Pov Jordan.
"We moeten een plan bedenken om wat DNA van Luke te krijgen." Zegt Ashton.
"Misschien als hij slaapt?" Stelt Thomas voor.
"Hoe zie je dat voor je?" Vraag ik.
"Je vader is een diepe slaper, dus we zouden het kunnen proberen.." Zegt Ashton. Hij heeft met Luke getoerd dus hij weet inmiddels wel hoe hij slaapt.
"Maar mam slaapt naast hem." Mompel ik.
"Thomas, jij moest toch ooit een speeksel onderzoek doen voor een een of ander project? Waarom doe jij dat nu niet Jordan?" Vraagt Liz.
Ik kijk blij naar Thomas en knik. "Maar je moet me wel helpen. Ik ben zo slecht in liegen." Zeg ik.
"Ik help je graag." Zegt hij glimlachend.
"Thanks." Zeg ik tegen iedereen en sta op om in de box te kijken naar Jackie. "Hey meissie." Fluister ik.
Jackie kijkt me met grote ogen aan en trappelt met haar beetjes. Ze slaakt een blij kreetje.
Ik glimlach en til haar op. Het is zo fijn om met haar te knuffelen. Ik loop terug naar de tafel en ga weer zitten. "Gaan jullie nog wat doen vandaag?" Vraag ik aan Ashton en Liz.
Ze kijken elkaar aan en halen hun schouders op.
"Wij kunnen zometeen wel even naar jouw huis gaan om het te vragen." Zegt Thomas.
"Is goed. Ik app ze eerst wel even." Zeg ik en pak mijn mobiel om pap te appen.
Ik: Hey pap, ik heb voor een project van school wat speeksel en wangslijmvlies van je nodig. Is dat goed?
"Verstuurd." Zeg ik.
"Maar jullie kunnen het niet nu al doen. Jullie moeten eerst zo'n pakketje bestellen met daarin de wattenstaafjes en de buisjes nodig." Zegt Liz en ze pakt meteen haar laptop.
"Oh oké, dan zeg ik dat er wel bij." Mompel ik en stuur gelijk naar pap toe dat het niet vandaag al kan.
"Dan hoeven we ook niet naar je huis toe, maar dan kunnen we zometeen wandelen en misschien ergens nog wat eten of drinken." Zegt Thomas.
Ik glimlach naar hem en knik. "Wat drinken is goed." Zeg ik.
Liz glimlacht kleintjes naar me en zegt: "Je kan heus wel wat eten hoor."
Thomas en Ashton fronzen.
Liz rolt haar ogen en lacht kort. "Ze is net bevallen en de meeste vrouwen die zijn bevallen voelen zich niet heel lekker, omdat ze nog een buikje hebben van de zwangerschap enzo." Legt Liz uit.
Ik kijk ongemakkelijk naar mijn handen.
"Ik zie geen buik hoor." Zegt Thomas.
Ik sla hem zacht op zijn arm en rol mijn ogen. "Gaan we al weg?" Vraag ik.
Thomas knikt en staat op. Even later komt hij terug met zijn jas en schoenen aan. Hij neemt Jackie van me over, zodat ik ook mijn jas en schoenen kan aandoen.
🌸
Na een lange wandeling van ongeveer drie kwartier lopen we een schattig restaurantje binnen. Thomas opent de deur en ik duw de kinderwagen naar binnen. Het is gelukkig erg rustig en er is genoeg ruimte voor de kinderwagen. We lopen naar een tafeltje en nemen plaats.
"Neem je ook wat te eten?" Vraagt Thomas die al op de menu kaart kijkt.
Ik kijk hem aan en slik.
"Je kan het heus wel hebben en wat maakt één keer nou uit." Zegt hij glimlachend.
"Je hebt gelijk, maar ik doe het alleen voor deze keer. Ik moet echt gezonder gaan eten." Zeg ik en pak een leeg flesje uit mijn tas. "Hopelijk kunnen ze dit vullen met water.."
Thomas knikt en geeft de menukaart aan mij en pakt het flesje. "Ik vraag het wel." Zegt hij en daarna loopt hij al weg.
Het is toch wel fijn dat er meer mensen in je leven zijn die ook kunnen zorgen voor je kindje. Ik voel me een stuk rustiger, heb wat meer vrije tijd en kan dan ook sporten. Ik kijk op de kaart en twijfel tussen eigenlijk alles. Ik kijk op als Thomas komt zitten met een gevuld flesje in zijn handen.
"Gelukt." Zegt hij en pakt het potje melkpoeder uit mijn tas en doet er wat in het flesje. Hij schudt het goed door en tilt Jackie uit de kinderwagen om haar vervolgens te voeden.
De ober komt aanlopen en kijkt vriendelijk naar ons. "Hebben jullie al een beslissing kunnen maken?" Vraagt hij.
"Voor mij een Toast met zalm en een cappuccino." Zegt Thomas.
"En voor mij een Club sandwich met Ice Tea alstublieft." Zeg ik.
De ober knikt, schrijft het op en loopt weer weg.
"Nog steeds Ice Tea?" Vraagt Thomas lachend.
"Ice Tea is gewoon lekker, laat me." Zeg ik en lach ook.
Na een tijdje krijgen we ons eten, waar we van genieten.
🌸🌸🌸
Ik was bijna vergeten om dit te uploaden, oops!
Kusjes 💋.
JE LEEST
Teenmom Life ✘ Deel 3
أدب المراهقينJordan Hemmings voedt haar dochtertje Jackie in haar eentje op, omdat de vader haar heeft verlaten, maar hij heeft spijt en wil helpen met het opvoeden van Jackie. Jordan moet gaan kiezen en als het lijkt dat het allemaal weer goed gaat, komt ze er...