Nagyon-Nagyon szépen Köszönöm horvathjudit21 -nek!!❤️❤️❤️
•A Szabályzatot már tudjátok!😏
•10 tény rólam:
-Szándékomban áll munkahelyet váltani. Már rajta is vagyok az ügyön.
-Épp a Supergirlt nézem! Imádom Chris Wood-ot!😍
-Reggel az instagramon látva, hogy Grant Gustin eljegyezte a barátnőjét egy világ dőlt össze bennem!😩😭😂
-Ideje lenne neki állnom a jogsinak🙄
-Ha valaha átmennék a kreszen azt hiszem az oktatónak lenne velem baja😂😂
-Ha újra vissza mehetnék úgy általánosba akkor mindent másképp csinálnék..
-Ha vissza mehetnék 1 évet az időbe akkor valószínűleg most épp Skóciában laknék.🙁
-Mostanában kurvára sokat gondolkodok a 'mi lett volna, ha..' dolgokon amiken nem lenne szabad!!
-Kezdem azt hinni itt sose lesz már jó idő/nyár..
-Folyamatosan azt hangoztatom, hogy elköltözöm Thaiföldre😂😂✋🏻•Kérdéseim:
#Melyik szereplő hasonlít rád külsőleg és belsőleg?
-Alexát Megan Fox-ként képzelem így rám nem hasonlíthat külsőre🙄 a belső tulajdonságai sem az enyémek kifejezetten. 😊#Van valóság alapja a történetednek?
-Nincsen. De nekem is egy fiú a legjobb barátom, de mi aztán tényleg NEM éreztünk SOHA semmit egymás iránt! 😊#Gondoltál volna a sztori elején a sikerre?
-Reméltem, hogy ez is tetszeni fog majd, mint az elöző kettő!😄#Előre megírod a részeket vagy a publikálás előtt?
-Mikor, hogy.. 😌#Van magadról, esetleg egy ismerődödről mintázott szereplő?
-Nincsen.#Van autogrammod, közös képed híres emberekkel?
-Ilyen magyar 'celebekkel' van.. pl Kasza Tibi, Berki Krisztián, Kucsera Gabi, Kulcsár Edina.#Van bakancslistád?
-Kifejezetten bakancslista nincsen, de van a fejembe, hogy hova mennék/jutnék el szívesen!😋#Hogy találtál rá a wattpadra?
-Évekkel ezelőtt kerestem 'könyves' appokat. Azt hiszem így.😊#Melyik a kedvenc sportágad?
-Tv előtt 'sportolni'. 😂🙄 Forma 1, Foci.#Ki a kedvenc sportolód?
-Sebastian Vettel, Max Verstappen, Szalai Ádám.Köszönöm mégegyszer!!💕
❗️Egy kérdés a végére! Ha a következő történet mondjuk NEM a focistákról szólna, hanem 'valami' másról azt is szívesen olvasnátok??❗️
Válaszaitokat várom!💕
YOU ARE READING
Múltam & Jövőm. {Befejezett}
FanfictionAlexa. "Valaha ő volt a legfontosabb számomra, de ma már csak a múlt.." Ádám. "Valaha sokat jelentett, de ma már azt sem tudom ki ő.." A múltban megismerhetitek, hogyan ismerkedett meg gyerekként Alexa és Ádám. Milyen volt az életük egymás nélkül és...