Frankie Animal - Nightlights
(by @hawkeyee)
Yazım yanlışlarım affola.
Günümüz
Nevora Moraela.
Kağıtta yazan isim iki kardeş için çözülmesi imkansız bir bulmacayı andırıyordu. Issız ve korkutucu bir bulmaca.
"Bir şeyler yapmamız gerek." dedi Daniel sonunda kafasını kağıttan kaldırarak. "Bir veri tabanında aratarak hakkında bir şeyler bulabiliriz ama sorun şu ki bunu yapacak kapasite bizde yok."
"Anlamadım." dedi Erin kaşlarını çatarak.
"Unuttun mu? Bunu yapabilecek dostlarımızın yanından kaçarak bu hakkımızı kaybettik."
Daniel haklıydı. Kendilerine yardım edecek insanlara buraya gelmek uğruna sırt dönmüşlerdi. Dahası oraya tekrar döndükleri an bir daha kaçmamaları için onları bir yere kapatmazlarsa şaşırmazdı. "Eskiden yaptığın işlerden bir kaç tanıdığın yok mu?" diye sordu genç adama bakarak.
"Var ama hepsi Kingpin'in başıma koyduğu ödül uğruna beni ele verir."
"Bir dakika..." dedi genç kadın kaşlarını çatarak. "Ne ödülü?"
Daniel içinden kendine okkalı bir küfür savurarak gözlerini sımsıkı kapattı. Bunu söylememesi gerekti ama ağzından kaçmıştı bir kere. "Zamanında pis işler yaptığımda güçlerim sayesinde oldukça büyük bir ünüm olmuştu. Kingpin'de bunu fark ederek bana yanında iş teklif etti. Tabii bende hemen balıklama atladım. Başta her şey istediğim gibiydi ama en son lanet adamlarının yaşlı bir kadını parası olmadığı halde hırpalamasından sonra ona kazık atarak kaçtım. Bir süre Kanada'da kaldıktan sonra buraya geri döndüm ve beni bulduğun yerde çalışmaya başladım."
"Dan sen ne yaptın?" diye şaşkınlıkla bağırdı Erin. Kardeşinin yaptığı işleri umursamıyordu şu an. Umursadığı tek şey başını soktuğu belaydı. Şaşkınlığını bir kenara atarak devam etti bu sefer. "Her neyse. Bunu sonra halledeceğiz. Şimdi çözmemiz gereken başka şeyler var."
Erin kağıtları tekrar kutuya yerleştirip yerinden kalkarak Daniel ona sorarcasına baktı. "Nasıl halledeceksin?"
"Benimde kendimce dostlarım var sevgili ikizim." dedi sakince. "Hadi, kalk ismi nerede araştıracağımızı buldum sanırım."
"Nerede?"
"Polis karakolunda."
Daniel alaycı bir şekilde gülümsedi. "Bize öylece izin vereceklerdi zaten Sofia."
Sırf onu sinir etmek için daha yeni öğrendikleri ikinci adını kullarak"Ah, sevgili Humphrey." dedi. "Unuttun mu? Bizim güçlerimiz var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lady and fighter ● marvel
FanfictionGeçmiş, oyunlar oynar. Kazandığını düşünürken seni hiç beklemediğin yerden vurur. Sonun başlangıcını tetikler. Kaybetmenin, canileşmenin, korkunun... Masumiyetini çalar ve seni dipsiz bir bataklığın içinde hiç çıkmayacak bir leke ile ölüme terk ede...