жинхэнэ төгсгөл

132 18 0
                                    

Зохиогчийн талаас
Ертөнцөөс нэгэн бие цогцос алга болж Буюн сарны цэцэрлэгт уригдсан юм.Гэтэл тэнд түүнийг хоёр залуухан хос хүлээж байх агаад тэдний дүрс тэргэл сартай хамт цөөрмийн усанд мяралзан харагдана. Тэд дуугүй зогсож байснаа эмэгтэй нь өндөр дуугаар Буюныг сөгдөхийг захиргаадан дуугарах уул ус битгий хэл ойн модод хүртэл цуурай сонсогдох аж. Буюны өвдөг чичигнэн хатуу чулуун дээр сөхрөн уналаа. Өмнө нь зогсох хоёрын эмэгтэй нь-Би бол хүмүүсийн баяр баясал гэрэл бас гай гамшиг ган гачигын шийтгэл нүгэл нигүүсэлийн гэрлийг тэтгэгч Үсил гэх гучин гурван тэнгэрийн нэг байна. Бас чиний хувь заяаны эзэн байна.*Буюн чичигнэсэн хэвээр түүний өөдөөс юу ч дугарсангүй. Харин Үсилийн хажууд зогсох залуу-би бол энэ том дуграгчийн нөхөр усны эзэн Хабэк тийм болхоор бяцхан охин минь айх хэрэггүй одоо бос за юу?
Үсил-Хабэкккк!!!!
Хабэк-Үсил чи түүнд хатуу хандаад яах нь вэ? Бурханд хүмүүний ертөнцөд төрсөн гэдгээ үгүйсгүйлсэн амьтаны үрийг
Үсил-тийм л дээ адилхан амьтаны үр адилхан л миний хайрлаж гийгүүлэж байсан хүүхэд"гээд Буюн дээр очин өмнө нь сөгдөөд"Чамайг хэн гэдэг вэ?
-ББББуюн
Үсил-сайхан нэр байна.Бүгдээрээ чамайг бэлдье
Буюн-намайг юунд бэлдэх юм бэ?
Үсил-Чи бидний хамгаалагч, чи биднийг энд үлдэж хүний ертөнцөөс тусгаарлаж бурхадын ертөнцрүү эгэл хүн элдэв амьтад давхаас хамгаалж ,бас өөрөө энэ шугамыг давж болохгүй давбал устаж үгүй болно ойлгосон уу?
Буюн-за
Үсил-за миний охин цөөрөм рүү ороод гараад ирэхэд л болно за сарны тусгал хүртэл яваарай за юу?
Буюн-заа
Үсил-за одоо алхаарай сайн охин ёстой сайн охин алхаарай"Буюн хэлсэн ёсоор алхаж цөөрөмт орвол түүний бие сульдаж хүйтэн уснаас болж бие чичигнэж анхны хувиралт адил өвдөж байсан алхсаар сарны тусгалд орвол гэнэт тэнгэр дээрээс толгой дээр нь хүчтэй урсгал цалиглан буун хүрхрээ адил урсана. Удалгүй дээрээс урсаж байсан ус татарч Буюн хуурай газар унасан харагдана. Удалгүй тэнгэр газар донсолом их чимээ гарч тэр зүгрүү Буюн харвал гайхалтай үзэсгэлэнтэй дагина усны мандал дээр түүний дээрээс харан зогсоно.

 Удалгүй тэнгэр газар донсолом их чимээ гарч тэр зүгрүү Буюн харвал гайхалтай үзэсгэлэнтэй дагина усны мандал дээр түүний дээрээс харан зогсоно

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 нууцWhere stories live. Discover now