Prezentare

220 8 2
                                    

        Numele meu este Jennifer Archibald, am 16 ani, ochii albaștri, aproximativ un metru și șaptezeci și doi de centimetrii, cam cincizeci și două de kilograme, părul șaten, învăț în liceul privat Constance iar cea mai bună prietenă a mea este Caroline. Locuiesc în orașul care nu doarme niciodată, New York. Stau într-un apartament din Upper East Side, practic am un întreg etaj pe post de apartament. Viețuiesc în acest loc numit ”acasă” alături de mama mea Lilly, fratele meu meu vitreg cu care mă îneleg foarte bine, Andrew, și tatăl acestuia, și soțul mamei mele în același timp, Jason Olshaider, un cunoscut om de afaceri în New York și aproape în toata Europa. Mama mea deține o mare casă de modă ce va urma să o moștenesc eu când aceasta va fii pregătită să renunțe și va fii suficient de bătrână.

          Îmi place să mă distrez, să iau parte la petreceri extravagante și iubesc să fiu în centrul atenției astfel că ”monarhia” liceului meu m-a numit ”Regina liceului”, poziție ce urmează să o cedez în curând deoarece eu mai am doar un an de stat la Constance.

           Ieșirile mele m-au făcut să cad pradă multor tentații ce au pus-o adesea în furcă pe mama. La început nu erau decât câteva absențe la școală dar a continuat cu plecarea de acasă cu săptamânile și s-a ajuns chiar la consumul de droguri. Acest lucru a facut-o pe mama să mă trimită cât mai departe posibil pentru a nu-i strica ei reputația de creatoare de modă așa că m-a trmis în Beverlly Hills la bunica. Această decizie a ei m-a înfuriat foarte tare și de trei săptămâni de când sunt în Beverlly Hills refuz să îi răspund la apeluri.

                Acum învăț într-un liceu de stat iar relațiile mele cu bunica nu sunt prea strălucite iar bunicul locuiește în Tenesse la o fermă, el este singura persoană din familie cu care mă înțeleg și îmi ține mereu partea. Din pacate nu mă pot duce la el decât în vacanțe iar până la următoarea vacanță mai sunt cam două luni.

Și vine și prima zi de școală într-un liceu de stat.

7:20 a.m

- Jennifer, este ora de trezire!

- Chiar trebuie să mă duc la școala aia plină necunoscuți săraci? întreb eu somnoroasă și cam cu jumătate de gură.

- O să-i cunoști pe parcurs și poate îți vei schimba părerea despre ei, spune bunica încrezătoare. Acum, haide! Nu vrem să întârzii în prima ta zi aici!

- Nu ma pot întoarce în New York? Îmi e dor de Caroline, spun eu nostalgică.

- Dacă nu făceai ce ai făcut acum erai alături de ea la Constance.

- Dacă tu spui că am făcut o greșeală, e părerea ta, spun eu nepăsătoare.

- Hai, trezește-te!

         Bunica pleacă la bucătărie iar eu mă ridic din pat fără nici un chef de viață, mă duc să-mi fac un duș si mă îmbrac. Îmi iau o pereche de jeanși roz-spălăciți, un pulover larg de culoare neagră cu o bufnită în față, mă machiez natural, îmi prind parul într-un coc lejer, în picioare îmi iau o prereche de ghete gen rocken roll negre și alătur ținutei rucsacul meu de școala cu bufniță pe el.

         Când sunt gata de plecare cobor la bunica care-mi pregătise micul-dejun și mă pun la masă.

- Mama nu m-a așteptat niciodată cu micul-dejun pregătit înainte să plec la liceu.

- Ei bine, eu o fac! Așa cum făceam și cu mama ta când era de vârsta ta, spune bunica zâmbind.

- Waw! Nu mă așteptam. Nu mi-a povestit niciodată!

- Știu, scumpa mea Jenny! Acum haide, mănancă! O să întârzii!

         Mănânc repede, îmi iau rucsacul, cheile de la mașină și plec către liceu. Mă tot gândeam cum o să fie, dacă o să-mi mai fac prieteni precum Caroline, dacă ceilalți se vor purta frumos cu mine, dacă lor le plac petrecerile zgomotoase precum îmi plac mie. Toate aceste gânduri mă măcinau însă la vederea liceului am încercat să-mi iau atitudinea mea de divă și să nu arăt slabiciune. Am coborât din mașină și am pornit către biroul directorului pe care l-am găsit destul de greu și cam cu douăzeci de minute de la începerea orelor.

My crazy life |PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum