EMANET -5.Bölüm-

87 27 0
                                    

Sabah tekrar lanet alarmımın sesiyle uyandım. Yinemi okull??

Yatağımdan paytak paytak yavaşça kalktım. Bonyoya giderek rutin işlerimi hallettim. Sıra geldii Ben ne giyicemm!!

 Sıra geldii Ben ne giyicemm!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👆👆☝☝

Üstümü giydikten sonra çantamı, telefonumu ve artık yanımda taşıyacağım çakı ve silahımı alarak aşağı indim. Kahvaltımı okulda da yapabilirdim. O yüzden bagajı açtım ve bebeklerimle karşılaştım. Ama Audi R8 arabama bindim ve okula sürdüm. 

Okula geldiğimde arabamı park ederek havalı şekilde çıktım arabamdan. Bizim grub banka oturmuş konuşuyorlardı. Okuldaki kızlar bana kıskanç olarak bakarken erkekler beni yicekmiş gibi bakıyodu. Bizimkilerin yanına geldiğimde neşeli bir şekilde "Günaydııınn" dedim. Kızlar da bana karşılık verirken Pamir bana öfkeyle bakıyordu.

"Pamir bişeymi oldu? Bana öyle bakıyosunki korktum." Dedim

"Kızım bu şort ne? Sana bakan erkekleri dövmemek için kendimi zor tutuyorum." Dedi Pamir. Bi dakkaa Pamir beni kıskandı mıı?? Yok canım daha neler(!) Gözlerimi devirerek karşılık verdim.

"Kızlar mekanımızı gördünüz mü?" Dedim kızlara bakarak. Pelin hemen karşılık verdi.

"Ne mekanıı? Depomuz oldu mu ben niye görmedim?" Dedi. Ben yine gözlerimi devirdim. Berkay güldü ve Pelin'e cevap verdi.

"Ohoo Yırtıcı sende hiçbişey bilmiyosun ya" dedi. Ee tabi bizim Pelin altta kalırmı? Tabiki Hayırr

"Allah allah sanane Berkay ya ayrıca okulda lakaplarımızı kullanma hâlâ öğrenemedin gıt beyin" dedi alaylı bir gülüş atarak. Pamir ve ben bıyık altından gülüyorduk.

Zil çaldığında hepimiz irkildik. Sınıfa çıkarken durduk.

"Ben o sınıfa girmem ders o sürtük hocayla" dedim. Ben o derse girmem dediysem girmem.
Kızlar 'Off'larken Pamir yanıma gelerek konuştu.

"Hadi o zaman dışarı çıkalım siz içeri girin Ateş" dedi. Ateş kafasını onaylar şekilde salladı. Onlar içeri girerken bizde okulun çıkışına geldik.
"Pamir benim arabamla gidelim." Dedim. Oda "Tamam olur" demişti.

"Ee güzelim nereye gitmek istersin" dedi Pamir. Isaret parmağımı çeneme koyarak düşünüyormuş gibi yaptım. Bu halime gülmüştü. Ben de onun gülüşüne gülmüştüm. Allahım çok tatlı gülüyosun sen yaa...

"Kahvaltı yapmaya gidelim sabah bişey yemedim." dedim.

"Olur gidelim ama yolumuz uzun" dedi Allah bilir nereye gitçez.
"Tamam ama nereye gitçez? Neden uzak? Şurdaki Mahmut Amcanın yerinde de yerdik? Ama sonra benzin menzin parası bana geli-"

"Kızım sus ne konuştun ya. Ne çene var sende mübarek. Bizim mahalledeki Hayriye'ye benzedin. O kadın başladımı susmuyo amına koy-" dicektiki susturdum.

EMANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin