Hey lieve mensen!
Zoals jullie hebben kunnen lezen is dit boek nu afgelopen. Er komt geen vervolg, want ik heb er nu al een paar gemaakt en ik vind het wel goed zo. Aan elk boek komt een eind, dus ook aan dit boek. Sorry, maar het is toch echt zo!
Ik wil jullie heel erg bedanken voor al jullie votes en comments! Ik werd elke keer blij als ik zag dat iemand gestemd of gereageerd had! Het maakt me heel erg blij!
Ik ben op dit moment wel bezig met een paar boeken, maar ik weet nog niet wanneer ik ze online zet. Ik ga zondag op vakantie voor twee weken, dus het komt sws pas daarna online. Verder hoop ik wel dat ik nog kan uploaden als ik bezig ben met de opleiding die ik ga doen na de zomervakantie, want ik weet niet of ik het te druk ga krijgen mweh. Als ik wat nieuws online zet dan laat ik het jullie weten!
Ik kan wel alvast een beetje vertellen wat ik nu allemaal aan het schrijven ben. Misschien komt het boek nooit online, dat kan ook maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik ben bezig met een boek schrijven over Luke Hemmings en een ander meisje, maar meer ga ik niet vertellen want dan ben ik bang dat mensen het gaan stelen ofzo.
En ik ben bezig met een Jade Thirlwall verhaal. Het is een dagboek van Jade, maar ik ben alleen niet zo goed in het schrijven van emoties, lol.
De rest ga ik niet zeggen, want daar ben ik momenteel niet echt mee bezig. Ik heb heel vaak ideeën en dan maak ik een beginstuk en dan heb ik geen zin meer. Hebben jullie dat ook? Bruh.
Nogmaals heel erg bedankt en ik ben nu echt niet offline van Wattpad! Ik heb nog een ander boek online staan en dat is Little Mix Blog. Neem zeker een kijkje op mijn account!
Dank jullie wel!
Kusjes 💋.
JE LEEST
Teenmom Life ✘ Deel 3
Teen FictionJordan Hemmings voedt haar dochtertje Jackie in haar eentje op, omdat de vader haar heeft verlaten, maar hij heeft spijt en wil helpen met het opvoeden van Jackie. Jordan moet gaan kiezen en als het lijkt dat het allemaal weer goed gaat, komt ze er...