Viața în liceul din Beverly Hills

92 7 3
                                    

Este Marți, a doua zi la noul meu liceu. Ca și în ziua precedentă bunica mă trezește și îmi spune sa cobor la masă.

         După ce-mi fac rutina zilnică îmi pregătesc hainele pentru azi și decid să mă îmbrac cu o pereche de jeanși negri cu câteva rupturi, un tricou cu mânecile largi gri ce are în fată numărul ” 86 ”, în cap îmi pun un fes gri cu o bată neagră pe mijloc unde scria cu alb” New York”. În picioare îmi iau niște ghete punk albe cu șireturile negre, pe mâna stângă pun niște brățări de ață neagră cu simboluri și îmi iau rucsacul negru cu ținte după care cobor să iau micul dejun.

- Și, cum a fost prima zi? întreabă curioasă bunica.

- A fost bine. M-am plimbat pe holurile liceului aproape toată ziua căutând clasele, dar a fost bine. Se pare că mă știau deja colegii, au auzit zvonuri despre mine.

- Înțeleg! Sper să fie bine și astăzi.

- O să fie! Îi spun eu încrezătoare bunicii.

După ce termin una din cele două clătite pregătite de bunica o salut și îmi termin clătita rămasă în drum spre mașină.

         Când ajung în curtea liceului parchez mașina iar când cobor observ  în mașina alăturată pe Mark împreună cu o fată. Nu îi surprind chiar în cele mai vizionabile probleme deoaece aceștia se sărutau.

Mă uit puțin uimită deoarece fata era pe jumătate dezbrăcată iar când observ că Mark se uită la mine întorc repede privirea și îmi continui drumul către clasa de chimie unde aveam prima oră când deodată aud pe cineva strigandu-mi numele.

- Jennifer, așteaptă!

- Oh, hei bună Mark, spun eu încercând să par surprinsă că îl văd.

- Știi, Jennifer, ce ai văzut mai devreme nu vrei să rămână între noi te rog, spune Mark cam speriat de ceea ce văzusem dar mai ales de ceea ce făcuse.

- Uite, Mark, spun eu calma, ce am văzut mai devreme nu prezintă interes pentru mine. Ce faci tu e problema ta și atât!

- Multumesc!

- Cum spui tu, răspund eu indiferentă.

După ce am această convorbire cu Mark plec către clasa de chimie iar profesoara mă pune în bancă cu o fată ce îmi părea destul de timidă la prima vedere. Avea părul lung, castaniu și ondulat iar ochii ei erau foarte verzi.

         După ce profesoara mi-a arătat unde trebuie să mă așez m-am dus zâmbind încercând să deschid o discuție cu noua mea colegă de bancă de la ora de chimie.

- Jennifer, îi spun întinzând mâna în semn de prietenie către ea.

- Știu cine ești, toți știu. Eu sunt Annie, spune luându-mi mâna în semn de cunoștiință .

- Și de unde știi cine sunt?

- Am citit despre tine în toate revistele de scandal. Ești fica lui Lily Archibald faimoasa creatoare de modă căreia tu i-ai cauzat numai probleme.

- Se pare că deja îmi stii toată viața, spun zâmbitoare.

- Toată lumea o știe. Și ce caută cea mai scandalagioaică adolescentă din New York într-o școală de stat din Beverly Hills?

- Nu era și asta în revistele tale?

- Sunt multe variante care aprobă venirea ta în Beverly Hills. Dar sunt atât de multe care nu au nici o legătură între ele deci, care este adevăratul motiv?

My crazy life |PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum