Vorbind cu frumoasa blondă, ce s-a așezat lângă mine în cafenea, mă făcea să mă relaxez. Cuvintele ce îi făceau acele buze cărnoase să se miște și ochii ei atât de verzi și sclipitori în luminina negricioasă a cafenelei mă făceau din nou să mă îndrăgostesc de o fată. Prima oară când mi-am dat seama că sunt bisexuală a fost în clasa a șasea când am sărutat-o pe cea mai bună prietenă a mea. Pe moment nu îmi dăduseam seama de ceea ce am făcut dar cu timpul am realizat că sunt atrasă atât de fete cât și de băieți. Acum această blondă încântătoare ce se prezentase cu numele de Lina îmi făcea inima să tresară și zâmbetul pe care mi-l aducea pe buze mă făcea să mă simt din nou eu. Nu aș fi putu să-i spun acest lucru pentru că aș fii speriat-o și cel mai probabil ar fi fugit de mine mai ales că eu habar nu aveam ce fel de orientări sexuale are ea iar cel mai sigur era heterosexuală.
Din vorbă în vorbă am început să o cunosc mai bine și fără să vreau am văzut un spirit ce părea legat de ea. Era o bătrânică foarte adorabilă ce tot încerca să se facă auzită. Uitându-mă la ea mă amuzam atât de tare mai ales când încerca să-i atragă atenția Linei făcându-i lucrurile să zboare. Ăsta era încă un lucru pe care nu i-l puteam dezvălui Linei de frică să nu o ia la fugă. Mă uitam atât de atentă la ochii ei atât de frumoși și îi priveam chipul ei ca de porțelan cum este atât de vesel și luminat avea un chip atât de angelic. Priveam parcă vrăjită buzele Linei ce se mișcau neîncetat dar toată această fantezie a mea s-a terminat când acesteia i-a sunat telefonu.
- Scuză-mă un moment, mă sună iubita!
Îi zâmbesc aprobând scuzarea ei și îmi dau seama că a spus iubită. Chiar era adevărat? Se putea ca Lina să fie și ea atrasă de fete cum eram eu atrasă de ea? Acum așteptam atât de mult să se întoarcă la masă pentru a deschide un subiect pe tema bisexualității și spre fericirea mea nu durează mult și revine la locul ei și se așează.
- Jennifer, mi-a părut bine de cunoștiință dar acum trebuie să plec!
- S-a supărat iubita că ai întârziat acasă? Întreb eu cu un chip ce își reluase din nou supărarea zâbetul de pe buzele mele dispărând.
- De fapt, trebuia să ies cu ea astă seară la doisprezece dar strălucirea din ochii tăi m-a fermecat și am uitat de ea..
- Oh, spun eu roșind, serios?
- Da! Vrei să-mi dai numărul tău de telefon? Întreabă întinzând Samsung galaxy note trei- u ei către mine.
- Desigur! Spun eu puțin ai încrezătoare pe mine.
- Vrei să te duc acasă? Sunt cu mașina.
- Dacă vrei!
- Sigur, haide!
Las banii pentru ceea ce am consumat, poate chiar de două ori mai mult și am plecat spre mașina Linei ce se afla în fața cafenelei. Avea un Porsche Boxter S roșu, o mașină sport superbă. Mă uit uimită la mașină deoarece mereu mi-am dorit și eu una asemănătoare însă mama nu îmi luase la șaisprezece ani drept pedeapsă pentru tot ceea ce am făcut așa că urma să-mi ia cât de curând. Imediat ce ies din transă urc în mașină și spiritul acelei bătrâne adorabile a venit după noi.
- Și, unde stai? întrebă Lina.
- Upper East Side!
- Acum înțeleg de ce-mi păreai atât de cunoscută. Mă gândeam eu imediat ce ți-am auzit numele dar nu prea sunt atrasă de revistele de scandal așa că nu eram sigură.
- Ești prima persoană care s-a comportat atât de frumos cu mine chiar dacă nu știai cine sunt, spun eu râzând.
- Ești ca o stea, o stea, o stea! Spune Lina râzând.
CITEȘTI
My crazy life |PAUZĂ
Teen Fiction© 2014 by qYoioo. All rights reserved. ✓ Povestea aduce în prim plan viața unei adolescente de șaisprezece ani pe nume Jennifer Archibald. Ea este foarte bogată și își permite să facă orice, oricând. Tot ce face este să încalce reguli pentru a ieși...