Multi: Erin Anderson (Çalışma için Sıla kuzuma teşekkürler)
Playlist: Eminem ft Rihanna-The Monster
Koşuyordu. Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi arkasına bakmadan koşuyordu. Geçmişinden, acılarından, peşindekilerden...
Ama kurtulamayacağını biliyordu. Yalnız ölecekti. Bir mezarı bile olmayacaktı. Neredeyse her hücresine bu gerçeğe inandırmıştı.
Hiçbir zaman bir aileye, çocuklara, aşka ve normal bir hayata sahip olamayacaktı. Biliyordu çünkü o bir canavardı. Kendi istemese de böyle yaratılmıştı. Asla düzelmeyecekti. Çevresindekilere hep zarar verecekti.
Kaçıyordu ama gerçeklerden uzaklaşamıyordu. Delicesine istediği ama bir taraftan da istemediği tüm güzellikler ona doğru geliyordu ama biliyordu her güzel şeyin bir bedeli vardı. Ve bu bedel o ve sevdikleri için çok ama çok ağırdı.
●●●
"Merhaba! Biliyorum oldukça şaşırdınız. Geçen yıl hikayeyi kaldırırken geri döndürmek gibi bir düşüncem yoktu ama sevgili leydilerimin o bitmek bilmez ısrarları ve içimde Lady And Fighter'ı istediğim gibi bitirememiş olmanın eksikliği ile geri döndüm!
Şimdi kafanızda bazı sorular vardır. Bölümler aynı mı olacak, değiştirilen yerler var mı gibi gibi. Evet kurgu olarak bir değişim var. İlk bölümden itibaren daha düzenli flashbacklerle hikaye ilerleyecek. Bunun dışında ana konu yanı başında yeni yan konular ve karakterlerde bizlerle olacak. Günümüz sahnelerinde pek bir değişiklik olacağını sanmıyorum ama flashback sahneleri artacak. Yani baştan tekrar okursanız daha iyi olur. Şimdilik bu kadar. Umarım bu yeni sürümü daha çok beğenirsiniz.
Bu arada harika dostlarım Nat, Harl, Mell, İlayda, Sıla, Lea, Luna, Ava, Kate ve Zombie'ye sonsuz teşekkürler. Daha önce de dediğim gibi hikayenin dönmesinde onların payı çok ama çok büyük."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lady and fighter ● marvel
FanfictionGeçmiş, oyunlar oynar. Kazandığını düşünürken seni hiç beklemediğin yerden vurur. Sonun başlangıcını tetikler. Kaybetmenin, canileşmenin, korkunun... Masumiyetini çalar ve seni dipsiz bir bataklığın içinde hiç çıkmayacak bir leke ile ölüme terk ede...