ik heb mijn zorg en welzijn examen opgehaald van een 7 naar een 8! Maar maatschappijleer heb ik nu een 6,8 en ik had eerst een 6,5. Ik heb dus geen cum laude, maar ik heb het wel beter gemaakt!

En wat wel jammer is, nog maar één hoofdstuk 😱. Ik kan niet geloven dat ik dan dit boek moet 'los laten' en dat ik nooit meer dingen zoals dit tegen jullie kan zeggen!

Als dit boek is afgelopen heb ik geen andere fan fiction boek, maar ik heb wel een Little Mix Blog achtig iets. Het staat op mijn account en je kunt het altijd bekijken! Zo houden we misschien toch nog soort van contact?

En nog één ding! Volgende week zit ik gewoon al in Frankrijk 😍.

Kusjes 💋.

Teenmom Life ✘ Deel 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu