Τί ντροπή....

11.8K 486 30
                                    

Το ξυπνητήρι χτυπά,είναι 7 το πρωί,βγάζω το χέρι μου απο τα σκεπάσματα βαριά βαριά να σταματήσω αυτόν τον ενοχλητικό ήχο.Βγάζω το κεφάλι μου απο τις κουβέρτες και ανοίγω τα μάτια μου.Άλλη μια βαρετή μέρα.....

Είμαι η Λυδία και είμαι 24 χρονών,έχω τελειώσει μαγειρική....αν....αν και δεν είμαι τόσο καλή σε αυτό..είναι καιρός που προσπαθώ να βρώ δουλειά χωρίς επιτυχία.....

Αφού σηκώθηκα απο το κρεβάτι,πηγα προς την κουζίνα χασμουριόντας να φτιάξω πρωινό.αλλα με περίμενε μία τεράστια έκλπηξη κάτω απο την πόρτα....Καθώς μάζευα τους λογαριασμούς,το μάτι μου πήγε κατευθείαν σε ένα προσκλητήριο.Έτριψα τα μάτια μου,δεν ήμουν σίγουρη αν έβλεπα καλά.....Κατευθείαν έτρεξα προς το τραπεζάκι να πιάσω το κινητό μου,κάλεσα τη μαμά μου.

"Μαμά,εγω είμαι,τί είναι αυτό που μου έστειλες??"

"Καλημέρα αγάπη μου,το πήρες,το έστειλα κάπως αργά αλλα πιστεύω θα προλάβεις μέχρι αύριο"

"μαμά,δεν πρόκειται να έρθω!!!!"

"Χαζομάρες,σε περιμένω οπωσδήποτε"

"Δεν το πιστεύω!!!!!"Είπα μόλις κατέβασα το ακουστικό...."Η μάνα μου παντρεύεται......"

Με την μάνα μου μετά το λύκειο δεν είχα πολλές σχέσεις......τα σχολικα μου χρόνια ήταν δύσκολα....τα παιδιά πάντα με ενοχλούσαν και μου έκαναν διάφορα......τα άκουγα να μιλάνε για την δουλειά της μάνας μου καθώς περπατούσα στους διαδρόμους.....Δεν είναι εύκολο να περνάς απαρατήρητη όταν η μάνα σου είναι ηθοποιός....και όχι μια κανονική ηθοποιός....αλλα ηθοποιός σε ερωτικές ταινίες.....αυτή ήταν πάντα περίφανη γι'αυτό αλλα έμενα με έκανε να νιώθω πολύ άσχημα.....δεν της το έχω πει μέχρι τώρα.

Μετά απο πολύ σκέψη αποφάσισα να πάω σε αυτόν το γάμο,θα γινόταν σε ένα παραθαλάσσιο μέρος που ήταν μακριά απο εδώ,σε λίγες ώρες θα έφτανα με το λεωφορείο.

Μόλις μπήκα στο λεωφορείο,ήταν τόσο γεμάτο που δεν υπήρχε καμία θέση,ή έτσι νόμιζα,αφού έκανα μία βόλτα μέσα στο λεωφορείο με μία μικρή βαλίτσα και το αγαπημένο μου βιβλίο στο χέρι,καταλάθος σκούντηξα κάποιον.

"Κοπέλα μου!"ακούγεται μία φωνή.Γύρναω το κεφάλι μου.Ήταν ένας άντρας,γύρω στην ηλικία μου,ψηλός με καστανά μαλλιά και υπέροχα χαρακτηριστικά,σέξυ αλλα ταυτόχρονα γλυκός.Πρίν πω το οτιδήποτε όμως,πρόσεξα την κενή θέση δίπλα του "Αααα..." έβγαλα μια φωνή,και προσπάθησα να βάλω την βαλίτσα μου απο πάνω στον χώρο που υπήρχε.

'Ομως...καταλάθος,ενώ προσπαθούσα να κάνω τη βαλίτσα να χωρέσει....το βιβλίο γλίστρησε απο τα χέρια μου και προσγειώθηκε πάνω στο κεφάλι αυτού του άντρα....

Ένα "Α!" ακούστηκε και έσκυψα να τον κοιτάξω,κρατούσε τη μύτη του και με κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα

"Συγνωμη!!!"Του είπα αμέσως "λυπάμαι πολυ,δεν το ήθελα!!!" έσκυψα να μαζέψω το βιβλίο μου και μόλις σηκώθηκα,ο οδηγός ξεκίνησε το λεωφορείο,και όπως ήταν αναμενόμενο βρέθηκα να κάθομαι στα πόδια αυτού του άντρα.Είχα μείνει! "χριστέ μου τί ντροπή!" δεν μπορούσα να κουνηθώ.Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι στην πλάτη μου

"Θα κάτσεις εδώ για πολή ώρα ακόμα?!" μου είπε με εκνευρισμό...

"Σ...Συγνώμη..."του απαντώ και κάνω μία κίνηση σπρώχνοντας με το χέρι μου το μπούτι του ώστε να μπορέσω να κάτσω στη δίπλα θέση.....

Ένα έλεος ακούστηκε σιγά απο αυτόν τον άντρα.....ένιωθα τόσο άσχημα,που έκατσα να διαβάσω το βιβλίο μου καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μέχρι που με πήρε ο ύπνος......









Πρώτο κεφάλαιοο!!!Δέν έχει κάτι συνταρακτικό ακόμα αλλα ελπίζω να σας αρέσει....

Α και επειδη βλεπω καποια σχολια..επειδη παει πααααρα πολυ καιρος απο τοτε π εγραψα τα πρωτα κεφαλαια Καπου στα σχολια απο τα πρωτα ατομα αναφερω οτι την ιστορια σκεφτηκα να την γραψω αφου ειδα μια κορεατικη σειρα με καποιες μικρο αλλαγες αν δεν σας αρεσει αυτο που διαβαζετε πολυ απλα μπορειτε να αγνοησετε την ιστορια.Ευχαριστω❤

Το αφεντικόWhere stories live. Discover now