Dimineața a sosit cu pași grăbiți și de această dată m-am ridicat din pat înainte de a veni bunica să mă trezească. După ce mi-am făcut rutina de dimineață m-am îmbăcat și pe la ora șapte fără zece minute deja eram gata. Ca să nu plec nemâncată la liceu, am ieșit încet din cameră coborând tiptil pe scări până în bucătărie. Bunica încă dormea așa că nu am vrut să o trezesc deci, am luat ce am apucat din frigider și am început să mănânc.
Aveam destul timp până la începerea școlii așa că mestecam lent gândindu-mă, în același timp, la ce avea să-mi aducă această zi. Abia mă întorsesem la acest liceu după o perioadă complicată, plină de suișuri și coborâșuri în care am reușit să înfrunt chiar și moartea. Acum, nu mai eram singură înconjurată de toate acele specimene numite ”elevi”, îl aveam pe Mattew care era asemeni mie.
Îmi treceau prin cap tot felul de gânduri și idei iar fără să observ tipul se scursese mai rapid decât apa unei cascade. Ieșind din transa în care eram cuprinsă, mi-am aruncat privirea către ceasul atârnat de peretele din fața blatului de bucătărie care arăta ora șapte și cincisprezece. Văzând cât este de târziu am strâns resturile de pe masă, mi-am luat geanta, urmând să fiu întâmpinată la ieșirea din casă de însuși Mattew care se pregărea să bată șa ușă.
- Bună dimineața!exclam către Mattew ce mă privea cu ochii săi mari, de un albastu cristalin, fix în ochi.
- Bună dimineața, rază de soare! Mi-ai citit gândurile? Tocmai voiam să bat la ușă, afirmă acesta ducându-și mâna, cu care urma să ciocănească în ușă, către ceafă.
- Poate!
- Mai bine, nu-mi mai folosesc eu degetele mele prețioase pentru a le lovii de ușă, continuă Mattew luând o postură de tip îngâmfat.
- Ai dreptate, le poți folosii pentru alt ceva, spun eu făcându-mi drum către mașina lui în timp ce rândeam.
- Ce vrei să spui cu asta?
- Știi tu ce vreau să spun, perversule!
- Perversă ești tu!
- Posibil!
După ce am urcat în mașină și am pornit către liceu între mine și Mattew a avut loc o discuție foarte intimă de care nu cred că vă interesează. Sau vă interesează? Știu că vă interesează!
- Că venii vorba de perversiuni, rupe Mattew liniștea nu foarte lungă ce se instalaseră între noi doi, ți-ai început viața sexuală?
- De ce? Vrei să mă încerci?întreb eu ducându-mi degetul arătător spre colțul gurii și presândul pe buza inferioară.
- Te-ai uitat la tine?spune Mattew privindu-mă din cap până-n picioare și invers. Arăți bestial!
- Mulțumesc frumos!
- Deci, îmi răspunzi?
- Da!
- Ce da?
- Da e răspunsul la întrebarea ta!spun mimând un ”dăă, idiotule!” lovindu-mi partea dreaptă a frunții cu degetul arătător.
- Era de așteptat!
- Tu?
- Eu ce?
- Tu ți-ai început-o? Apropo, îl fac eu atent, ești cam bleg, continui îndreptându-mi privirea către peisajele de pe geam simțind cum acesta se holbează la mine.
- Tu ce crezi?
- Eu nu cred nimic, răspun sec.
- Normal că da! Sunt cel mai dorit băiat din liceu, și cel din Beverly Hills, și în cel din Las Vegas.
CITEȘTI
My crazy life |PAUZĂ
Teen Fiction© 2014 by qYoioo. All rights reserved. ✓ Povestea aduce în prim plan viața unei adolescente de șaisprezece ani pe nume Jennifer Archibald. Ea este foarte bogată și își permite să facă orice, oricând. Tot ce face este să încalce reguli pentru a ieși...