Устсан төрөл

170 11 1
                                    

Буюн-Шү Акаяаа. Би таныг таних билүү
Шү-хүндэтгэлгүй яриж болно биздээ. Чи намайг танихгүйээ гэхдээ би чамайг танина. Танай аав намайг явуулсан юм.
Буюн-ааваа*хэмээн гайхан зогсож байтал Буюны хойноос Ёол хэн бэ? гэсээр ирлээ.
Буюн-мэдэхгүй Шү Акая гэнэ үү?аав явуулсан ч гэнэ үү сонин сонин юм л яриад байна
Ёол уурлангүй-чи хэн юм яах гэсэн юм.
Шү-өөрөө хэн бэ? ПакСог*Буюны аавын солонгос нэр* ах хэлэхдээ, Буюныг ганцаараа амьдардаг гэсэндээ
Ёол-Найз залуу нь байна,
Паксог гэж хэн юм?
Буюн түүнийг зөөлөн нудраад- миний аав
Ёол-Хэн танай ааваа
Буюн-тиймээ
Шү- би орж болох уу?эсвэл ингээд л гадаа зогсоод байхуу?
Ёол-чи яахаараа ордог юм
Буюн Ёолыг дахин нудраад-Өө уучлаарай ор л доо
Шү шууд л орж ирээд тухлав. Харин Буюн түүнд цай аягалж өгхөөр гал тогоо орохдоо өрөөний голд байх толинд өөрийгөө харвал тэр сүүл чихтэй хэвээрээ байна. Гэтэл түрүүний хүн түүнийг хараад гайхаачгүй бүр яагаа ч үгүй. Ихэнх хүмүүс Буюныг хархаараа айж исвэл цочдог тэгтэл тэр тэгээгүй. Буюн стаканд ус аягалан очоод түүний урд хүчтэй тавиад- чи яг хэн юм? Яахаараа намайг хараад гайхдаггүй билээ.
Шү босон Буюнд ойртоод-би хэлсэн шд намайг аав чинь явуулсан бас би чамайг мэднэ бүр сайн мэднэ.*гээд Буюнаас холдоход түүний нүд цэнхэр өнгөөр туяарч байв.
Буюн-аав надад юу ч хэлээгүй,бас чи яаг юу юм эксорист юмуу, арай эсвэл байж боломгүй юм,
Шү-одоо л ойлгож байна уу?
Буюн-гэхдээ та нар хэдэн зууний өмнө мөхсөн биздээ
Шү-би бол сүүлчийн төрөл,бас чамайг хамгаалах нь миний үүрэг" үл таних залуу болон Буюны яриаг чимээгүй сонсож байсан Ёол гэнэт босч ирээд -энд яг юу болоод байгааг тайлбарлаад өгөх хүн байна уу?
Буюн-юу ч бишдээ би чамд дараа тайлбарлья
Шү жогтой инээмсэглээд- би чамайг ийм хариугүй хүнд дурлана гэж бодсонгүй өөрийн төрлөө дорд үзээд арчаагүй юм, эрхэм гүнжээ
Ёол уурлан босч ирээд-чи юу гээд байгаа юм хэнийг дорд гээд байгаа юм
Шү-би үнэнийг л хэлсэн, дорд хүн гэж*чөтгөрийн инээмсэглэл*
Буюн-чи сонс тэгж ярих юм бол миний ээж хүн байсан тэгхээр би ч бас хагас чоно байх шүү, тийм болхоор би ч бас дорд амьтануу* хэмээн уурлалаа. Энэ удаад Буюн нүд мөнгөн саарал бус цусан улаан өнгөөр гэрэлтэн чангаар хашгирч эхлэв.-Би бол хөх тэнгэрийн үр сад Бөртэ чоно Гуа маралын удам Бүргэд хөлөглөч Шаньюгийн үр хойч нэгэн цагт дэлхийг захирч байсан хөх чонын удам намайг чи муу үнэг дорд үзнэ гэнээ. *Хэмээн дуугар хашгарч, түүний хэрээр бие нь өсч байлаа. Үүнийг харах Ёол бяцхан айдаст автав.