Multimedya
Erin Anderson ve Daniel Colter (İlayda kuzuma teşekkürler)
Playlist
The Glitch Mob - Between Two Points (feat. Swan)
Aurora - Murder Song
Hidden Citizens - I Think We're Alone
Bu dünyada insanlar bir kere aldatılınca, gerçekten bile şüphe duyarlar.
Hitopadesha
Onlar sadece gerçeğin peşindeydiler ama gerçek onların beklediğinden daha sert ve can acıtıcıydı.
❧❧
Kısa süreli Chicago maceralarının ardından tekrar İntikamcılar Kulesindeydiler. Kapıdan adımlarını attıkları an Logan Yüzbaşı tarafından çağrılırken Erin Ve Daniel farklı bir odaya alınmıştı. İki kardeş odada boş boş otururken Daniel"Neden bizi buraya aldılar? Bir şey yapmayacaklar değil mi?" diye sordu. Korktuğundan değil eğer başından beri kandırıldıysa bunu bilmek istiyordu. Her kim olursa olsun insanlara güvenemeyeceğinin farkındaydı.
"Hayır, sanmıyorum. Büyük ihtimal beni azarlayacaklar çünkü onların karşı çıkmasına rağmen seni aramaya gittim."
Daniel'ın buna karşı gururu okşanır gibi oldu. Her ne kadar tam emin olmasa kız kardeşiydi ve onu aramak için kendini tehlikeye atmıştı. Yine de mesafeli tavrını koruyup ona bir cevap vermedi. Bundan sonra da odada ölümcül sessizlik devam etti.
Bu sessizlik içinde Erin delicesine konuşmak istiyor ama ne soracağını bilmiyordu. Daniel ise tam tersi bu sessizliğin içinde kalmak istiyordu. Kendi hakkında öğrenmesi gereken ne varsa öğrenip gitmek istiyordu ama bir taraftan da kızı arkasında bırakmak istemiyordu. Kendisi gibi acı çektiğini biliyordu. Bunu iliklerine kadar hissediyordu ama bu konuda ne yapılır bir fikri yoktu. Yıllardır doğru düzgün insanlarla iletişim kurmamış biri olarak oldukça zorlanacak gibiydi.
Erin sonunda cesaret edip ilk sorusunu sormak için hazırlandığı sırada içeri Bobbi Morse ve daha önce hiç görmediği kumral bir adam girdi. Adamın kumral olmasının yanı sıra Morse'un tersi kahverengi gözleri vardı. Elindeki yüzükten anladığı kadarıyla o da Morse gibi evliydi.
Genç kız Ajan Morse'a döndüğünde tahmin ettiği gibi azarlama konuşmasına başlamıştı. "Bayan Anderson yaptığınızın ne kadar tehlikeli bir şey olduğunun farkında mısınız?"
"Sadece kardeşimi bulmak istedim. Üzgünüm." Dedi Erin.
Kumral adam oldukça soğuk bir sesle "Evet ama dışarıda Hydra hala peşinizdeyken bizi dinlemeliydiniz." Dedi. Erin ani bir dürtü ile iç geçirmemek için kendini zor tuttu. Yardımları için onlara minnettardı ama neden böylesine patronluk taslamaları sinirlerini bozuyordu.
"Affedersiniz," diyerek konuşmaya dahil oldu Daniel, "ama Erin anladığım kadarıyla bunca zamandan beri kendi başının çaresine bakıyor ve bu arada kim olduğunuzu söyleseniz de kim tarafından sorguya çekildiğimizi bilelim."
"Clint Barton" diye kendini tanıttı adam, "Ve bu yine de başınıza buruk bir şekilde hareket etmeniz anlamına gelmiyor."
"Bak moruk Erin bildiğim kadarıyla o kahraman grubunuzun üyesi değil. Yani sizin emirlerinize uyma zorunluluğu yok."
Erin Daniel'ın kendisini savunmasına sevinirken Daniel'da böylesine bir konuşma yaptığı için şaşkındı. Kız öylesine utangaçtı ki onlara karşılık verecek gibi görünmüyordu. O da bundan dolayı olayı el atması gerektiğini düşünmüştü. Sanırsa da doğru yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lady and fighter ● marvel
FanficGeçmiş, oyunlar oynar. Kazandığını düşünürken seni hiç beklemediğin yerden vurur. Sonun başlangıcını tetikler. Kaybetmenin, canileşmenin, korkunun... Masumiyetini çalar ve seni dipsiz bir bataklığın içinde hiç çıkmayacak bir leke ile ölüme terk ede...