маск

223 9 0
                                    

Би ухаан ороод аль хэдийн 2 хонолоо. Миний бие үнхээр сайн байна яг л дөнгөж төрсөн бяцхан жаал мэт бас би маш их өөрчдөгдсөн яг юу гэмээр ч юм бэ дээ зүгээр л би хуучин юу ч сонирхдоггүй бүх зүйлийг л нэгэн жигдээр төсөөлдөг байсан бол одоо орчлон хорвоо хүн амьтан гээд бүх зүйлийг маш ихээр сониучирхан мэдхийг хичээдэг болсон ялангуяа хүмүүсийг биднээс ямар өөр болхыг сэргэснээсээ хойш маш ихээр ойлгох болсон. Бас би эмнэлэгээс гармааргүй байна учир нь миний дээд давхарт нэг хүн хэвтэж байгаа тэр үргэлж гаднаа хамгаалагчидтай бас өрөөнөөсөө гарах болгондоо маск зүүж нүүрээ халхалдаг яг л над шиг би шөнө гарахдаа маск зүүж малгай өмсдөг бол тэр өдөр нь бас нэг сонин зүйл бол тэрэн дээр өдөр биш орой л эргэлт гэж хүмүүс ирдэг бас тэд нар ч нүүрээ халхалж ирдэг. Тийм болхоор улам л сонирхол татаад байгаа тиймээс би заавал хэн болхыг нь мэдэх л болно.
-Буюунаа Буюунаа
Би-өө яасан эмчээ
-Чи чинь юугаа бодоод цонх гөлийгөөд суучихваа"инээх"
Би-зүгээр л нэг зүйл сонирхолыг минь татаад
- тэр чинь юу юм
Би-нэг тийм юм байгаа
-Заза бие нь яаж байна
Би-үнхээр сайн байна"Малийх"
-тэгвэл сайн л байна. Санасаныг бодвол чиний шарх үнхээр хурдан идгэж байна тийм болхоор ганц хоёр хоног харзанаад эмнэлэгээс гарч болно.
Би- заза *о*айннн
-Гарч болноо
Би-а аан
-За баяртай биеэ сайн бодоорой
Би-яаа өөө хүн гармааргүй байхад ганц хоёр хоног гэсэн үү энэ хооронд амжуулнааа"evil face"тийм болхоор өнөөдөр заавал тэр ахыг хэн болхыг олж мэднээ. Ингээд би төлөвлөгөө гаргалаа
Ёолын талд
Би тэр өдрөөс хойш эмнэлэгт хэт их ядарсан гэсэн оноштойгоор хэвтэж эмчилүүлж байгаа манай хэд орой бүр намайг эргэж ирдэг гэхдээ би тэр охиныг мартаж чадахгүй байна муу ч сайн ч талаараа мартаж чадахгүй байна. Тэр үнхээр хөөрхөн бас маш аюултай тэр яг хэн бэ? Гэж бодон хэд хонгыг аргацааж байтал тэр саяханаас энэ эмнэлэгт үзэгдэх болсон би анхандаа айж байсан ч би сониучирхан эмч нараас асуувал тэд сайн мэдэхгүй" гэхдээ анх ирэхдээ үхлүүт шахуу ирсэн ч маш хурдан идгэсэн маш гайхалтай"гэж ам амандаа үглэн шагширч бас гайхаж байлаа. Харин надад гэмших сэтгэл төрж байлаа учир нь тэр үед хаяж яваагүй бол ийм болтлоо гэмтэнэ гэж бодоогүй би бас тэр үед үнхээр айсан болхоор гэхдээ одоо гайгүй болсон нь ашгүйдээ. Энэ охин үнхээр сонирхолтой юмаа яг л саяхан төрсөн хүүхэд шиг бүх зүйлийг үнхээр сониучирхан харж хүрж үзээд л яг дэггүй бяцхан охин шиг өдөр бүр тоглож байдаг. Харин орой нь малгай өмсөж нүүрээ халхалаад од хараад суучихдаг. Өчигдөр шөнө би милээн орой хүн бага болхоор гадагш гартал тэр нүүрээ халхалаагүй малгай ч өмсөөгүй тэргэл саран доор саарал үстэй эргэлдэн тоглож байсан тэр нь яг л сарны охин тэнгэр бүжиж буй мэт харагдаж байлаа. Үнхээр үзэсгэлэнтэй бас хүйтэн аймшигтай яг л сар адил нэг тал нь хөлдүү хүйтэн харин нөгөө тал нь үзэсгэлэнтэй сайхан юм. Би айж байна бас гайхширч сэтгэл хөдлөж байна. Тэр мангас уу эсвэл охин тэнгэр үү би үнхээр будилж байна. Гэхдээ би заавал түүнийг хэн болхыг мэдмээр байна. Тэгхийн тулд би түүнийг хажуудаа байлгах хэрэгтэй, сонирхолтой юмаа. Өнөө шөнө тэр бас юу хийх бол гэж ажиглаж байтал тэр өрөөнөөсөө гарч яваа харагдана би түүнийг дагвал тэр ойрхон байх спорт дэлгүүр орж бөхөөхөн олс аваад эмнэлэгт ирээд манай дээд талын давхарт гаран олсоо сайн гэгч нь юмнаас бэхлээд нөгөө үзүүрээр нь өөрийгөө сайн гэгч нь бэхлээд цонхоор үсэрчихлээ. Яанаа би барьж авах гэсэн ч амжсангүй үсэрсэн цонхоор нь доош харвал миний өрөөний цонхны харалдаа байлаа. Би хамгийн хурданаараа доош буун өрөөндөө орон цонхоо нээгээд харвал охин надруу харж инээгээд маскыг минь авчихлаа. Охин царайг минь хараад л шоконд орсон мэт зог тусан унах шахав. Би энэ удаад барьж явч чадсан болхоор охиныг татан өрөөндөө оруулан суулгалаа. Охин юу ч дуугарсангүй би түүнийг үнхээр биширч байна. Гайхалтай биш гэж үү.

 нууцWhere stories live. Discover now