Харин нөгөө залуу нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулан сууж байснаа босон-биеэ ч барьж чадахгүй,хүчээ ч захирч чадахгүй, төрсөн эхийгээ ч сайн мэдэхгүй байж намайг дийлнэ гэж бодоо юу бяцхан гүнжээ* хэмээн хэлээд Буюны хүзүү суга цээжнйх нь голд даран ухаан алдуулчихав. Ёол гайхан босч ирээд Буюнийг унахаас өмнө барьж авахад Буюн хэвийн байдалдаа орж ухаан алдаагүй зүгээр л сульдан унасан мэт ярих ч тэхэлгүй амандаа үг бувтнана.
Ёол-чи түүнийг яачихваа
Шү-зүгээрдээ тэр яагаачгүй удахгүй зүгээр болчихно.*Гэж хэлээд Буюны авчирсан усыг залгилан өөртөө сонсогдох төдий ийн шивнэв.-ээжээсээ ч хүчтэй юм.
Харин Ёол түүнийг Буюныг өргөн буйдан дээр хэвтүүлэв. Тэр одоо ч ярих тэнхэлгүй байна. Ёолын санаа маш ихээр зовж байлаа. Түүний нүдэнд нулимс цийлэгнэн нөгөө залууруу хашгирна-зүгээр болохгүй байна шд новшооо!!
Шү-би удахгүй гэсэн болхоос ийм хурдан гэж хэлээгүй
Ёол-чи ерөн яаачихсан юм бэ?
Шү-би яагаачгүйээ зүгээр л хэдэн зүйлийг ойлгуулсан юм.
Ёол-юуг юуг *гээд хашгирч байтал Буюн түүний гарт зөөлөн хүрэв. Ёол доош суун түүндээ ойртвол зөвхөн Ёолын чихэнд сонсогдохтой үгүйтэй үг шивнэнэ- би зүгээрээ удахгүй зүгээр болох болхоор тайвшир,харин тэр хүртэл хажууд минь байгаараа
Ёол-чи ийм байгаагаа зүгээр гэж байгаа юмуу?
Буюн-зүгээр түүнд уурлах хэрэггүй тэр бол сайн хүн би бодлыг нь сонссон, чи надад итгэж байна уу
Ёол-тиймээ би чамд итгэж байна гэхдээ тзүнд бол үгүй
Буюн-түүнд ч бас итгэ, ойлгосон уу?
Ёол-за одоо жоохон унтаад авчих
Буюн-та ч гэсэн хэвтчих
Ёол-заа*гээд түүний хажуугаар орон хэвтэлээ. Шү -заза би ч тэгвэл нөгөө өрөөнд орийдоо *гэж өөрт сонсогдох төдий хэлээд хажууд байрлах зочины өрөөнд ачаагаа нэг нэгээр зөөж оруулж байлаа. Харин Ёол Буюн хоёр тэврэлдэн хэвтэж байснаа унтаад өгөв. Буюныг сэрэхэд Ёол түүний хажууд яаг л жоохон хүүхэд шиг наалдан унтаж байлаа. Яаг тэдний хажуугын сандал дээр нөгөө залуу тухтай нь аргагүй тамхи татан суугаа харагдана.

 Яаг тэдний хажуугын сандал дээр нөгөө залуу тухтай нь аргагүй тамхи татан суугаа харагдана

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Буюн-чи үнхээр хэдэн зууны тэртээ мөхсөн есөн сүүлт үнэг юмуу?
Шү-тиймээ,чи яаг зөв бодож

За хөдөө явхын өмнөх бэлэг vote оо мартаваа та нарын дарсан vote болгонд би маш их урамшдаг юм шүү баяртай

 нууцWhere stories live. Discover now