Multi: Daniel Colter
Playlist: Imagine Dragons - Shots
Rolling Stones - Paint It Black
Halsey - Gasoline
Aynı anda hem savaşa hazırlanıp, hem de savaşı önleyemezsiniz.
Albert Einsten
14 Mayıs 2001-Doğu Avrupa/Bilinmeyen Hydra Üssü
Küçük adam hiç olmadığı kadar korkuyordu. Bilmediği bir yerde bilmediği insanlarla beraberdi ve yanında ona destek olacak kimse yoktu. Ailesi nasıl oldu da onu bırakabilmişti? Çocuk aklı bir türlü bunları anlamıyordu. Daha düne kadar sevdiği arkadaşları ile doğum gününü kutluyordu. Mutluydu, istediği her şeye sahipti ama birden o adamlar çıkageldi. Sanki karanlık bir gölgeymişcesine mutluluğunun üstüne çöktüler. Onu alıp bambaşka bir yere götürdüler. Daha doğrusu kaçırdılar.
Her soru soruşunda ya da ailemi istiyorum diyerek haykırışında neredeyse her hücresinin hissedebileceği şekilde elektriğe maruz kaldı. Küçük adam nereye gittiğini bile bilmiyordu. Adamlar onu evden alırken başına bir torba geçirmişlerdi. Bildiği tek bir şey vardı. Gittiği yer ailesinden ve sevdiklerinden çok ama çok uzaktı.
Yavaş yavaş hissettiği hareketlilik ile yerinde kıpırdandı. Küçük adam yolculuk boyunca sürekli aklının ücra köşesinde tuttuğu soruyu sordu. Yoksa beni öldürecekler mi? İşte bu hiç olmadığı kadar ürpermesine neden olmuştu. Kendisine doğu gelen ayak seslerini duyduğunda ürpermesi yerine korku dolu bir titremeye bırakmıştı.
Başındaki çuvalın çıkarılması ile gözlerine ani bir acı ile kapattı. Işık çok ama çok fazlaydı. Gözlerini ışığa alıştırmak için bir iki kere kırpıştırmak zorunda kaldı. Korkuyla etrafına süzerken buraya nasıl geldiğini çözmeye çalışıyordu. Taşındığını hatırlamıyordu. Uyumuş muydu onu bile hatırlamıyordu. Çocuk aklı ile bunları düşünürken Dr. Moore gülümseyerek küçük oğlana baktı.
"Merhaba küçük adam. Büyük ihtimal neden burada olduğunu merak ediyorsun değil mi?" Küçük adam korku ile başını salladı. Doktorun gülümsemesinin onu rahatlatması gerekirken aksine korkmasına neden oluyordu. Buradaki her şey onu korkutuyordu.
"Buraya amacımıza hizmet etmek için geldin. Çok özel bir çocuksun. Kimsenin sahip olamayacağı harika güçlerin var ama bunları ortaya çıkarmak için çalışmamız gerekecek. Umarım anlamışsındır Denek 217."
Küçük adam bir anlık deli cesareti ile bağırdı. "Benim adım Daniel! Denek 217 değil. Ben bir amaca hizmet etmek istemiyorum. Ailemi..."
Daniel daha ne olduğunu anlamadan yüzüne inen sıcaklık ile sola doğru savruldu. Doktor ona tokat atmıştı ve bu tokatın etkisi ile oturduğu sandalyeden yere düşmüştü. Dr. Moore onu sertçe yerden kaldırıp gözlerini kendi gözlerine sabitledi.
"Senin bir ailen yok. Hiçbir zamanda olmadı. Sen artık Daniel değilsin. Denek 217'sin."
Günümüz-New York/İntikamcılar Kulesi
"Bu imkansız. Benim kardeşim olamaz. Özellikle bir ikizim hiç olamaz."
Logan'ın dediklerinden sonra Erin'in başından aşağı sanki bir kazan sıcak şu dökülmüştü. Sadece 1 saattir tanıdığı adam ona ikizi olduğunu söylemişti. Erin bu sefer "Bu-bunu nereden öğrendiniz?" diye sordu. Yaşadığı şok o kadar büyüktü ki konuşmakta zorluk çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lady and fighter ● marvel
FanfictionGeçmiş, oyunlar oynar. Kazandığını düşünürken seni hiç beklemediğin yerden vurur. Sonun başlangıcını tetikler. Kaybetmenin, canileşmenin, korkunun... Masumiyetini çalar ve seni dipsiz bir bataklığın içinde hiç çıkmayacak bir leke ile ölüme terk ede...