Sziasztok drágáim!
2195 szó.. gyorsabban meg lett a rész, mint hittem és szüneteltetés gyanánt még egy filmet is megnéztem..🙄
Köszönöm az elöző rész kommentjeit, szavazatait és nézettségét Nektek!💗
Remélem tetszeni fog Nektek ez a rész is! Ha itt jártatok hagyjatok nyomot magatok után!💗
Hamarosan újra jelentkezem!💗-El kell mennünk orvoshoz!- nézi a lányát kétségbe esetten Kata.
-Dehogy kell- nevet fel a fiatal lány- Az ég világon semmi bajom- ül le az asztalhoz enni.
-Ádám látta már a kezedet?- méregeti kiváncsian a lányát.
-Nem. Edzésen van.- ad választ, a tizennégy éves tini.- Amúgy sincs hozzá semmi köze.- teszi még hozzá.
-Lexi, hogy beszélsz!- lesz mérges az anyukája.
-Én csak az igazat mondom.. - rántja meg a vállát.
-Ha apád megjött irány az orvos!- zárná le a témát Kata.
-Ugyan anya..- nevet fel szarkasztikusan Lexi- Apa folyamatosan a gyárban van, több műszakban dolgozik egymás után, hogy valamiből megtudjunk élni. Ő ma tuti nem visz orvoshoz. Meg amúgy sem mennék.- fejezi be a vacsoráját.
-Az isten szerelmére Alexa! Hagyd abba azonnal ezt a viselkedést!- dörren az édesanyja hangja, mint a mennydörgés- Tudom, hogy nehéz neked. Nekünk is az, hidd el. De akkor sem kellene így beszélned és viselkedned. Sajnálom, hogy ide jutottunk, hogy így kell élnünk.. Hogy a házat el kellett adnunk és most ebben az egy szobás panelban kell laknunk..
-Hát még én, hogy sajnálom mindezt!- vág anyja szavába Alexa- Tudod.. talán, ha elmennél dolgozni kicsit könnyítenél a helyzetünkön, apa helyzetén. Hidd el nem esne le az ujjadról a karika gyűrű. -mosogat el a lány- A kezemnek pedig semmi baja.- zárja le ezúttal ő a témát.
A szobájába vonulna, már ha lenne ilyenje, de mivel kimondottan nincs így magára zárja az ajtót és telefonon tárcsáza Szalaiék számát.
-Hallo Szalai lakás- szól a telefonba Szalaiék édesanyja.
-Anna néni.
-Alexa drágám te vagy az?- lepődik meg a nő. Alexa nem szokott ilyen tájt telefonálni.
-Anna néni.. Ádám haza ért már?
-Nem drágám, még nem. Segíthetek én neked valamiben?- érdeklődik kedvesen.
-Azt hiszem baj van..- vallja be Annának azt, amit a saját édesanyjának nem tett meg.
-Mi a baj drágám?- lepődik meg Anna. Tudja jól Katától, hogy a lánya nem számol be a családjának a dolgairól, egyedül Ádámban bízik meg.
-Bénáztam.. és azt hiszem eltört a kezem.- vall színt.
-Oh te jó ég Lexi. Irány a kórház!- esik kétségbe Anna.
-Anna néni ez a gond.. apu dolgozik kitudja haza jön-e ma még.. anyu meg.. tudja nagyon jól.. kérem hívna, ha Ádám haza ért? Vagy..- gondolkodik el a lány- hagyja csak.. fáradt lesz. Majd holnap megnézetem a kezem.- tekint le a bal kezére.
-Azt már nem!- tiltakozik legjobb barátja édesanyja- Gyere át hozzánk azonnal.
-Anna néni minden oké.- tiltakozik most ő.
-Wágner Alexa indulás!- parancsol rá a lányra.
Pár perccel később Alexa ki sétál a lakásuk ajtaján. Édesanyja épp fürdik így nem hallja és nem látja, hogy lánya elmegy. November van és hideg. A hó esik. Alexa szorosabban fogja magán a kabátot, mert nem tudta azt rendesen felvenni. Lehetetlen fájdalmat érzett próbálkozása alatt.
Vagy húsz percet is sétált ebben a cudar időben mire elért a Szalai házhoz. Ahogy becsengetett szinte egyből rohant is a kapuhoz Vili, hogy kinyithassa azt Alexának. A kis kilenc éves aranyosan mosolygot rá.
-Hello Vilo- köszön neki Alexa.
-Szia Lexi- mosolyog rá a kis srác- Anyu azt mondta, hogy eltört a kezed. Ez igaz?- kérdezősködik a fiúcska, ahogy mennek befelé.
-Meg lehet.- feleli a lány.
-Szia Alexa- köszön szinte egyszerre Anna és Csaba a lányra.
-Sziasztok- néz a Szalai szülőkre. Olyanok neki, mintha a második családja lennének.
-Leli- fut be a legkisebb Szalai is.
-Berci!- örül meg a két éves gyermeknek Alexa és fél kezével kapja fel és öleli magához.- Olyan kis cukor bogyó vagy!- puszilgatja a kisgyereket aki csak kacarászik a lány tettén.
-Na szép a legjobb barátom lecserél az öcsémre!- fut be Ádám is aki foci edzésről ért haza.
-Ohh Szalai sosem tennék ilyet.- mosolyog rá a lány.
-Reméltem Wágner!- kacsint a lányra.
-Berci nyugi- nevet Alexa, ahogy a fiú össze-vissza ugrál a kezei között- Ádám vedd el légyszi- adja át az utolsó pillanatban a testvérének a gyermeket, hiszen majdnem lecsusszant kezeiből. Egyszerűen nem bírta tartani a keze miatt.
-Mi a baj?- tünik fel legjobb barátjának is, hogy valami nincs rendben.
-Lehet eltört.. -veszi le a kabátját és megmutatja a kezét a szülőknek is.
-Indulás a kórházba!- szólal meg látván a sérülést Anna.- Csaba vidd el őket.- adja ki az utasítást férjének.
-Anna néni miattam nem kell fáradni..- tiltakozik azonnal Lexi.
-Sajnálom Alexa, de nem nyitok erről vitát.- jelenti ki határozottan az asszony.
Két óra múlva már szép gipszben díszeleg Alexa keze, amit hat hétig kell viselnie. Egy törés miatt.
-Köszönöm Ádi- mosolyog a fiúra a tinédzser lány.
-Mégis mit?- néz kiváncsian a szemeibe.
-Hogy itt voltál ma mellettem. Hogy mindig itt vagy. Hogy a családod az én családom is.- vallja be érzéseit a lány.
-Ugyan Lex.. nem tesz semmit.- öleli meg a lányt. Ez az ölelés.. más, mint az eddigiek és ezt mindketten érzik. Ez most más..
YOU ARE READING
Múltam & Jövőm. {Befejezett}
FanfictionAlexa. "Valaha ő volt a legfontosabb számomra, de ma már csak a múlt.." Ádám. "Valaha sokat jelentett, de ma már azt sem tudom ki ő.." A múltban megismerhetitek, hogyan ismerkedett meg gyerekként Alexa és Ádám. Milyen volt az életük egymás nélkül és...