EMANET -4.BÖLÜM-

118 29 0
                                    

Medya:Elisa'nın ve Pamir'in çete üyeleri♥♥

Bir dakika şimdi amcam buraya mı geldi? Ayrıca benim için gelmiş. Kalp atışlarım ölesiye atıyordu. Fikrim hâlâ değişmedi. O adam ölecekti.
Pamir söze girdi.

"Bak Kenan git burdan yoksa kötü şeyler olacak. Artık Elisa bir mafya onun arkadakilerinde kurtulamazsın. Bunu sende çok iyi biliyorsun."demişti. Off tamda gelecek zamanı buldun be amca(!)

"Aa olmadı bu Pamir. Ben zaten biliyorum Elisa'nın arkasındakileri ve onlardan kaçamayacağımıda biliyorum. Ama onların yerine Elisa'yı alıcam ve onun arkasındakilerde bana itaat edecekler." Demişti.
Bu ne lan adam çizgi filmlerdeki gibi 'Dünya Benim Olacak hahaha(kötü gülüş)' der gibi söyleniyordu.
Pamir tekrar araya girdi.

"Ben burdayken ona asla zarar veremezsin. Kılına bile dokunamazsın anladınmı!" Diye bağırdı.
Bu sefer ben araya girdim.

"Senin benim amcam değilsin. Ve beni hiçbir yere götüremezsin!" Dedim.
Amcam sırıttı.

"Ama bunu bil Elisacım sen benim yeğenimsin ve sena bu dünyaya ait değilsin." Dedi amcam. Size yemin ediyoeum bu adam cümle kuramıyo bak valla.

Amcam sırıttı. Ve odadan çıktı gitti. Boş boş konuştu ve gitti. Bu kadar mıydı yani?
Pamir bir 'Off' çekti. Her ne kadar kendime güvenim olsada korkuyordum o adamdan.

"Pamir ben korkuyorum." Dedim. Pamir yanıma geldi ve ellerini yanaklarımın iki yanına koydu.

"Elisa ben burdayken sana hiç birşey olmicak. Ben varım benimde mafya arkadaşlarım ortaklarım var. Bunlar sende de var. Seninde senin yanında olan arkadaşların var." Dedi. Çok içten konuşmuştu. Gözlerim dolmuştu. Ardından kollarını belime doladı. Ben de kollarımı boynuna doladım. Birkaç dakika öylece kaldık. Sonradan Pamir konuştu.

"Hadi gel seni arkadaşlarımla tanıştırıcam. Hatta seninkileride çağır." Dedi. Bende tebessüm ederek 'tamam' anlamında kafamı salladım. Sonra arkadaşlarımın yanına gittim.

"Kızlar hemen benimle geliyorsunuz. Pamir'in arkadaşlarıyla tanışıcaz. Onlarda mafyaymış. Hadi hadi!" Dedim hızlı bir şekilde. Onlarda olayı fazla anlamadılar ama peşimden geldiler.

Pamirlerin yanına geldiğimizde arkadaşlarınıda getirmişti. Resmen hepsi birbirinden taşşş. Yanlarına geldik hepaiyle sırayla tanıştık. Kızlarda erkeklerle tanıştı. 4 Erkek 4 Kız şekilde çok iyi arkadaş olacağımızı anladık. Hep beraber amcam hakkında konuşuyorduk. Ardından Pelin kulağıma fısıldadı.

"Kanki bişey dicem bu Berkay çok yakışıklı değil mi yha?" Dedi. Ama o sırada Berkay bunu duymuş olacakki sırıttı.

"Tamam Pelincim sakin ol biliyorum çok yakışıklıyım ama yavaş ol biraz." Demişti Berkay. Pelin'in yüzü kızarmıştı. Pamirle birbirimize baktık. 'Bu ikisinin sevgili olması gerek' diye fısıldadık birbirimize. Sonra Dilanla beraber kıkırdadık.

"Ben öyle demek istememiştim. Bay ego yığını." Demişti Pelin. Berkay tekrar sırıttı.

"Allah Allah ne demek istemiştin bakalım." Dedi Berkay da. Pelin'in yüzü artık renk değiştiriyordu.

"Berkay tamam yapma şunu." Diye sitem etti Pelin. Evet evet bunların aralarını kesin yapmamız lazımdı. Bende Pelin'e gülmüştüm. Çünki Pelin sürekli renk değiştiriyordu.

~1 Hafta Sonra~

Ben ve kızlar sınıfa giderken bir el bileğimi tutmuştu. Pamir diye düşünmüştüm ama malesef değildi. Tahmin edin kim? Evet bir adet Yağız.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin