Тэр өдрөөс хойш Ёол ах надтай тулж харьцахаа больчихсон яг л надаас зугтаад байгаа юм шиг надтай тааралдах л юм бол буцаад л буруу хараад яваад өгдөг. Намайг байнга юманд зарж дээрлэхдэг хүн чинь надаас дөлөөд хол байхыг хичээдэг өнөөдөр тэд fanmeeting-д оролцох гэж байгаа би тэдэнтэй цуг даан ч байж чадахгүй. Тийм болхоор тэд нарын хувьд хөл толгой нь олдохгүй хэцүү өдөр л болж байгаа гэдэгт итгэлтэй байна Бүгд нэг юм хайгаастай ирээстэй байгаа байх тэд нар үргэлж л тийм байдаг яааруу сандар уу, арга ч үгүй биз шахуу цагын хувиараар ажилдаг болхоор гэхдээ тэд ингэж их ажилчхаад хэзээ ч хэцүү байна гэж гонгиндоггүй үнхээр шаргуу хичээнгүй хүмүүс би өнөөдөр тэдэнд тусалж чадаагүй болхоор надад жоохон тиймхэн л байна. Тэнэг сургууль өнөөдөр ингэж шалгалтанд бэлдүүлээд байхдаа яадаг байнаа. Гэхдээ би сургууль дээр ирээд тэднийг л бодоод юу ч хийж чадахгүй юм. Тэд яаж байгаа болоо гэж өмнөх өдрүүдийн адилаар л марзан ах нарыг бодон сууж байхад багшийн ууртайгаар миний нэрийг дуудах сонстолоо. Би ч сандран босож- уучлаарай багшаа би таны хэлсэнийг сонссонгүй дахиад хэлж болох уу?
багш- Сёо Буюн чи дахиад л миний хичээлийг үл тоож байна уу! Чи энд хичээлд суух гэж ирдэг юмуу яах гэж ирдэг юм айн
-*яадаргаатай юмаа дандаа л үглэнэ болдог бол цохиод авах юмсан би хичээл дээрээ юм хийдэггүй ч гэсэн үймүүлж хичээлдээ муу гарч байсан тохиолдол байхгүй байтал ядаргаа юмаа гэхдээ тэр багш болхоор*Уучлаарай багшаа дахиж ийм асуудал гаргахгүйээ
Багш-заза суу дахиад ингэвэл миний яаншааг биш захиралын өрөө угтана шүү* гэхэд нь би дахин уучлал гуйгаад суулаа. Гэтэл миний хажуу ширээнд суудаг Михи намайг ёжлох нь тэр. Тэр бол сөүлд ирээд найзласан найз маань бас миний амьдралын анхны найз маань тэр үнхээр хөгжөөнтэй шогч охин гэхдээ тэр миний жинхэнэ төрхийг харвал зугтаж дайжихыг би мэддэг болхоор тэгж их дотносдоггүй тийм болхоор тэр намайг төмөр хадагтай , хадагтай дуугүй гээд л хочилж байдаг. Харин тэрэнд өнөөдөр шинэ хочний санаа орсон бололтой.
Михи-хадагтай бодлогшрогчоо та үргэлж ингэж бодолд автаад цонх ширтээд байвал удахгүй таныг ноён яаншаа чөтгөрийн өрөөнд аваачихна дээ
-мэдрэлээр наадагчаа мэргэжилээ солихгүй бол таныг ноён яаншаа араандаа зууж магадгүй шүү
Михи-аль хэдийн араанд нь зуугдаад чөнгөртэй уулзаад юм юм үзсэн толгой би чинь
-юм юм үзсэн толгой гуай наад их мэдэгч толгой чинь надтай сөргөхдөө биш уран зохиолын хичээл дээр ингэж шүлэг найраг уншдаг бол болор цомд ороод Сосор барамыг хэлэх үгүй болгож байхгүй юу*Гэж хэлээд би хичээлдээ анхааран суулаа харин Михи түрүүн хэлсэн нэрийг хэлж чадахгүй хэл ам нь орооцолдож байгаа харагдана. Тэр үнхээр хөгжилтэй охин шүү. Энэ хичээлээс хойш дахиад 6цаг тасралтгүй давтлага хичээл орсоны эцэст хичээл тарлаа. Гэтэл тарах хонхтой зэрэгцэн утсанд мсж ирээр нь авч харвал Ёол ах байв.
Ёол-сургуулийнхаа урьд талын 4 зам дээр хүрээд ир *гэсэн байлаа
Хэдэн өдөр надаас зугтаад байсан хүн юу болоов. Олны нүднээс ч айхгүй сургуулиас аваад гэж гайхахын сацуу баярлаж байлаа. Гялс цүнхээ аван сургуулиас гаран алхаж байтал Михи ардаас орилсоор гүйгээд ирэв.
Михи-Буюнаа Со хэн билээ тэр хүн чинь ямар хүн юм бэ?
-шүлэг найрагч хүн байгаан юмаа тэгээд ч Со хэн биш Со Сор Ба Рам ойлгосон уу би яараад байна баяртай*Гээд урьд нь ороод алхтал
Михи-Манай бодол хадагтай найз бандитай болоо юу?
