Буруу ойлголт

194 15 0
                                    

Тэр Шү ирсэнээс хойш миний амьдрал цэргийн албатай л адилхан болсон. Тэр намайг цаг үргэлж цагдаж хорьж үргэлж завгүй яг л олимпэд оролцох тамирчин адил л өдөр шөнөгүй бэлтгэл гэх зүйлээрээ  тамлана. Тэр бол жинхэнэ дарангуйлагч. Хэдий ыи хүчтэй ч тэрний бэлтгэлийн хувьд бол хүчин мөхөсдөнө. Бас тэр надтай амьдарч байгаагаас болоод Ёол ах бид хоёр ам мурисан. Би Ёол ахтай дахиж уулзах гэж оролдсон боловч энэ муу дарангуйлагч намайг гэрээс гаргахгүй байгаа гарсан ч яг л сүнс сүүдэр шиг л дагна. Би бүхнээс залхаж байна. Би тэр болсон зүйлийг Ёол ахад утсаар тайлбарлаж болно л доо гэхдээ энэ бүгд бүтэхгүй учир Ёол ах утсаа авахгүй байна.
*Болсон явдал*
Шү-заа өглөөний 9болж байна бяцхан залхуу чөтгөр минь босоорой *гэж орилсоор өглөө бүр дуудагтайгаа адил орж ирлээ.
Буюн-заза би бослоо доо. Чи яг одоо дуугүй болчих тэхүү*гэсээр нойрмог дуугаар хариулна.Харин тэр тоосон шинжгүй ахин дахин чихэн дээр орилно. Үүнийг нь би тэсэж ядан уурлсаар босон угаалгын өрөөн зүг алхана.Би арай гэж усанд ороод хувцасаа солин доош буухад тэр яг л ямар тарни адил зүйл амандаа уншина мөн түүний хоёр гарт улаан болон цагаан чулуу атгаастай байв.
Буюн-наадах чинь юу юм?
Шү-би чамайг өнөөдөр тамгалах гэж байна
Буюн-яах гэж?*би энэ тамга гэдэг зүйлийг бага зэрэг мэднэ. Аав надад ярьж байсан .
Шү-чононууд болон үнэгнүүд бид гэрлийн хамааралтай амьтад бид гэрлээс хүчээ авдаг ялангуяа сарны гэрлээс. Тийм учраас биднийг сар тамгаладаг. Гэхдээ чамайг бол ганцхан сар тамгалахгүй тийм учраас миний гарт хоёр чулуу байна. Наашаа суу нуруугаа гарга*ингэж хэлхэд нь би үг дуугүй л даган хэлсэн ёсоор суув. Учир нь энэ бол чоно бидэнд зайлшгүй хийх ёстой зүйл миний аав ч бас тамгалуулж байсан.Харин Шү намайг суувуу үгүй юу? урд минь хоёр чулуугаа тавин өөрөө ард сууж хоёр гараа хоёр далан дээр тавин нөгөө уншиж байсан тарнинаа үргэлжилүүллээ. Төд удалгүй газар чичигнэж чих минь дүнгэнэж урд минь байх хоёр чулуу агаарт хөөрч байлаа. Улаан чулуунаас гал асаж цагаан чулуунаас маш тод гэрэл цацарна. Тэд агаарт хөөрч байхдаа яг л холилдож байгаа мэт харагдаж байсанаа цээжийг минь нэвтлэн орлоо. Одоо яг л миний биед ямар дайн болж буй мэт л санагдана. Бас маш ихээр цээж минь хөндүүрлэн өвдөж байна. Төд удалгүй зүрхэн тушаа минь яг л халуун төмрөөр тамгалаж буй мэт л өвдөж нүд минь бүрэлзэн уналаа. Бүрэлзсэн нүдээр биеэ тойруулан харвал зүрхэн тушаа минь далавчаа дэлгэн тэнгэрт дүүлэх адил харагдах галт шувуу дүрслэгдсэн байх ба хажууд гялтганан гялалзах тэргэл сар гэрлийг илтгэн гарч ирсэн байлаа. Би үүнд гайхаж хоцорлоо хоёр тамга гэхдээ бидэнд нэг л тамга гардаг шүүдээ. Энэ юун галт шувуу вэ?гэхтэй зэрэгцэн хаалга онгойх нь тэр.
-Буюнаа би ирлээ*ээ бурхан минь энэ Ёол ах байна. Би одоо яаанаа би чинь цээжээрээ нүцгэн шахуу Шүгийн өвөр дээр хэвтэж байна шүүдээ. Би сандарсандаа ухасхын босон цамцаа доошлуулан Ёол ахыг харвал тэр маш ихээр гайхаж цочирдсон байдалтай зогсож байсанаа харц нь тэр дороо ширүүсэх аж. Энэ харц намайг айлгаж байна. Бас тэр ямар нэг зүйлийг буруугаар ойлгоогүй л гэж найдахаас.
Буюн-Ёол ахаа
Ёол-энд яаг юу болоод байгаа юм
Буюн-аан Шү намайг тамгалаж байсан юм
Ёол-юу тамгаа өө тэгхээр тэр чамайг цээжийг чинь хагас нүцгэлчихсэн тамгалаж байсан хэрэг үү?*ёжтой инээх*тамга гэнээ
Буюн-ямар нэг зүйлийг буруугаар ойлгоод байх шиг байна би тайлбарлья
Ёол-юуг буруу ойлгосон гэж чи тэрнийг ирсэнээс хойш надтай уулзахаа больсон надруу ярихаа ч больсон. Тэгээд өнөөдрийн миний харсан зүйл одоо хангалттай надад энэнээс өөр ямар ч тайлбар хэрэггүй*гэсээр хаалгаар гараад явчихав. Би тэрний ардаас гарах гэсэн ч хөлөө ургаш зөөж дийлэлгүй газар унчихав. Ёол ахын Үргэлж баяр хөөрөөр дүүрэн инээмсэглэж байдаг том алаг нүдэнд гуниг гомдолын оч гялалзан намайг орхин гарсан. Би маргааш нь түүн дээр очих гэсэн ч Шү намайг гаргаагүй бүр миний бүх зүйлийг хорьж цагдаж Ёолыг үргэлж л дорд хүн гэж харааж ерөөнө.Би энэ бүхнээс залхаж байна. Миний амьдрал сүүрч байна Ёол ахгүйгээр бүх зүйл уусан алга болж байна би өөрийгөө энэ хэд хоногт Чанёол гэдэг хүнгүйгээр ганц ч хоног амьдарч чадахгүйээ ойлгосон. Тийм болхоор өнөө орой оргож түүн дээрээ очиж бүгдийг тайлбарлаж түүнийхээ том гарт тэврүүлэхийг маш ихээр хүснэ.Би одоо гүйж байна түүнийхээ тэвэрлүү бас надад чихэр мэт амттагдах тэр ягаахан уруул руу.

 нууцWhere stories live. Discover now