Eighth.

767 38 8
                                    

-Gratulálok!- öleli át Sebastian.
-Nélküled nem sikerült volna!- lengeti meg a kis papírt a kezében amit nem rég adtak át neki a színpadon. Le érettségizett hát.. és fel vették a UCLA-re! Ősztől megkezdi a főiskolát Amerikában.
-Büszkék vagyunk rád kicsim!- öleli át édesanyja és édesapja is. Az ünnepségre Sebastian hívta meg a szüleit, Alexa mit sem tudott róla. Nem igazán örült amikor meglátta a családját, igen kellemetlen meglepetés volt számára, de nem tehetett ellene semmit sem.
-Köszi anya.- engedei el szüleit.
-Na indulhatunk ünnepelni?- karolja át a vállát Sebastian- Foglaltam asztalt a kedvenc éttermedbe!- kacsint a lányra.
-Te vagy a legjobb.- öleli át félig a lány is. A szülei semmit sem sejtenek az egész kapcsolatukról. Arról, hogy a lányuk tudja, hogy valójában Sebastian nem a nagybátyja, hogy ő és a férfi milyen kapcsolatot ápolnak egymással.
Kocsiba ülnek, Sebastian vezet Alexa ül elől, a szülei pedig hátul, ezúttal a Range Rover-rel suhanunk Los Angeles utcáin.
-Na és nem szeretnél haza jönni a nyáron?- kérdez rá az autóban ülve édesanyja.
-Tudod a helyzet az, hogy Sebastian azt ígérte, hogy ha felvesznek a UCLA-re akkor egész nyáron nyaralunk.- húzja keresztbe az anyja számításait.
-Oh tényleg és merre?- szál be a beszélgetésbe az édesapja is.
-Vagy bejárjuk mind az ötven államot vagy körbe hajózhuk egy tengerjárón a földet. Esetleg hátizsákkal körbe utazzuk Európát. Még nem döntöttem el mit válasszunk.- meséli el, de ki se néz közben a telefonjából, az egyik barátnőjével Caity-vel sms-ezik.
-Ez csodás!- ámul az anyja.
-Szerintem meg mind ez pénz költés és felvágás!- ellenkezik egyből az apja.
-Apu ne csináld már!- néz a visszapillantóból édesapjára- Ez tapasztalat szerzés! És megérdemlem! Láttad az érettségim? Minden tárgyam kitünő lett!- vágja a fejéhez kissé dühösen. Hiszen rég elmúlt már az az idő, hogy neki parancsolgassanak vagy meg mondják, hogy mit csináljon! Abban a percben amikor felült az Amerikába tartó járatra megszűntek a szülei lenni.
-Igazad van..- morogja István- Mindezért pedig ezt érdemled? Ez túlzás édeslányom!- csattan fel a férfi újra.
-Apa kérlek.. -nevet fel hiszrérikusan a lány- Túlzol! Nagyon is! Ha nem tudod elfogadni azt, hogy soha többet nem fogok hazamenni akkor így jártál!- jelenti ki magabiztosan és merészen.
-Ezt meg, hogy gondolod? Haza kell jönnöd miután lediplomáztál! Mi az, hogy nem akarsz haza jönni? Wágner Alexa, ha kell jövő héten haza rángatlak magunkkal!- kapja fel a vizet elég rendesen.
-Ugye tudod, hogy pár héten belül tizenkilenc éves leszek?- neveti el magát Alexa- Elmúltam már tizennyolc éves azt csinálok amit akarok! Nem lakom a te házadban, nem eszem a te kosztodat jó pár éve. Nem parancsolhatsz nekem!- szál ki a kocsiból magabiztosan mikor az autó megáll az étterem előtt. A szülei is kiszálnak, az anyja megtörten néz maga elé. Apja pedig forr a dühtől. A parkoló fiú elviszi a kocsit, Sebatian pedig a családhoz lép. István és Alexa leplezetlenül méregetik egymást. A férfi csalódott a lányában. Alexa pedig már évek óta  csalódik szüleiben folyamatosan. Először a költözése miatt, aztán mert Seb valójában nem is a nagybátyja, most pedig azért csalódott, mert nem hagyják élni. Nem hagyják hagy élje az életét úgy, ahogy akarja!
Felnőtt. Le érettségizett. Egyedül él Sebastian házában mikor a férfi államon vagy épp országon kivűl van. Autót vezet, eltartja magát abból a pénzből amit Sebtől kap. Már nem kislány. Már nem az a kislány aki Pesterzsébetten nőtt fel, aki Szalaiékhoz rohant mindig. Akinek menedék kellett. Menedék, amelyet Szalai Ádám ölelő karjai jelentettek.
Jó ideje nincs Ádám, se menedék.. egy ideig ott volt még Vili, de nem zúdíthatott mindent egy tizenkét évesre! Fel kellett állnia és ő felállt.
Ma már egész más, mint pár éve, de nem bánja! A változásra szülsége volt. Mássá kellett válnia.
Olyasvalakivé aki nem fél harcolni, szembe szállni másokkal. Egykor a Pesterzsébeti iskola falai között őt tiporták el, ma már ő tipor el másokat!

-Amikor anyámék eltűnnek akkor olyan hangosan fogom a nevedet kiabálni, mint még soha..- sóhajok és nyögések között találnak kiváncsi fülekre a szavak. Alexa és Sebastian nem tudja, hogy valaki hallja őket.
-Alexi..- nyögi egy erőteljes, határozott férfi hang- A kurva életbe kicsinálsz..- csókok csattanása, majd kuncogás.
-Imádok felül lenni és meglovagolni téged!- a szex bizonyos hangját hallja az ajtóra tapadt fül.
-Egész Európát vagy Amerikát, de az is lehet, hogy a földet végig kúrom veled!- jelenti ki Sebastian mélyen jövő férfias nyögésekkel.
-Ha választhatok akkor a földet akarom azon a hajón, rajta veled, orbitális dugásokkal!- majd egy sikoly. Egy sikoly ami azt jelenti, hogy Alexa elélvezett.
-Imádom mikor elmélsz Alexi.- a beszélgetés befejeződik. A hangok megszűnnek..
A kiváncsi fülek tulajdonosa a szájához kap. Végig hallgatta Alexa és Sebastian szeretkezését! Alexa és Sebastian.. lefekszenek egymással, e tény sokkolóan hat rá. Mi történik körülötte? Mi történik Lexivel? Mivé lett a lány? Mi ez az egész?

Múltam & Jövőm. {Befejezett}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin