Чанёолын талд
Чанёол-Би одоо яаанаа бурхан минь энэ охиноос юу гэж асуухуу чи хүн үү? Чөтгөр үү ? Гэж асуухуу эсвэл юу гэх вэ ?ерөн тэр намайг санаж байгаа болов уу ?үгүй болов уу? Хэрвээ санаж байвал би яах уу, тэр намайг идэх болов уу? За үгүй байхаа тэр намайг юу гэж идэх вэ дээ тэр чинь намайг авраа биздээ хэрвээ идэх гэж байсан бол юу гэж авардаг юм бэ эсвэл авраад идэх гэж байсан юм болов уу?гэхдээ энэ охин гадаанаасаа хархад зүгээр юм шиг байхын тэгсэн байж тийм аймар болдог гэхээр ээж минь гэж' бодсоор бараг ухаан алдах шахан толгой дотор нь маш олон бодол эргэлдэж байлаа.
Харин Буюны талд
Хүсэж хүсэж харсан хүн маань энэ ч байх гэж дээ өст хүн өлийн даваан дээр гэж ёстой энэ л байх ёооё юу вэ? Бурхан намайг шиитгэж байгаан байхдаа дээр болсон зүйлийн талаар асуувал юу гэж хэлнээ, зүгээр чи буруу харсан байх гэхүү эсвэл зүүдэлж гэхүү юу гэх вэ?гэж бас л яах учраа олохгүй дуугаа хураан бие биенээ ширтэн сууна. Гэтэл нэг юм Чанёол ам нээн юм асуух нь тэр
Чанёол-хххххөөе"шүлсээ залгих" чччи үүүхэхийг хххүсээ юу?"гэж хоолойгоо чичигнүүлэн асуулаа. Буюн юм дуграх үгүйгээ шийдэж ядан байсанаа нэг юм шийдсэн бололтой ам нээв.
Буюн-үгүй зүгээр л"гэсээр доошоо харан нэг юм дуу муутайхан хэллээ. Ёол үүнийг сонсоод тайвширсан бололтой зориглон өөрийн хамгийн их бодож байсан асуултаа асуув.
Ёол- уучлаарай чамаас нэг юм асуух гэсэн юм л даа "гээд Ёол нэг гүнзгий амьсгаа аван гаргачихаад" ччччи хүн үү чччөтгөр үү?Чи яаг юу юм бэ?"гацаж ээрсээр асуулаа. Энэ үед Буюнд тэнгэр нураад ирэх шиг л болон яах учраа олно. Түүний дотор нууцаа хүнд мэдэгдсэндээ уурлаж бас үүний сацуу айдас төрж байлаа. Тэр Ёолыг өөрийнх нь нууцыг хэн нэгэнд хэлчих болов уу? Гэхээс айж бас түүнийг яаж аргалах учраа олно. Түүний бодолд зөвхөн ийм үед түүний аав байсан бол яах байсан бол гэдэг зүйл л бодогдож байв. Гэхдээ түүний аав түүний оронд байсан бол хэнд ч нууцаа алдахгүйн тулд Ёолыг алхаас ч буцахгүйг тэр мэдэж байв. Гэхдээ тэр өөрийн хүндэлдэг бүр хайртай хүний хамтлагын гишүүн бүр сайн найз ахыг алхыг хүсэхгүй байлаа. Тиймээс тэр тохиролцохоор шийдэв.
Буюн-би хүн ч биш чөтгөр ч биш тэгээд бас би чамайг алахгүй болхоор тайвшир"үүнийг сонсоод Ёол жоохон ч гэсэн тайвширлаа.
Чанёол-тэгвэл чи яаг хэн юм бэ?
Буюн- би юу би бол хүн чоно"Үүнийг сонсоод Ёолын таамаг батлагдсан бололтой гүнүийгээ амьсгаа авлаа.
Ёол-гэхдээ тэр амьтан чинь үлгэрийн амьтан биздээ"Гээд сониучирхан асуув.
Буюн-хүмүүс та нар юу ч мэддэггүй, Та нар өөрсдийгөө энэ хорвоод оюун ухаант амьтадаас ганцаарханаа байдаг гэж боддог энэ бол та нарын өөрсдийн чинь гаргаж ирсэн тэнэг бодол
Ёол-тэгвэл чамаас гадна өөр амьтад байдаг гэсэн үгүү?
Буюн-тийм байсан гэхдээ одоо бол хүн чононоос өөр үлгэр домгын амьтад бараг байхгүй өмнө нь танай улсыг есөн сүүлт үнэгийн улс гэж нэрлэдэг байсан гэхдээ энэ явдал бол хэдэн зууны тэртээх зүйл л дээ ,
Ёол-гэхээр дээр үед улс бүр нэг үлгэрийн амьтаны орон байсан юмуу"гэж Ёол асуухдаа бүрэн тайвширсан байлаа.
Буюн-тийм улс бүр өөр өөр амьтадын улс байсан
Ёол-чи түрүүн ихэнх үлгэрийн амьтад үгүй болж хүн чоно л үлдсэн гэсэн тэгвэл хүн чоно ямар улсынх юм бэ яаг одоо үед танай улс ямар нэртэй байгаа вэ?
Буюн- тиймээ би тэгж хэлсэн, дээр үед зөвхөн монголд л хүн чоно байдаг байсан би бол тэдний нэг хөх саарал чонын удам , заза чамд өнөөдөртөө хангалттай хоёулаа тохиролцьё
Ёол-юуг тохиролцьё гэж
Буюн-чи миний нууцыг хэнд ч хэлэхгүй, харин үүний хариуд би чамайг идэхгүй
Ёол-хаха"гээд жогтой нь аргагүй инээчихээд" үгүйдээ чи намайг идэх байсан бол аль дээр аврахын оронд үх гээд үлдээх байсан.
Буюн-"санаа алдах"новш гэж чамайг тэр үед авардаггүй л байж тэгсэн бол одоо ингээд байж байхгүй байсан юм."гээд доош харав"
Ёол-тэгвэл чи биш би тохиролцооны журамыг гаргана. Чи намайг аварсан болхоор би чамайг хүн чоно гэж хэлэхгүй, харин оронд нь чи надтай Сөүл явна.
Буюн-айн"гээд ориллох шахан дуу алдав"
Ёол-Чи тохиролцоог зөрчвөл би чамайг бүгдэд хэлнэ
Буюн-чамд хэн ч итгэхгүй байх магадлал өндөр
Ёол-үгүйдээ үгүй би бол алдартай хүн миний фэнүүд надад итгэдэг тийм ч болхоор би тэдэнд хайртай , тэгээд чиний хүн чоно болж байгаа бичлэг миний утсанд бичигдсэн байлээ"малийх"
Буюн-"ээ бурхан минь", за яахав тохиролцьё
YOU ARE READING
нууц
FanfictionДэлхий ертөнц хүн амьтан гээд энэ хорвоо нь бүхий л зүйл нууцтай гэхдээ чиний нууцыг хэн нэгэн мэдвэл