Анхны болзоо,Анхны үнсэлт

226 7 0
                                    

Буюн-°о°юуууу?
Ёол-чамд ямар сонсогдож байгааг мэдэж байна л даа гэхдээ би чамд сайн бишээ *толгой сэгсэрэх* хайртай чи миний сэтгэлийг хүлээж авахгүй бас надад дургүйг чинь мэдэж байна. Гэхдээ би чамд хайртай. Чи хэзээ нэгэн цагт намайг хүлээж аваасай хүсэж байна тэр хүртэл хүлээнээ хүлээх болно.
Буюн-гэхдээ*үг таслах*
Ёол-би түрүүн юу хэлсэнээ мэднээ. Гэхдээ чамайг гэсэн сэтгэл намайг галзууруулах гээд байсан юм. Чиний өөр хүмүүстэй инээж ярьж байгаа чинь намайг галзууруулдаг. Миний энд  *зүрхэн тушаа зохих*энд яг бөглөрчих гээд байна. Би анх чамайг зүгээр л сониучирхсан чиний хэн болох яагаад ийм байгаа гээд бүгд намайг татаж байсан. Би энийг зүгээр л миний сониуч зан гэж бодсон гэхдээ би чамайг ойд анх унтаж байхад чинь хараад дуралчихсан. Тэгээд өөрийнхөө мэдрэмжийг ойлгохгүй болхоор л энд авчирсан юм.*Энэ бүхнийг сонсоод Буюны сэтгэлд түрүүн мэдрэгдэж байсан шаналал зовлон ,уйтгар гуниг бүгд юу гэхийн аргагүй тийм нэгэн мэдрэмжээр солигдож байлаа. Энэ үед Ёол түүнээс өөрийн асуухыг тэсэн ядан хүлээж байсан нэгэн асуултыг асуух нь тэр. 
Ёол-чи надад сайн уу?*Энэ асуултын хариулт нь Ёолыг нэг бол  хорвоогийн хамгийн аз жаргалтай хүн болгоно. Эсвэл түүнийг дуусашгүй их гунигт автуулж ч магадгүй. Харин үүнийг сонсоод Буюн зарим зүйлийг эргэцүүлж байгаа аятай нүдээ эргэлдүүлэн дуугаа хураан сууна. Ёол дахин асуулаа. Буюн сая нэг юм ам нээж үг дуугарав.
Буюн-ааа нөгөө юу*гацаж ээрэх* нөгөө юу би таныг хархаар уур хүрдэг ч бас миний зүрх догдолдог, бас яагаад ч юм таныг мэдхийг хүсдэг. Таныг хархаараа яагаад ч юм инээмсэглэдэг бас баярладаг *гээд Буюн доошоо харан дахин  дуугаа хураан суулаа. Харин энийг сонссон Ёол яагаад ч юм нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулан сууж байснаа-энэ чинь сайн гэсэн үг биздээ.*гээд түүнийг өөрөөсөө хэзээ ч салгаж холдуулахгүй аятай чангаас чанга тэвэрлээ. Буюн ч бас түүнийг зөрүүлэн тэвэрлээ.*
Буюн-Би таныг намайг үзэн яддаг л гэж бодсон.
Ёол-үгүйдээ би чамд дэндүү хайртай болхоор л учраа олохгүй байсан юм . Тийм болхоор дахиж чамдаа тийм ойлголт төрүүлэхгүйээ за"гэж хэлээд түүнээс холдон гараараа Буюны хацарт зөөлөн хүрэн илбэнэ. Харин Буюн түүний гарнаас атган улам хацартаа наан дулааныг нь мэдрэнэ. Тэд хэн ч харсан атаархмаар харагдаж байлаа.
Ёол-тэгвэл надтай өнөөдөр болзох уу?
Буюн-тэгье гэхдээ болно гэжүү
Ёол-болноо явья"гээд машинаа асаан хөдлөлөө.
Буюн-хаашаа явж байгаа юм бэ?
Ёол-мэдэхгүйээ зүгээр л чамтай бол хаашаа ч хамаагүй явмаар байна.
Буюны талд
Бид явсаар далайн эргэдээр ирлээ бид хоёр далай эргэдээр суун бие биенээсээ хэзээ ч холдохгүй аятай бие биедээ наалдан сууна. Тэр минь миний хойноос тэврэн нарны зүг харна . Нар жаргах дөхжээ. Нар улаан туяагаар гэрэлтэн бидэн лүү мишээх адил харагдана энэ бүхэн үнхээр төгс харагдаж байлаа. Далай ч нарны тэр туяаг өдөөс мишээх адил тусган жирэлзэн мяралзана ямар их гоо үзэсгэлэн бэ? Ямар их аз жаргал вэ?

 нууцWhere stories live. Discover now