Багтай чөтгөр Пак Чанёол

204 8 2
                                    

-Айнннн,үгүйээ үгүй юу гэж дээ зүгээр найз"гээд бид хоёр ам уралдан хариуллаа.
Аав-тэгвэл ойрхон амьдарна гээд юу яриад байгаа нь
-үгүйээ зүгээр нөгөө"гээд намайг хэлэх үгээ зөөж ядаж байхад
Ёол-Үгүйээ би түүнийг хотод хөлөө олоход туслах гэж байгаа юм тэгээд л нэгэнт туслахаар шийдсэн болхоор ойрхон амьдарья гэсэн юм" гээд надаас өрсөн хариулав. Би үүнд нь үнхээр их баярласан шүү ингэж бид гурав нилээн ярилцсаны эцэс бид хоёр Сөүл явхаар болж би хувцасаа бэлдэн Ёол ахтай хамт явлаа. Тэр хэлэхдээ биднийг авч явах унаа биднийг Бусан town-ний урд хүлээж байгаа гэсэн. Тэрний хэлсэнээр үнхээр хоёр машин хүлээж байлаа очвол*0* өө бурхан минь ехо бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ байх нь тэр юу вэ ?миний мөрөөдөл биелэлээ. Тэд бүгд машинаасаа буун Ёол ахтай мэндчилэн гар барьж бас намайг хэн болхыг асууж байв. Ёол ах харин ямар ч хэнэггүй "аан манай хамаатаны дүү байгаа юм " хэллээ. Тэд ч бүгд надтай ирж мэндчилээд чамайг хэн гэдэг вэ?гэж асуулаа. Би ч түгдчиж сандарсаар "Намайг Буюн гэдэг"
Үмин-үнхээр хөөрхөн юмаа
Бэк-Ёолаа чамд ийм хөөрхөн дүү байдаг гэж хэлэхгүй яасан юм бэ?
Ёол-би өөрөө ч мэдээгүй "гээд өөртөө сонсогдох төдий бувтнав.
Кай-Буюнаа чи үнхээр эгдүүтэй юмаа
-Хэхэ баярлалаа"ингээд бид сөүл явсан юм. Би Ёол Үмин Кай Сэхүн Бэк ах нартай нэг машинд явсан юм. Би замдаа  Кай Сэхүн ах хоёртой хөгжилтэй зүйлс ярилцан явлаа. Харин Ёол ах замд юу ч дуугарсангүй түүнд миний санаа жоохон зовж л байлаа. Ингэж нэг юм сөүлд ирлээ. ЕХОгынхон дромруугаа явж харин Ёол ах намайг дромтой нь ойр байх нэгэн байранд авчирлаа. Тэр замдаа надтай нэг ч үг дуугараагүй болхоор би түрүүлж үг дуугарахаар шийдэн хоолойгоо застал тэр" нэг үг ч битгий хэл би өлсөж чи өлсөж байна уу "гээд нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулсаар асуулаа.
-Өлсөж байна.
Ёол-гоймон чанаж идэхүү?
-Тэгье"гээд гоймон чанаж идчихээд ачаа цэгцэлчихээд байж байтал
Ёол-чи маргааш сургуульдаа бүртгүүлчихээд өдөр манай энттэд ирээрэй
-би юу яах юм?
Ёол-миний туслах хийнэ ойлогсон уу?
-зөзө
Ёол-тэгээд май энийг үзүүлээд ирээрэй, бас чамд сануулах юм байна.
1Чи тэнд надтай хүндлэлгүй харьцаж болохгүй
-Яагаад
Ёол-эхлээд сонс
2Миний хий гэсэн болгоныг хийнэ
3намайг дуудсан үед ирэх ёстой
5хэрвээ хоцорвол дуусаа
6Намайг юм асуугаагүй байхад дуугарч болохгүй
-Яахаараа би ямар чиний боол юмуу? Би биелүүлж чадахгүй за"уурлах"
Ёол-хүссэнээрээ л бол тэгвэл ч би хэвлэлийн бага хурал зарлах уу? сурвалжлагчтай тусдаа уулзахуу?
-"худлаа инээх"маргааш хэдээс очих уу?
Ёол-чи зөв сонголт хийлээ баяр хүргэе чиний нууц аюулгүй
-муу зэвүүн амьтан
Ёол-одоо л мэдэж байгаан муу?"гээд тачгинтал инээчихээд гараад явчхав. "ПАК ЧАНЁОЛ ЧИ БОЛ САХИУСАН ТЭНГЭРИЙН БАГ ЗҮҮСЭН ЧӨТГӨР"

 нууцWhere stories live. Discover now