Update awal awal cs why not
5 years later
Farah's POV
" aku terima nikahnya Farah Alia Binti Muhd Farid dengan mas kahwinnya RM540 ringgit tunai "
" sah "
Semua hadirin mengucapkan Alhamdulillah
Aku dgn firash sudah selamat bergelar suami isteri . Setelah 9 tahun bersama , ini harinya ! Hari yg paling aku tunggu , aku berkahwin dgn lelaki yg paling aku cintai .
Firash datang dgn senyuman manis seperti senyuman 9 tahun lalu semasa first sight .
Cincin disarung di jari manis ku . Cantik !
Aku menyalami tangan firash . Kilauan kamera di mana mana sahaja . Ah bestnya kahwin !Kemudian bibir firash mendarat di dahi ku . Lama....
Aku sayang dia
***
" sayang, boleh bukakkan butang baju melayu ni tak ? Susah la kecik kecik " firash merengek . Mcm baby . Aw thats cute !
Aku berjalan menghampiri firash yg berada di hadapan birai katil
Firash memerhati langkah ku smbil tersenyum . Adoi cik husband ni malu la org" apa pndng pndng ha ? " aku berkata setelah berada betul betul di hadapan firash dan cuba membuka butang di baju melayu dia . Haah la butang ni kemain kecik dia .
" saja , sayang cantik sgt harini . Bangga saya " firash berkata smbil memeluk pinggang ku dan mendekat kan jarak kami berdua . Hanya tangan aku yg melekap di dada sasa dia yg menjarakkan muka kami
Aku tersengih kecil . Ada ada je .
" bangga knp ? "" saya dpt bidadari sebagai isteri " kata firash smbil mengucup dahiku lagi .
" abg ni asyik panggil saya cantik je . Abg pun apa kurangnya . Handsome ! " aku berkata smbil meletakkan kedua belah tgn ku di pipi firash . Gebu oi !
" eh what ? Abg ?! Did u just called me abg ? " kata firash, excited .
Muka aku pucat . Ok tu aku terlepas . Mesti firash ingat aku ni gatal ." eh manada awak ni salah dgr la " aku menukar kembali panggilan nama . Malu
" ala apasalahnya panggil abang . Kita dah suami isteri kan " kata firash smbil bermain main dgn kening ku .
Aku tersenyum bahagia .
" sayang awak ! " aku berkata smbil mencium kedua belah pipi firash dan cuba untuk melarikan diri , kang firash mintak lebih lebih nnti kang . Mampus akuTapi gagal , pelukan sasa firash aku tk dpt lawan . Aku tersekat dalam pelukan dia . Ha mampus
" apa dia sayang ? Awak awak ni ? " firash berkata smbil mendekatkan dirinya kepadaku . Muka aku pucat lalu aku menutup muka aku dgn kedua belah tgn ku .
" apa awak ni firash . Pervert ni " aku berkata . Malu terox ni
" apasalahnya dgn isteri sendiri " kata firash mencium tgn ku . Lemah wei !
YOU ARE READING
Cinta untuk Bestfriend ✔️ [TAMAT]
Short Story[ tulisan ketika masih kanak kanak ribena tapi jangan risau best. Ceh ] FARAH ALIA dan ADRIAN HAQEEM sepasang bestfriend dari umur 4 tahun . Mana mana mesti ada dua ekor ni . Dari gelaran bestfriend kini bertukar kepada gelaran suami isteri . Tapi...