Megtaláltuk Szalai Ádámot!
A focista pár hónapja tűnt el a kíváncsi szemek elől most pedig Los Angeles- ben leltünk rá.
Exkluzív interjút készített stábunk az LA Galaxy Stadionában a focistával.
Váradi Ivett riportját olvashatják.- szól a riport a friss újságban, amelyet a magyarországi lakosok olvashatnak egy hazai magazin hasábjain.Váradi Ivett: Először is köszönjük, hogy fogadtál minket ebben a gyönyörű környezetben. Pár hónapja hirtelen tűntél el és hagytad ott a Hoffenheim csapatát. Mi történt ekkor?
Szalai Ádám: Az életem új fordulatot vett. Senki sem számított a történtekre, legfőképp én nem. Egyik percről a másikra kellett dönteném.
Autóbalesetet szenvedett az a nő, akit egész életemben szerettem. A reptérről tartott hazafelé, Berlinben volt, ahol találkoztunk. A szülei hívtak fel mikor ők már Los Angeles-ben voltak. Kiderült, hogy terhes tőlem így ide utaztam. Hetekig voltam mellette, de az állapota nem javult. Az orvosok lemondtak róla, kómába esett. A gyermeke apja és én úgy döntöttünk, hogy a saját házában kialakítunk neki egy steril környezetet. Így legalább a gyermeket kitudja hordani.VI.: Van bármi remény, hogy fel kell valaha?
SzÁ.: Sajnos nem sok. Ez miatt ki is borultam és leléptem. Újra találkoztam Csillával a volt barátnőmmel, aki segített túl tenni magamat a történteken. Visszajöttem az Államokba, a Galaxy felvett az ifi csapatuk edzőjének, az európai életem pedig teljesen felszámoltam.
VI.: Csilla és te jelenleg egy párt alkottok?
SzÁ.: Csilla mindenben támogatott járt magunknak az esély az újra kezdésre és boldogok vagyunk együtt.
VI.: Gondoltál már arra, hogy mi lesz akkor, ha netalántán valaha fel kell a gyermeked anyja?
SzÁ.: Őszintén? Nem. Az orvosok annyira biztosak voltak az egészben, bennem pedig hiába élt a remény..
VI.: Mi lesz, ha megszületik a gyermek?
SzÁ.: Természtesen a felügyeleti jogok az enyémek lesznek. Hiába nincs, magánál az édesanyja azt szeretném, ha megismerné őt.
VI.: Tehát marad abban a steril szobában?
SzÁ.: Erre nem tudok választ adni.
-Szóval ez lesz?- teszi, le a lapot Sebastian miközben a többiek reggeliznek.- Kiemelik, Alexából a gyermeket ő pedig maradjon úgy, ahogy eddig?
-Bastian hisz nem azt szeretnéd, hogy Alexa éljen? Nem ezért van már ilyen állapotban majdnem fél éve?- mordul fel a focistából lett edző.
-Igen, de.. Nézd én nem gondoltam a továbbiakra. -keresi, de nem találja a férfi a szavakat.
-Hát én meg igen!- vágja, rá Szalai- Azt akarom, hogy a születendő gyermekem megismerje az édesanyát, hogy legalább lássa.
-De mi van akkor Ádám, ha évek, évtizedekig így marad Alexa? Egyszer el kell engedned.. És úgy, hogy itt lesz a gyermeke, aki ragaszkodni fog az anyjához és ismerni fogja csak még nagyobb bánatot és fájdalmat okozol majd a saját vérednek. Ebbe gondolj bele.- fejezi be a reggelit Sebastian, a mellette ülő kislánya feje búbjára puszit ad és kilép az étkezőből.
2 és fél hónappal később.
-Felkészültek?- néz az orvos a két férfira, akik feszülten állnak a szoba ajtaja előtt, ahol Alexa már majdnem kilenc hónapja fekszik. A két férfi csak bólint.- Hamarosan apa lesz Mr.Szalai!- mosolyog Ádámra az orvos és belép a szobából, ahol jelenleg három orvos és ugyanennyi nővér tartózkodik, a beavatkozás miatt még több orvosi műszer kapott helyett a szobában. A két férfi pedig ideges. Ádám apa lesz ez épp elég indok neki, míg Sebastian Alexa miatt van szinte kétségbe esve.
CZYTASZ
Múltam & Jövőm. {Befejezett}
FanfictionAlexa. "Valaha ő volt a legfontosabb számomra, de ma már csak a múlt.." Ádám. "Valaha sokat jelentett, de ma már azt sem tudom ki ő.." A múltban megismerhetitek, hogyan ismerkedett meg gyerekként Alexa és Ádám. Milyen volt az életük egymás nélkül és...