-Үгүй ээ юу яриад байгаа юм бэ? Их мэдэгчээ та энэ удаад андуураад байна баяртай.*Михи гээс салан зам дээр иртэл машин чигнаалдах нь тэр. Харвал Ёол ах байв. Би ч аль болох тайван алхаж очлоо. Учир би яг хараад баярлаад гүйх гээд байна.
-Ёол ахаа яасан бэ?
Ёол-олны анхаарал татах гээд байлгүй юутай ч суучих
-за, *гээд машинд орж суугаад."таны өнөөдрий ажил юу болсон сайн байсан уу*гэж яриа өдөх санаатай өнөөдрийн асуусан ч тэр үг дугарсангүй. Харин яасан юм машиныхаа хаазыг тултал нь шахуу гишгэж байлаа. Би айсандаа юбканаасаа зууран биеээ чангалан суув. Хэсэг давхисаны эцэст би яаж ч байсан ам нээн Ёол ахыг зөөлөн явхыг гуйхад харин ч улам хурдалж нүүрэнд нь санаа зовсон яаахаа мэдэхгүй эсвэл уурлаад ч байгаа юм шиг ойлгохын аргагүй царай гаргаж байсанаа. Сая нэг юм үг дуугарлаа.
Зохиогчийн талаас
Ёол нэг юм ам нээхдээ хашигчиж гарах нь тэр
Ёол-БИ ЯАГ ГАЛЗУУРЛАА. ЧИ НАДААР ЯАЛГАХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ .ААААХ*ХАШИГРАХ*МИНИЙ АМЬДРАЛД ЧИ ЧИ ОРЖ ИРСНЭЭС БОЛООД БҮХ ЮМ ОРВОНГООРОО ИРГЭЭД БАЙНА БИ ЯАХ ЁСТОЙ ЮМ?*ҮРҮҮЛЭЭ ЗОХИХ* ЧИ ХЭН БОЛООД НАМАЙГ ИНГЭЭД БАЙГАА ЮМ. ЧАМААС БОЛЖ БИ ЯАГААД ГУНИГЛАЖ УУРЛАЖ ШАНЛАХ ЁСТОЙ ГЭЖ ЧИ ХЭН ЮМ ЧИ ХҮН БИШ БИЗДЭЭ ТИЙМ БАЙЖ ЧИ ЯАГААД МИНИЙ АМЬДРАЛЫГ ӨӨРЧЛӨӨД БАЙГАА ЮМ. БИ БИ БИ *үг таслах*
БУЮН-*уйлах*ТИЙМЭЭ ТИЙМ БИ ХҮН БИШ ТЭГЭЭД*уйлах* БИ ЯАХ ЁСТОЙ ЮМ ,БИ БИ ӨӨРӨӨ*уйлах* ИЙМ БОЛЬЁ ГЭЭГҮЙ ШД ТИЙМЭЭ БИ ХҮН БИШ ГЭХДЭЭ*уйлах* ГЭХДЭЭ ХҮН БИШ *уйлах*Ч ГЭСЭН НАДАД СЭТГЭЛ ЗҮРХ ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ.*гээд Буюныг уйлж эхлэхэд Ёол сая нэг юм буруу үг хэлсэнээ ойлгов. Ёол Буюныг хэлхийг сонсон явсаар Хан мөрөн дээр ирэн машинаа зогсоов.
Ёол-Буюнаа намайг уучлаарай би ингэж хэлье гэж бодоогүй зүгээр л зүгээр л *гээд дахин дуугаа хураав. Харин Буюн уйлаад л байв. Буюн бараг цаг шахуу уйлсаны эцэст сая нэг юм дуугүй боллоо. Энэ үед Ёол дахин ам нээн хэлсэн үг нь "намайг уучлаарай" байлаа
Буюн-та уучлал гуйх хэрэггүй дээ. Таны намайг үзэн яадах нь аргагүй лдээ*үг таслах*
Ёол-тийм бишээ*үг таслах*
Буюн-гэхдээ гэхдээ би хүн биш ч гэсэн та намайг үзэн ядахгүй араатан гэж бодолгүй энгийн хүн гэж хүлээж авч болохгүй юм гэжүү?*энэ үед Ёол Буюнлуу харвал Буюн нулимстай нүдээр түүнийг ширтэж байлаа. Ёол одоо л тэр тэнэг мэдрэмжүүдээ бас түүнээс айх айдасаа түүнийг араатан болхоор биш гэдгийг ойлгож. Тэр зүгээр л Буюныг алдахвий гэхээс айж энэ бүгдийг айж байсан болхоор л түүнээс бүх мэдрэмжүүдээ нууснаа ойлгосон бололтой гүнзгий амьсгаа аван зүрхнийхээ гүнд Буюнаас нуусан тэр хэцүү шаналгаатай бас гүн гүнзгий нууцаа хоромын төдийд дэлгэх нь тэр.
Ёол-Буюнаа би чамд хайртай
YOU ARE READING
нууц
FanfictionДэлхий ертөнц хүн амьтан гээд энэ хорвоо нь бүхий л зүйл нууцтай гэхдээ чиний нууцыг хэн нэгэн мэдвэл