Selamm!!
Ben geldiimm!!
Özlediniz mi???
Hemen ayak izlerinizi göreyiimm vee bölüme koşunn🥳
Vote ve satır arası yorumları unutmayın♥️
🕸KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM🕸
🎶Endless - Thurisaz🎶
BÖLÜM YİRMİ DOKUZ
ZAMANA SAKLANMIŞ BOŞLUĞUN TIKIRTISI
🪦
"Alev, bir gün zamana yenik düşersem söyle ona, geleceğim. Yemin ederim, ben kimseyi isteyerek terk etmedim."
Kafamı kaldırarak yüzüne baktım. "Bu da ne demek şimdi?" omuz silkti. Oturduğum masanın karşısına oturdu. Dikkatle gözlerimin içine bakarken konuştu. "Yakında on sekiz yaşına gireceksin." Dedi. Kafamı usulca salladım. "Evet, hediye alacak mısın?"
Yarım bir gülümseme sundu. "Her zaman aldım." Ben de gülümsedim ama şu an konunun benim doğum günüm olduğunu sanmıyordum. Masada duran elime uzandı. Naifçe kavradı ve gözlerimin içine dikkatle baktı. "Zaman akıyor Alev. Günler çok çabuk geçiyor. Zihnin seninle oynamaya başlarsa onu susturma. Dinle. Çünkü anıların gerçeği sana anlatacak."
"Hangi gerçeği?"
"Bir gün, her şey birbirine karıştığında bizi kurtaran senin zihnin olacak." Derin bir nefes aldı. "Anlamadığını biliyorum. Zaten şu an anlamasan da olur ama gün geldiğinde bu günleri iyi anımsa. Sana söylediklerimi, eğitimini iyi anımsa. Bizim, senden başka çıkış yolumuz yok. Zihninden başka güvenebileceğim kimse yok."
Alt dudağımı sarktım. "Benimle böyle konuştuğunda kendimi aptal gibi hissediyorum." Güldü. Elini geri çekerek arkasına yasladı. "Bazen aptal olmak iyidir." Dedi. Gözlerimi devirdim. Ona herhangi bir şey söylemedim. Demir, genelde sırlarla doluydu. Onu anlamak beni aşıyordu.
"Beni iyi dinle." Dedi. Gözlerimi üzerine dikerek kafamı usulca salladım.
"Zaman Senfonisi, bağlantılı olduğun geçmişi gösterir sana. Oldukça güçlüdür, zamana bağlıdır." Gözlerini gözlerimde gezdirdi. Hiçbir şey anlamıyordum ama onu dikkatle dinliyordum. "Onlar, seni önemseyecekler. Onları kullanarak unuttuklarını anımsayabilirsin. Bir Zaman Senfonisi birinin geçmişiyle bağ kurarsa o bağ Senfoni ölene dek kaybolmaz. Senin Senfonin bir başkasının zihnine girerse anıları karıştırır. Bu riski hiçbir zaman göze almayacaksın. Anıların kimsenin anısıyla karışmayacak. Bağ kurulduktan sonra Senfoniyi öldüreceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI MEZARLIĞI
Fantasy"Seçecek misin yoksa seçimin kendisi mi olacaksın?" Zaman bir yılan gibi kıvrılırken insanlığın arasına karışan siluetler doğruyu ve yanlışı şaşırır. İnsan daimdir ki kolayı göğüsler ve kötülüğe adım atar. Şeytanın hinliği kulakları çınlatır. Atılan...