-Char és Alex mióta fociznak együtt? –zárja be a hűtőt Daisy és tölt, egy pohárba magának narancslevelet miközben az ablakon át egész végig a testvéreit kémleli, akik együtt játszanak.
-Charlotte focizik? –lepődik meg Alexa és azonnal a teraszra sétál a lehető legjobb rálátás érdekében. Nem sokkal később Daisy is megjelenik mellette.
-Ahogy látom, a húgom épp elveri az öcsémet.- nevetgél a lány.
-Igen. Úgy tűnik. –feleli Alexa aki, mintha egy teljesen más világban lenne.
-Anya valami baj van? –néz rá érdeklődve a lánya.
-Nem, dehogyis. Figyelj, csak én most elmegyek, eszembe jutott valami.. Freddy alszik, ha fel kelt tudod, mit kell csinálni. Alexet hagyd, csináljon, amit akar, de Charlotte-on tartsd rajta a szemed.- puszilja, meg az édesanyja majd ott hagyja a gyerekeit.
Palmer ETC.
-Azonnal beszélnünk kell. –ront be Alexa a férje irodájába, akinek fülén épp a telefon van.
-1 perc. –tátogja Sebastian, addig Alexa le ül a férfi foteljébe, közben lábával dobol. Miután Sebastian letette a telefont ad egy lágy csókot felesége fejére és le ül vele szembe. –Miért törtél rám ilyen hirtelen? –érdeklődik.
-Az ő lánya, Ádám lánya. –telnek meg könnyel a szemei. –Évekig abban a hitben voltunk, hogy nem a miénk. Hogy sikerült Tom-nak felcsinálnia és hogy Charlotte az ő lánya. De, ha ma láttad volna, ahogy focizik.. Elverte Alexet. Tudom, érzem Bash.. Charlotte, az ő lánya. –sírja el magát Alexa.
-Mert jól focizik? –nevetgél Sebastian.
-Nem láttad, azt a szenvedélyt és tűzet a tekintetében. Olyan volt, mint Ádám fénykorában! De nem mondhatom meg neki, hogy az ő lánya. Nem tehetem tönkre az életét, ahogyan Charlotte-ét sem, ő azt hiszi, hogy Te vagy az apja! Mond mi tévő legyek? –kémleli férje arcát kétségbe esetten Alexa.
-Drágám- ül, át felesége mellé- Most kérlek, vegyél, egy mély lélegzetet- megvárja, míg felesége úgy tesz, ahogy kéri, és csak azután folytatja –Most pedig gondolkodjunk logikusan. Ha igaz is, amit mondasz arról meg kell bizonyosodnunk. Amit csakis egy DNS teszttel lehet, van, pár kapcsolatom megtudom gyorsítani és pár napon belül meg lesz, az eredmény csak szereznünk kell mintát Ádámtól.
-Nem állhatunk oda elé ezzel. Mindent összezavarnánk, nem mondhatjuk el neki, míg nem biztos.
-Így van. Majd én elintézem Ádám mintáját, te hozz Charlotte-tól, telefonálok egy párat és amint tudok valamit hívlak, rendben? –állnak fel.
-Rendben, köszönöm. –öleli át szorosan férjét Alexa és egy utolsó csókkal elválnak. Miután Alexa kilép, az ajtón Sebastian az íróasztalához megy, amin telefonja pihen és tárcsázza azt a számot, amiről tudja, hogy a lehető leggyorsabban megtudja szerezni Szalai DNS-ét.
-„Kicsim.. Szerezz nekem DNS mintát Ádámtól, találkozzunk egy óra múlva az irodámban bízok benned." –azzal Sebastian leteszi a telefont és hajába túr, mégis mikor történt mindez? Soha nem bánta meg, hogy elhagyta az oltárnál Scarlett-et és hogy helyette Alexát választotta, boldog volt mellette. Charlotte-ot a saját lányaként nevelte, a kislány úgy tudta, hogy az apja Sebastian. Tamás sosem tudta meg, hogy a gyermek az övé. Most pedig.. Charlotte lehet, hogy nem is Tom lánya, hanem Ádámé. Tudta, hogy az életük nem mindennapi, négy gyerek, három apától. Most viszont úgy néz ki, hogy négy gyerek két apától.. Nem is beszélve arról, hogy a lánya mit művel..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Múltam & Jövőm. {Befejezett}
Hayran KurguAlexa. "Valaha ő volt a legfontosabb számomra, de ma már csak a múlt.." Ádám. "Valaha sokat jelentett, de ma már azt sem tudom ki ő.." A múltban megismerhetitek, hogyan ismerkedett meg gyerekként Alexa és Ádám. Milyen volt az életük egymás nélkül és...