-Nézd csak!- teszi le Alexa elé a Times lapot, Thomas.-Hmm? -emeli meg az újságot miközben a másik kezében a lányát tartja, aki már két hónapos és épp szoptatja. - Oh.. egy cikk. -lapozik bele a megfelelő oldalra, ahol teljes két oldalas cikkek és képek találhatóak róluk!
"Volt szerencsém interjút készíteni Amerika legfiatalabb, leghíresebb és leggazdagabb párjával. Thomas Falcon és felesége Alexa Wagner-Falcon a Falcon Enterprise-t vezetik. Pár éve hozták létre a céget és nagyon hamar Amerika száz leggazdagabb embere között találták magukat, ami fiatalságukat tekintve nem kis teljesítmény. Alexa és férje készségesen válaszolt nem rég pár kérdésünkre, a családi házban készíthettük az interjút, ahol volt alkalmunk lefotózni az újszülött lányukat is a kis Daisy-t. Tündéri, szöszi kislány aki nagyon jól viselkedik, eszik, alszik, nem sír. Az édesanya pár héttel a szülés után már csodás alakot villant nekünk.
~Elmondanátok honnan volt elegendő tökétek a Falcon Enterprise elindítására?
-A: Az évek alatt összegyűlt elegendő összeg a bankszámlámon egy vállalat beindításához. Nagyjából minden pénzemet a Falcon Enterprise-ra raktam fel, Tom pedig kölcsönt vett fel. Ezt már természetesen vissza fizette.
~Tehát Alexa a többségi tulajdonos?
-A: Igen, én vagyok. A cégben 60%-os részesedésem van, de nem élek vissza vele. Főképp Tomy dönt mindenben, én csak akkor szólok bele az ilyen dolgokba, ha muszáj. -válaszolja lazán Mrs. Falcon.
~Hogy találkoztatok?
-Egy véletlen folytán a UCLA-n. -veszi át ezúttal a szót Tom- Azóta is áldom magamat, hogy ott voltam az nap a könyvtárban.
~Igaz, hogy a kapcsolatotok először csak barátinak indult?
-Abszolút. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen csodás, okos és nagyszerű feleségem lesz, mint Lexa. -fogja meg a felesége kezét és tenyerébe csókol.
~Olyan jó titeket így látni. Mi a titkotok? Terveztek még gyereket?
-Nincs titok, szimplán szeretjük egymást.- zárja rövidre a témát Alexa- Ezen a gyerek témán még nem gondolkodtunk. Kifejezetten Daisy-t sem terveztük, persze akartuk és örültünk az érkezésének. Amióta pedig velünk van szebbek a napjaink.- öleli magához a kislányát Mrs. Falcon."
Alexa egy részletet olvas el és már ennyiből is tudja, hogy tökéletes interjú lett. Sosem csalódott még a Times-ban és ezúttal sem. Boldogan teszi le a lapot és szenteli minden figyelmét a lányának.
-Na? -néz rá az épp reggeliző férje.
-Mit na? -néz a férfira.
-Milyen volt? -teszi fel a kérdést.
-Nem olvastam végig, de nem is szükséges. Tökéletes.- feleli boldogan.
-Sokba került nekem ez a cikk. -mutat az újságra az étkező férfi.
-Ne viccelj már.. -forgatja meg Alexa a szemét- Pár számodra necces dolog elhangzik, de se több se kevesebb.-áll fel az asztaltól és büfizteti meg a kislányát.
-Oh tényleg.. Mint a te vagy a többségi tulajdonos én pedig egy szegény suttyó akinek hitelt kellett felvenni.. Megjegyzés: már vissza is fizette. -beszél magából kikelve.
-Ugyan Tomi -helyezi be a kiságyba a csecsemőt- Te is tudod, hogy nem úgy gondoltam, ahogy te gondolod. Különben meg sokkal jobb, hogy ezt mondtam. Hiszen így azt látják, hogy milyen mélyről jöttél és hova jutottál. Te magad lehetsz a koldusból lett királyfi, egy igazi tündér mese szereplője. Az emberek pedig szeretik a tündér meséket! -kacsint felesége a férfira.
YOU ARE READING
Múltam & Jövőm. {Befejezett}
FanfictionAlexa. "Valaha ő volt a legfontosabb számomra, de ma már csak a múlt.." Ádám. "Valaha sokat jelentett, de ma már azt sem tudom ki ő.." A múltban megismerhetitek, hogyan ismerkedett meg gyerekként Alexa és Ádám. Milyen volt az életük egymás nélkül és...