EMANET -15.Bölüm-

69 9 0
                                    

~Elisanın Ağzından Devam~

"Hadi Elisa sevenleri kavuşturcaz işte fenamı?"

"Berkay delirdinmi? Neden okula kilitliyoruz?"

Sabahtan beri Berkayla uğraşıyordum. Arya ve Ateşi okula kapattırmaya çalışıyordu. Nedeni ise ikisininde birbirlerinden hoşlandığıymış. Aslında kötü bir fikir değil.

"Tamam Berkay yapalım. Okulda kalsınlar 1 gece." Dedim. Berkayın bağırmasıyla yerimden sıçradım.

"İşte bu be sen adamsın adam." Diyordu. Gözlerimi devirerek birşey söylemedim. Pamire olayı anlatmak için yola koyuldum. Biz kızlarla kafe dedik. Arya hariç. Arya sınıfta kalmıştı bizimle gelmemişti. Sonrasında Berkay kafeye apar topar gelmişti. Sonrada bu fikri sormuştu.

Aslında kötü bir fikir değil...

Aryayı nasıl okulda tutmalıyım ki?

Sınıfa girdiğimde gözlerime inanamadım. Sınıfın sürtük kızı Şeyma, Pamir in kucağındaydı.

Bildiğiniz Pamirin kucağına oturmuş!!!!
Pamir ise halinden memnun gibiydi.

Gözlerim dolmuştu. Ama ağlamayacaktım. Sırf bir erkek için gözyaşı dökmeyecektim.
Vücudum öfke ve hayal kırıklığıyla dolmuştu. Yanlarına hızla gittim. Elimi hızla masaya vurdum.

Yalandan öksürdüm.

"Kolay gelsin bölüyor muyum?" dedim.  Pamir beni gördüğünde gözleri kocaman oldu. Kekeleyerek konuşmuştu.

"E-elisa bak göründüğü gibi değil" dedi.  Sırıttım.

"Sadece tek bir şey diyeceğim Pamir.  Sen Emanetine böylemi sahip çıkıyorsun?" dedim. Ve kızı saçından tutup duvara fırlattım. Yere düşmüştü ama umursamadım. Tekrar saçından tuttum ve kafasını sıraya vurdum. Bir kaç kere tekrarladıktan sonra sıra kırılmıştı. Şeyma salya sümük ağlıyordu. Cebimden çakımı çıkardım. Ve hiç acımadan karnına sapladım.
Kulaklarımı Şeymanın acı dolu çığlıkları doldurdu.
Pamir yanımıza geldi.

"Elisa sen ne yaptığını sanıyorsun!" diye bağırdı.

"Bu daha hiçbirşey filmin yarısına bile gelmedik! Ben sana güvenmiştim. Ama insanlara güvenmemem gerektiğini bana öğrettiğin için teşekkür ederim. Ama sakın unutma intikamım acı olacak...! " dedim. Ve hızla sınıftan çıktım. Kantine indim ve Aryayı buldum.

"Ölüm Meleklerin topla Arya!" dedim. Kızlarla depoya gittik. Ve hemen konuya girdim.

"Ölüm Melekleri ve Acımasızlar ayrılacak!"

Kızlar şaşırdı.

"Ne?"
"Niye?"
"Bir şey mi olduki?"

Dediler hep bir ağızdan.

Tüm olan bitenleri kızlara anlattım. Şok içinde beni dinlediler. Ben gittikten sonra neler oldu bilmiyordum. Inşallah kız ölmüştür.

Banane canım hıh -.-

"Ya oha yani Pamir bunu nasıl yapar ya hala aklım almıyor?" diye isyan etti Pelin.

"Bize kardeşleri olduğunu söylemişti. Bide Elisaya emanetim emanetim diye etrafta dolaşıyor emanetine bu şekilde davranıcaksa hiç davranmasın daha iyi!" dedi Arya.

Ben ise sadece onları dinliyor sinirden kuduruyordum.

"Tamam yeter fazla uzatmayalım. Acımasızlardan ayrılacağız o kadar!" dedim ve depodan çıktım. Arabam okulda kaldığı için okula doğru gittim. 

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin