25.

355 14 1
                                    

Pov Jordan.

"En hoe gaat het tussen jou en Thomas?" Vraagt Sarah.

"Wel goed." Zeg ik en haal mijn schouders op. "Ik begin hem wel steeds leuker te vinden, maar ik wil het eigenlijk niet.."

We zijn samen aan het shoppen en kijken tussen de kledingrekken.

"Waarom niet? Het is toch leuk dat je weer verliefd bent! Ik snap wel dat je het liever niet hebt, maar je kunt je gevoel niet negeren." Zegt Sarah.

"Ik weet ook niet wat Thomas er van gaat vinden als hij het weet. Niet dat ik het hem ga vertellen, maar hij komt er waarschijnlijk wel een keer achter." Zeg ik en pak een broek.

"Misschien vindt hij jou ook nog steeds leuk." Zegt ze en haalt haar schouders op.

"Deze pas ik niet." Mompel ik en leg de broek terug. "Hij vindt me vast niet meer leuk."

"Hoe weet je dat nou? Je gaat altijd ergens vanuit terwijl je het niet eens weet. Geef het gewoon de tijd, dan zie je wel wat er van komt." Zegt ze glimlachend.

"Thanks Saar." Zeg ik en pak mijn mobiel als ik een melding krijg. Een berichtje van Thomas. Ik open het bericht en zie dat het een filmpje is. Ik klik het aan en zie dat Jackie zich omrolt van haar buik naar haar rug.

"Ahw." Zegt Sarah zacht.

Ik kijk glimlachend om en zie dat ze over mijn schouder meekijkt.

"Ze is alweer groot geworden, joh." Zegt ze en een stukje verder naar de shirtjes.

Ik doe mijn mobiel weg en loop achter haar aan. "Heb je zin om binnen kort een keer te gaan sporten of zo?" Vraag ik.

"Sporten? Daar ben ik allergisch voor geworden." Zegt ze lachend.

"Nee, dat was je altijd al en dat was ik even vergeten." Zeg ik ook lachend.

"Wow Jordan!" Zegt Sarah opeens. Ze loopt naar een jurkje en haalt hem uit het rekje. "Dit moet je aandoen op je verjaardag!"

"Hij is leuk, maar hij staat jou beter." Zeg ik.

"Sorry? Ben je gek geworden? Het is jouw verjaardag en vanaf nu ook jouw jurk!" Zegt ze glimlachend.

Dat wordt zeker veel sporten de komende tijd..

"Niet zo onzeker zijn. Het staat je heus wel goed. Ga het passen." Zegt ze en ze duwt me naar de pashokjes.

Ik rol mijn ogen en ga het pashokje in met de jurk. Ik trek mijn kleding uit en trek het jurkje aan. "Ik weet niet hoor Saar.. Dit staat me echt niet.." Zeg ik.

Sarah trekt het gordijntje open en kijkt met open mond naar me. "Dit staat je geweldig!" Gilt ze.

"Sst!" Zeg ik en sla haar zacht. "Ik moet veel sporten. Kijk nou eens naar mijn buik.."

"Het is logisch dat je nog een zwangerschapsbuikje hebt. Het is trouwens al een stuk minder dan de vorige keer." Zegt ze.

"Ik koop hem en dan vraag ik wel aan mam of ze nog zo'n korset ding heeft of zo." Mompel ik.

"Je spoort niet. Je hebt echt een lekker lichaam en nee je moet dat niet verkeerd opvatten, want ik ben niet verliefd op je." Zegt ze met een lachje.

Ik begin ook te lachen en duw haar het pashokje uit. Ik trek mijn eigen kleren weer aan en neem het jurkje mee naar de kassa. Ik betaal het en we lopen de winkel uit nadat Sarah haar kleding heeft betaald.

🌸

Na een hele dag shoppen loop ik het huis van Thomas binnen. Hij heeft als het goed is gewerkt aan de slaapkamer van Jackie.

"Hey Jordan! Je moet mee komen." Zegt Thomas en hij trekt me mee naar boven. Hij opent de deur van haar slaapkamer en mijn mond valt open.

"Wow! Dit is echt geweldig!" Zeg ik vol verbazing. "Heb je dit alleen gedaan?"

"Ja!" Zegt Thomas trots.

"Helemaal niet, idioot." Zegt Ashton lachend.

"Ah, liegbeest." Zeg ik ook lachend. "Het is echt mooi!"

🌸🌸🌸

Dit is hoofdstuk 25 en het boek heeft maar 30 hoofdstukken!

Bereid je erop voor dat dit boek binnenkort is afgelopen en NEE er komt geen deel vier.

Kusjes 💋.

Teenmom Life ✘ Deel 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu