Multi: Erin Anderson ve Daniel Colter
Playlist: Terminator Genisys - SoundTrack - I'd Love To Change The World (Jetta)
Eminem - Phenomenal
Lady Gaga - Aura
Civil War - 'The Past is Prelude' Teaser Trailer Music
Gitme diyebilecek kadar güçlü olmalı insan hayatta. Çünkü hiç kimse, kaybettiklerini unutabilecek kadar güçlü değil aslında.
Victor Hugo6 Nisan 2007 - Doğu Avrupa/Bilinmeyen Hydra Üssü
Daniel artık sona yaklaştığını biliyordu. Sonunda bu cehennemden kurtulabilecekti. Özgür olabilecekti. Artık deney yoktu, işkenceler yoktu ve en önemlisi bir kutuya kapatılmak yoktu. İnsanları kontrol ettiğini fark ettiğinden beri bu kaçışın üzerinde çalışıyordu.
Hydra'nın bir aptal gibi güçlerini fark etmemesi de işine gelmişti. Gerçi kafasındaki en büyük soru işareti de buydu. Ya düşündüğü gibi bu adamlar gerçekten aptaldı ya da ona yardım eden birileri vardı. Her durumda da bir şey fark etmiyordu. Aksine işine geliyordu.
Kilidin açılma sesi ile artık zamanın geldiğini anlamıştı. Kontrol ettiği ajandan aldığı üniformayı son kez kontrol etti. Yakalanmasına neden olacak bir şey yoktu. Odadan dışarı çıkıp kapıyı açan Hydra ajanına döndü ve gözlerini adamın gözlerine sabitleyip odaklandı.
"Kameraları kapattın değil mi?"
Adam otomatik bir sesle "Evet." yanıtını verdi.
"Güzel. Şimdi beni çıkış kapısına götür ve ben buradan yeterince uzaklaştığımda sana yaptırdığım her şeyi unut." Ajan bir şey demeden bir robot gibi otomatik hareketlerle Daniel'ı çıkışa doğru yönlendirdi.
Bütün bunlar gelişirken Daniel'ın bu yaptıklarını izleyen bir çift göz vardı. Ajan Turner oğlanın kaçış planını uygulamaya başladığı andan itibaren onu izliyordu. Aslında üsse ilk geldiği zamandan beri bir gözü hep oğlanın üzerindeydi. Oğlanı koruyan kişide oydu zaten. Tabi bunu iyilik olsun diye yapmıyordu. Aldığı emirler bu doğrultudaydı.
Çocuk ikiz kardeşinden daha akıllıydı. Gerçi bunun için kızı suçlamıyordu. Ajan Ruffalo'nun dediğine göre kız erkek kardeşinden iki kat daha fazla kötü muameleye maruz kalmıştı. Bu da onun herhangi bir plan yapma ve kaçma girişiminde bulunmasına engeldi.
Neyse ki kız bundan altı ay önce gerçekleşen bir patlama sayesinde kaçmayı başarmıştı. Şimdi ise ikizi kaçmak üzereydi ama Ajan Turner buna engel olmayacaktı. Hydra'yı devirmelerine çok az kalmıştı ve en azından onların işkencelerinden birinin özgür olmasını istiyordu. Çünkü Hydra dağılsa bile bu onun özgür olabileceği anlamına gelmiyordu.
Günümüz - Chicago
Daniel genç kızın söyledikleri ile onun salak olduğunu düşünmeye başlamıştı ya da kız kendisinin salak olduğunu düşünüyordu. Bir kardeşi olamazdı. Hem olsa bile kız ona hiçbir şekilde benzemiyordu. Kardeşler birbirine benzer değil mi? Daniel sinirle bir şekilde arkasına döndü. "Kusura bakma güzelim ama ben saf değilim. Buna inanacağımı düşünmedin değil mi?" dedi.
Kızın boğazına yapışıp onu öldürmemek için kendini zor tutuyordu. Öfkesini daha fazla kontrol edemeyeceği için kızın herhangi bir cevap vermesine izin vermeden gitmek için kapıyı açtı. Tabi kapının açtığı an kapanması bir olmuştu ki bunu kendisi yapmamıştı. Ani bir dürtü ile kıza döndüğünde kendisine muzipçe bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lady and fighter ● marvel
FanficGeçmiş, oyunlar oynar. Kazandığını düşünürken seni hiç beklemediğin yerden vurur. Sonun başlangıcını tetikler. Kaybetmenin, canileşmenin, korkunun... Masumiyetini çalar ve seni dipsiz bir bataklığın içinde hiç çıkmayacak bir leke ile ölüme terk ede...